Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Amilyen betegnek tűnik a karbisorod, nem távgyógyászet kell neki, hanem egy alapos kivizsgálás. Olyan amilyen a "nagykönyben" meg vagyon írva.
Sajnos másik nem megy, mint amelyik túlfolyt. :( A túlfolyt szépen megy. Pörgettem is, járattam is, húzgáltam a gázt vagy fél órát ment, de nem volt változás. Ha nem pont a kapu előtt áll a jard mentes is volna egyet vele, de nem akartam az orruk előtt kigurulni fél éve lejárt műszakival. :)
Szóval akkor lehet a túlfolyásba fullad bele az egyik henger, és azért nem megy...megkocogtattad a úszóházat?
Sziasztok! Inkább tapasztalatokra lennék kíváncsi, mint linkekre, úgy tenném fel a kérdésem. :) Tehát, milyen olajat javasoltok a 400-asomba? A tavalyi év után válaszút elé érkeztem, miszerint vagy eladom, vagy megtartom, de akkor rendbe rakom. Utóbbi mellett döntöttem, úgyhogy ki kell nyitni a pénzcsapot.

Köszi előre is!
igen, megfogadtam a tanácsotokat.
Igen, rányitottam a csapot, túl is folyt az egyik karbi, szóval a benzin leért :)
Spuri adalékot használtál?
Szerintem simán alapjárati fúvóka dugulás van az egyik hengernél...
Indítás előtt PRI-re fordítottad a benzincsapot? Ha nem akkor elég soká tart , még megtelnek indítózás közben az úszóházak...
No próbáltam a téli leállás után beröffenteni a technikát (aztán elmenni műszakira), de most sem olyan egyszerű vele az élet. :)
Kapott egy új akksit, mert tavaly a régi elég gyengécske volt, de ha nem rakom bikára sosem indul el, annyit kellett indítózni. (eddig is nagyon nehezen indult pár hetes állások után, de ez most extra szar) Meleg volt már az önindító, a kábelek a bika kábel, mire végre beröffent.
(el is szakadt a szívató bovden a sok húzgálásba, szóval azt is szereznem kell, gondolom inkább már csak gyártatni lehet méretre)
Valószínű lesz vele utam Tasi mesterhez is, mert a bal oldali kipufba kicsit belecsühög és bizony ha a bal belső gyertyapipát lehúzom nem változik semmit a fordulatszám, mintha nem menne vagy nagyon keveset menne a henger. (a többi lehúzgálására szépen változik) Szikra van a karbiból a csavart megnyitva jön a benya, bár új gyertya volt, de raktam bele másikat, nem volt változás. :(
A másik meglepi, hogy nincs hátsó világítás. Az ülés alatti 3-as csatlakozó és az égő között hátra jó, mert a féklámpa vezetékével (egy csőrős fogóval) zárva égett a hátsó világítás, tehát valahol előrébb fáradt el. (egy nagy kábelkorbács jön oda előröl). Szóval mielőtt elmennék műszakira, tank le és végig kell keresnem honnan nem megy hátra a delej.
Megérne egyébként egy komolyabb rendbetételt is a villamos rendszer, mert csúnya gányok vannak benne, de erre majd jövő nyáron lesz időm, akkor lebontom az egész kábelezést és megcsinálom rendesen. ...a gyári biztosíték dobozba most két üvegbizti van, ráforrasztva a végére a vezeték, meg lóg ott néhány késes biztosíték körülötte szintén ráforrasztott vezetékkel és szigszalaggal körbebugyolálva. Szóval ennek a helyére keresek majd valami késes dobozt ami befér oda és ezt az egész katyvaszt elbontom majd jövőre.
Szia!
Majdnem Zsámbék. Mány. :)

https://hu-hu.facebook.com/pag...
25mm
Ok. Köszi. Neked mennyivel van megemelve?
Arra vigyázz, a markolat a hátra is kiemelt kormánynál ne verjen bele a tankba. Nekem csak meg van emelve, kényelmesre, egy kicsit hátra húzva, és koppra fordított kormánynál nem sok kell, hogy elérje a tankot
Sziasztok! Úgy döntöttem, faragok magamnak egy kormánykiemelőt, ami hátra is tolja egy kicsit a kormányt. Az lenne a kérdés, hogy mennyit lehet emelni a kormányon anélkül, hogy bovdeneket meg fékcsövet kéne cserélni. A neten láttam gyáriban olyat, ami 36mm-t emel és 16-ot tol hátra. Ennyi még belefér.
Meg tudnátok adni a zsámbéki motordokigurumester elérhetőségét? Lassan itt a műszaki ideje és előtte lenne pár dolog amit meg kellene csinálni a yamahán. Pl a hengerek rendes összehangolását, hogy ne durrogjon bemelegítéskor. :-(
Napi szinten érdeklődve figyelem ezt az oldalt, közeleg a szezon, biztosan mindenkinek elkel néhány hasznos tanács.
Működik már az oldalad? Hogyan lehet arra rá menni?
Az ötleted remek, egyike a még meg nem valósult elképzeléseimnek, miszerint az oldalamon leírom Rollerkáról a tapasztalataimat. Miért éppen ott? Mert a fórumokban "elveszik egy idő után. Persze írhatnék - mondjuk itt a Boncterembe, már ha működik -, de én ezt inkább a saját lapomon szeretném megjeleníteni (ott pl. mindig elérhető lesz :-) ) Ha indul a dolog, akkor persze mások is megoszthatják tapasztalataikat, igaz az általam megadottak szerint, vagyis először nekem emilben. Ha megfelelő színvonalú az anyag, már megy is a honlapra.
