Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen, vannak "ökölszabályok" a méretezésnél. Csak azért érdeklődtem a beszerzésről, mert ugyan számozom is, jelölöm is (itt-ott még fotózom is) a tyúkbelezést, de mégiscsak szebb, ha nem minden fekete (vagy zöld-sárga 😀) lenne. Mégha bandázsolva vagy kábelhéj alatt van is. A gyári színekkel sajnos egyszerűen lehetetlen. ☹️
Lehet nem ismeri mindenki ezt az oldalt, de itt vannak használt cuccok elég jó áron. Én is kapcsolókat nézegettem, mert már elég "rózsaszínek az enyémek, és jobban tetszene az eredeti piros. :D

https://www.boonstraparts.com/...
Persze, hogy keresztmetszetre! 🙂
Természetesen hasznos infó.
Főleg akik ilyen területre tévednek a mocibütykölés során. 🙂 Nem akartam ennyire "megkeverni" a Lajost! 😂 😂
Bár, mintha azt írta volna, hogy átkábelezi az egészet. Akkor viszont érdemes az általad leírtakat követni.
Ahogy Freelac mondotta volt a megadott szamok mindig keresztmetszetre ertendok, katalogusban, boltban, stb. a masfeles vezetek mm2-ben ertendo.

Nem tudom, hasznos info-e, de 5A-ig bezarolag hasznalok 0.75-ost (index, helyzetjelzo, kurt, feklampa, effele al-aramkorok), 1-essel fenyszorozok es gyujtasozok az alacsonyabb feszutsegeses okan, masfelessel kotom a foaramkoroket pl. gyujtaskapcsolo kapcsolt pozitivtol a biztositektablaig vezeto fovezeteket vagy a toltoszalat fesszab-akku viszonylatban. Akku pozitivtol gyujtaskapcsoloig ket szal masfelest viszek parhuzamosan egy vaskosabb helyett. De ez nyilvan nem szentiras, csak igy talalom praktikusnak, biztosnak vagy helytakarekosnak.
Komárom-Esztergom megyében ismertek Yamahában járatos szerelőt/szervizt?
(Győr, Szfvár, Budapest stb is még jó lehet)

(Találtam a régirégi hozzászólások között egyet konkrétan itt Tatán, de azt a telefonszámot már nem veszik fel.)
Mindig keresztmetszetről beszélünk.
Az átmérő 0,75, vagy a keresztmetszet?
Ha a keresztmetszet 0,75, akkor az cca, 1 mm. átmérő. A külső átmérő cca. 2mm.
Ha az átmérő 0,75 akkor az cca. 0,4 mm2.
De tuképpen mindegy, mert azon a 60-80 centin azt a kb. 6A-t melegedés, és lényeges feszültség esés nélkül egészen biztosan elviszi.
Feltételezve a jól kondicionált kötéseket.
OK. Köszi.
Az autovillcentrum.hu-ról vannak a PVC kábelrejtő csöveim.
A vezetékeket meg épp ahol jó áron van, akad olyan, hogy a villamossag.com-ról, de vettem már villamossagibolt.hu-ról vagy külföldről is.
H05V-K vagy H07V-K-t, ahonnan épp megéri
Bizony hogy örülök : )))
Nagyon köszönöm a rengeteg segítséget!
Örülni fog neki. Egy kérdés: vezetéket és kábelhéjat Te honnan szerzel be? (Én az utánfutósoktól, mert ott van több színű, de csak 0,75-ös)
Ha olyan, mint a többi, akkor M5 x 30-35mm körüli. Azt se kunszt fogni.
Közben azt nyomozom, hogy a CNV által linkelt fekete kettőötvenesre pakolt üléshez hasonlót honnan lehet újítani és meglepődve látom, hogy elég sok élhető ülés van Aliexpress-en, zömmel nem sokért. Épp írtam CNV-nek, hogy igazából max a műbőr huzat necc, mert az üléslapot meg a szivacsot nehéz elbaltázni. A 250-esen meg nincs segédváz-nyúlvány, amit takargatni kell.
Az annyi, 22 mm, a csati nem kell, mert az az átalakításnak áldozatul esik. Csak takarítás kell neki plusz két csavar, mert az már úgy látom nem jár hozzá. 🙂
Nem sokban különbözik a gyáritól. Ha a Majesty kormánya is 22mm átmérőjű, akár passzolhat is. A színek stimmelnek, azt látom és a csati is ugyanaz a típus szemre.
A kapcsolók kopását, és színét nézve, úgy láttam, hogy ez jó állapotú. Nem ette meg az UV sem.
30 Euro. Lehet, hogy kinevetsz, de ez tetszett a legjobban. https://www.boonstraparts.com/...
A színeknek Yamaha "szabvány" szerintinek kell lennie. 1978 és 2008 közötti Yamahákkal volt már dolgom, mind smakkolt.
Sötétbarna a bal, sötétzöld a jobb index, fekete a test, sárga a fénykürt és a távolsági, világoszöld a tompított, rózsaszín a kürt, sárga piros csíkkal a pillanatnyi test, a lámpák betápja (amit a tompított vagy a távolsági között oszt el a kapcsoló) meg vagy piros alapon sárga, vagy kék alapon felete csíkos - attól függ, milyen régiós. EU motorok zömén a jobb kapcsolón ott a lámpa OFF-P-ON, ott kék-fekete. Amin nincs lámpakapcsoló, mert a gyújtással együtt a tompított is bekapcsol, ott piros-sárga.

Mi pénzekért találtál XJ/FZR kapcsolókat?
Köszi, ez azért egy jó hír. Ahogy keresgéltem a használt cuccok között úgy láttam, hogy az XJ 600-as Diversion-öké elég olcsó, az FZR-eké meg egy az egyben ugyan az, mint az XV, és van is belőlük választék. (Itt most csak a kapcsolószerkezetről beszélek, a kábelkötegelést, meg a vezetékszíneket nem tudom, de az nem is számít)
Úgy értettem a korábbi "sokban van" kifejezést, hogy gyári japcsi cuccokban. :D
Pl. legutóbb egy Kawasaki Vulcan kapcsolóházát tettem rendbe (lakk le, alu políroz, vezetékek +15cm toldás, friss kábelhéj), amin sima három lábú relé van és még abban is volt.
Szerk: elb_sztam, mindjárt újraírom
Sziasztok, csak most látom, hogy milyen rendesek vagytok, és keresgéltetek nekem! Még formálódik a megoldás a fejemben. Van kínai kapcsolóm is, (nem is leggagyibb, használható, de a különbséget a gyárihoz képest zongorázni lehetne). Persze azokban egyikben sincs testkapcsoló.
Igen, így értelmeztem én is Lajost.
Találtam neki egy használtat, 13 ezer körül.
A másik meg 3 ezer, azzal is lehet "játszani" így elteheti azt ami most a mocin van. Hogy van-e benne testkapcsoló...... hüüüümmmm.....
A többit valószínű, be lehet kötni a funkióknak megfelelően.
Haaat... En sajnalnam a gyari csatikat szetcseszni, inkabb vennek egy hasznalt gyarit es megtoldanam.

Mondjuk az en pofam konnyen jar, mert rendszeresen toldozok magaskormanyosoknak.
Talán ezzel is lehetne kisérletezni.
Ennyi pénzért..... 😂 😉
https://jaszmotor.hu/termek/11...
Sziasztok!
Lajos > használtat találtam, ha az is megfelel.
https://www.boonstraparts.com/...