Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Megoldja igen. A profi megoldas a teljes szetszedes es kitisztitas, de csak az olaj lecserelheto. 5W es 20W kozott valaszthatsz a sulyod es motorozasi stilosodnak megfeleloen.
Az olajmennyiseg itt::
http://www.belray.com/lubricant_advisor
Figyelj arra hogy az S es S/N tipus kozott nagy az elteres es mindkettot gyartottak 93-ban. Itt legalabbis.
Üdv mindenkinek! Van egy xj600 as motorom '93 évjárat és az első lengéscsillapítóm nagyon puha,hintázik. Szerintetek egy olajcsere megoldja a problémát? Valamint milyen és mennyi olaj kell bele?
Sziasztok, keresek szelep lapkát 25mm -et, ha van valakinek léci írjatok !!!! Köszönöm!
köszi :)
Az a kuplung bőven lehet primer lánc :-)
Mindenre van sportdob, egy jó kipuffogós bármikor össze dob egyet, kettőt!
A legnagyobbat!
Karbi szinkron!
Tipikus Divi, a kuplung!
Sziasztok!

boldog tulaja vagyok egy 93-as Divinek!

érdeklődnék, hogy erre a típusra van e sportdob? nem bánnám ha lenne hangja :)
kormányvégsúlyt mekkorát érdemes rárakni?
tavaly semmi bajom nem volt vele, most az alapjárat picit ingadozik. gyertyák jók. mi lehet a baja?
oldaltámaszon kiengedett kuplungnál morgó hangot ad ha behúzom elmúlik? mi az? :D

előre is köszönöm ha vki tud segiteni
Ha a kérdések nekem szóltak akkor van olyan állapotba. Legalábbis remélem h nem jön ki rajta valami iszonyat motor probléma. Igazából ha kell akkor kicserélek rajta mindent. Többe kerülne behozni kintről egy állapotra jobbat szerintem. A legtöbb részét így is átalakítanám, de van pár olyan alkatrész amit csak cserélnék a gyárival megegyezőre. Melyik típussal egyeznek meg mondjuk a fent leírtak? Pl. Xj 550-re találtam szívócsonkot is. :)
Van olyan allapotban az a motor, hogy erdemes ra kolteni?
Gondolok itt ilyen dolgokra:
Porlaszto membranon nem lyukasak,
Porlaszto tengelyei nincsnak kikopva, nem falsol sehol
Szivocsonkok nem porozusak
Hengerekben van kompersszio
Tank nincs szetrohadva belul
Kipu nem rohad...
Csütörtökön friss műszakis lett a gépem!
Megdicsérték, minden tökéletes rajta.
Mondjuk tényleg... :)))
Sziasztok! Új Xj600 '84 tulaj vagyok, egy pár alkatrészre lenne szükségem, tud esetleg valaki biztos forrást? Váltókar, fékpedál, olajszűrő stb stb.. esetleg megbízható szervizes Budapest és környékén?
hali!
a dob alján van a lyuk. nemrég szólt a dorogi motorboltos, hogy valamelyik haverjának talán van ilyenje, jövő hét elején visszahív. de ha nagyon nincs, akkor Tatabányán van egy szerviz, ahol motorral is foglalkoznak és már félig lebeszéltem velük, csak el kell vinni a darabot.
Szia,
a porvédőt cseréltem 2 éve, abból még ratyibb volt a régi, mint a szimeringekből. Most viszont nem fogom, mert láthatóan jó állapotban van. Az olajat pontosan méricskéltem, a telón látható kopás vagy rozsdafolt nincs. Milyen célszerszámra gondolsz?

Javítottam a mailcímet és írtam is.
Próbáltam e-mail-t küldeni, de az adatlapodon szereplő e-mail cím nem jó. Küldj egy levelet a piratson@freemail.hu címre, hogy válaszban el tudjam küldeni az üzenetet. Előre is kösz
Hali!
1./ Ha nincs jól beszerelve a szimering, gyorsan tönkre megy. A berakást jó ha ehhez való speciális szerszámmal végzik.
2./ A gyári előírás, hogy a porvédőt is ilyenkor cserélni kell.
3./ Az sem árt, ha nincsenek extrém kopások a teleszkóp száron.
4./ Mindig az előírt mennyiségű olajjal legyen feltöltve.

Szerintem a kicsi gép kipuffancsa nem csereszabatos a nagyéval. engem viszont érdekelne. Privátban üziben kereslek.
Sziasztok,
szerelő szakikhoz lenne egy kérdésem. 2 éve cseréltem teleszkópszimeringet a motoron (XJ 600N '94), és most újra kell, mert a bal oldal nagyon folyik. Nem használom túl sokat a motort, kb. a nyári szünet 2,5 hónapjában járok vele munkába napi 50km-t, azon kívül elvétve. Van valami, amire külön oda kell figyelni összerakásnál, hogy a következő szett tartósabb legyen?
Legutóbb csapágyboltban vettem a szimeringet (állítólag jó minőségűt), most motoros boltból Tourmaxot. Akkor az összeszerelésnél az egyik oldalon kifelejtettem a szimering alatti alátétet, de épp a másik oldal kezdett ereszteni (annak az alátétnek gondolom felütéskor lehetne szerepe, ami nem nagyon fordult elő). Az volt életem első telószimeringcseréje, ez lesz a második :)
Előre is kösz a tanácsokat.

dani416: nem tudom, a 900-as kipufogója más-e, mint a 600-asé. Utóbbihoz van egy tartalék párom, amit én is úgy kaptam itt a fórumon valakitől, de végül nem használtam fel. Ha jó neked, szólj.
Mondjuk ilyen feleseket az ebayen is lehet találni. Két helyről csak össze tud jönni egy pár.

Egyébként melyik része ment tönkre a kipufogónak? A dob?
sajnos a másik srácnak meg csak egy balosa maradt. :-( marad a szerviz.
Hálás köszönet!
ööö, ez túl egyértelmű lett volna. :-) de sajnos a srác már eladta a kipufogókat. :-(
van még egy hirdetés, csak azt még nem sikerült felhívni, de próbálkozom. köszi a linket!
Gyújtás vezérlő - sárga/fekete vezeték
Ez mind igaz, de itt ilyen motorok osszehasonlitasarol meg csak veletlenul sem esett szo, ha a lenti temahoz kivantad volna hozzafuzni ezt.
Tiszteletem az Uraknak!
Tudnátok abban segíteni, hogy a 600-as divi ford. szám mérő honnan veszi a jelet? Felmelegedett motornál néha (!) össze vissza mutat a műszer.
Hidegen tökéletes. Esetleg hibaötlet?
Előre is köszi!
A 600-as Divi egy alsó kategóriás motor volt új korában is. Olcsó egyszerű, viszonylag megbízható technika kevés pénzért. A GSXR-1100 a maga idejében újonnan egy felső kategóriás gép volt. Egy versenymotor utcára szelíditve. Valószínüleg minőségi cuccokkal összerakva. A kettő nem összehasonlítható. Az én Divim 15 évesen 85 ezerrel is hibátlanul tette a dolgát. Cserélve a kerékcsapágyak és a vezérmülánc lett, valamint a kuplung csapágy. Olajfogyasztás nulla volt nálam.