Egyszóval továbbra is várom az írásokat, ami nekem egy kis munka, másoknak segítség!
Üdvözöllek! És üdvözlöm a honlappal való törekvésedet is.
Mint korábban írtam egy újdonsült Divis vagyok, ugyan azt a korosztályt képviselem amit te. Én Bács-Kiskunban Bajától délre 25 km-re Dávodon lakom. A Divivel ismerkedési szakban állok, amihez a neten hozzáfértem mindent elolvastam róla. Azonban nagyon szívesen venném ha a típussal már korábban megismerkedők megosztanák velem-ünk tapasztalataikat, szívesen venném jó tanácsaikat.
Nem rég ünnepelte divis honlapom (http://www.xj600.szermek.eu) az egy évet. Sok minden teljesült elképzeléseimből, persze van ami nem , de az igen, hogy végre elindult a "Divisek" oldal is, ahol a márkatársakat "gyűjtöm össze" egy térképen. Aki úgy gondolja, jelezze felém, hogy feltehessem az oldalra. Természetesen csak nick név, település és valamilyen elérhetőség kerül fel, amit általában a fórumokon is meg szoktak adni. de bárkinek lehet bővebb ismertetője is, küldhet fotót is.
Bízom benne, hogy sikerül rendesen összehozni a Diviseket, ha máshol nem is, de itt a virtuális térben igen.
Szia! Én is a közelmultban váltam Xj 600 tulaj, kb 300 km mentem már (majd meg fagyva) vele. Jó tanács! Az esztétikai állapot is fontos! Sokat elárul az előző tulajról. Továbbá nem olcsó játék széppé varázsolni még egy motort sem. Ha lehetséges, kérd meg az eladót, hogy ne indítsa be mielőtt megnéznéd. Teljesen hideg motornál előtted indítsa. Ha hidegen könnyen indúl és szépen jár, nem csörög zörög, akkor "TALÁN!" nem nyúlsz mellé! Ha ezen túl vagy nem árt ha ránézel a láncra és a fogaskerékre, hiszen ezek cseréjével sem jó kezdeni a szezont ( kb 30.000Ft) Az első féket behúzva rángasd meg egy jó párszór az elejét majd vizsgáld meg az első teleszkópot nem ereszti-e az olajat. Érdemes az elejét- hátulját (kerekeket) jól megrángatni,a kormány és kerékcsapágyak ellenőrzése céljából. Ne feledkezz meg a fékekről sem. A tárcsa betétek ára még csak csak kibírható, de a tárcsákat már drágáé adják. Abban csak reménykedni tudsz, hogy a 25200 km futás teljesítmény valós-e. Nekem ez gyanús. De ne aggódj!! Ha még egyszer annyi van benne valójában az sem katasztrófa. Én mielőtt megvettem ezt a típust több hiteles helyrők kértem-kaptam információt, ami összességében arra biztatott, hogy ez a típus kategóriájában egyszerű, viszonylag nem túl szervízigényes és nagyon megbízható. Típus hibája információm szerint a zajos kuplungban merül ki. Én viszont ezt még nem tapasztaltam. Nem elhanyagolható, hogy a teljesítmény és fogyasztás aránya is jónak mondható. Én két esetben is 4.3 l/ számoltam 100 km megtételére. Viszonyítva, sok 400-as túl lépi az 5 litert. Röviden ennyi jutott az eszembe! Sok sikert!!! És ha meglessz dicsekedj vele!! "ITT is"
sziasztok! most szeretnék venni motort és az egyik amit néztem, egy yamaha xj600n, 1999/7hói, 25200km-mel. mikre figyeljek oda ennél a típusnál az esztétikai hibákon kívül? :)
Bölcs dolog lenne ha mondjuk elárulnád évjáratot, típuskódot...keresgélj.
http://www.partzilla.com/parts...
http://www.cmsnl.com/yamaha-xj...
http://www.cmsnl.com/yamaha-xj...
sziasztok!
gyors segítség kéne! Tud valaki linket vagy pontos típus leírást adni hogy a naked XJ600 műszerfalba milyen izzó kell ?
a leírás szerint 12V 1,7W – 3 db , de ennél pontosabban ?
Urak! Külföldi munka miatt eladóvá vált restaurálás motorfelújítás közbeni állapotban lévő , 1983-asévjáratú xj 900 -as gépem. Mellékelnék hozzá egy pár képet, ha valakit érdekelne, vagy tudna rá valami pályát. Blokk felújítva, fötengely , hajtó-nyugvó csapágysor, gugattyú cspszegek váltó és kuplung csapágyak cserélve, hengerfely szelepelve, felújítva. Új gyűrűsor(japán). Természetesen minden alkaterésze meg van. Kipufogója 4 az egy ben, a tankja sjnos menthetetlen.Adok hozzá pluszban komplett váltót,kardáncsuklót,generátort, gyujtást, egy csomó cucot. Müanyagokat, spoilert festeni kell. A váz homokszórva, szinterezve van. Minden ajánlatot szivesen fogadok.
Egy kicsit sok lett a "rendezni"