Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

JA és így már pöpec a gép. Minden jó, de még a fékolajat ki kéne cserélnem benne, mert az előző tulaj szerintem semmit nem cserélt rajta.
23000 km van benne. Az olaj amit kicseréltem tiszta fekete genya volt, az új olajjal meg simán veszi a nullát ( szerencsére csak ennyi volt a gond).
Mennyi km van benne?
Kolorinc hol laksz? Meg képeket kaphatunk?
Nyom191 a videoval mivan? Már szívesen megnéznénk
Kuplung lamella reszelés segít rajta Vagyis valamit tuti megkell reszelni xD De vehetsz újat is csak az kib drága.
Hali!
Most, hogy már mentem néhány km-t a motorral az tűnt fel, hogy ha megállok 1-esben akkor nem tudom nullába kapcsolni. Csak úgy ha combból rántok egy nagyot a váltón akkor beveszi a kettest és onnan simán és finoman tudom kapcsolni a nullát. Szerintetek mitől van ez, vagy ennek ilyennek kell lenni (bár a többi motorral amivel mentem egy kis pöccintésre vette a nullát, szóval nem hiszem.) ?
Csak gondoltam, ha már van itthon egy csomó DOT 4-es fékolaj, nekiülök és megcsinálom, mert most vettem a motort és mindent kicserélek amit kell.
Fékfolyadék cserét szerintem bízd szakira, ha nem vagy biztos benne. Pár ezresért simán megcsinálják, nem egy nagy meló.
ok, kösz!
Mode gombot tartsd nyomva miközben ráadod a gyujtást
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni, hogy hogyan lehet az OIL felirat ( gyújtás ráadásakor) alatti szervízmérőt újra indítani, mert mindent elvégeztem amit kellet, és szeretném, hogy elölről kezdje a mérést.
Ja, és hogy kell a fékfolyadékot kicserélni, teljesen.
Előre is köszi!
Sziasztok! Eladóvá vált Yamaha XT 125 X motorom!
Ha valakit érdekel megnézhetitek itt: http://www.kepesmotor.hu/yamah...
Te, nem nagyon tudom, hogy otthon ebből mennyi van, de pl itt az X modell az elég ritka motor és tartják is az árukat rendesen. Szerintem amúgy ez a 450 körüli ár ez teljesen korrekt, ha egy 5 éves darabot veszünk példának.
A kék 450 ezreset néztem ki. Nekem még így is soknak tűnik az a 450 ezer:(
Adatok Árak Mellesleg szerintem most pofátlanul olcsón adják az XTket örülnék ha jobban tartaná az árát...
Sziasztok!

Tervezem, hogy veszek egy használt, 2005-ös XT-t. A motor menetteljesítménye milyen? Kb. mennyi a végsebessége, és mennyi idő alatt gyorsul 100-ra? Tudom, hogy nem kell tőle sokat várni, de azért érdekelne.
Szerintetek mennyi a reális ára egy 2005-ös, 15 ezer km-es XT X-nek?
Nekem is volt ilyen relé gond , de nekem a gyári volt benne asszem tettem bele egy AUDI relét és azóta semmi baja!
Az enyémben portugál volt az indító relé.
És itt nagy rejtély..ugyanis: elvileg minden xt 125-ugyanolyan az indító-relé, ez egyértelmű is (lenne), hogy egy típuson belül nincsenek különböző technikai megoldások. Vettem a motorhoz egy Haynes-manualt, ez a piacon kapható legrészletesebb, majdnem 400 oldalas szerelési kézikönyv. Ebben a könyvben az illusztráció szerint az indító-relé így néz ki: http://motorcycleproducts.co.u... Az én motoromban azonban ilyen van: http://www.4hd.net/images/prod... (nem pont ilyen, de majdnem ugyanilyen, kocka formájú) És ez tuti gyári, mert a vázra felrakott fém tartókonzolhoz senki sem nyúlt hozzá. Az alkatrész kereskedésekben szintén mind a kettőt lehet kapni, az előbbiből egyértelműen több van, sokkal népszerűbb. A haynes manual elektronikai kötésrajza szerint viszont a 2. verzió helyes, tehát már ez is ellentmondásos. Most akkor az lehetséges, hogy egy azon modell (XT 125 X), ugyanazzal az évjárattal MÁS műszaki megoldásokkal rendelkezzen?
Köszi, közben már megtaláltam!
Sajnállak nagyon, viszont nem vagy egyedül!
Barátomnak is XT-je van, és pont a házunk előtt indította be a motorját, amikor pontosan ezt történt, a motor beröffent, de az indító tovább tekert, gyorsan kiszedtünk mindent, és láss csodát, a haveromnak is kínai indítórelé volt benne, később megnéztem, az enyémbe japán van, vagyis valószínű a gyári, nem tudom kik cserélgetik ki ezeket, vajon a tulajdonosok, vagy a márkakereskedések, mert mind a 2 -n egy Yamaha szalonból vettük.
Szóval
bazd ez durva! Gyógyitsd meg gyorsan!
Egyébként egy hete vasárnap meghalt alattam a rohadék. Csorogtam haza a csúcsforgalomban még fél-hideg motorral, olyankor még alapjárat nagyon instabil, szóval néha mikor várom a zöldet leáll. Ilyenkor újraindítom (a fene gondolta volna...) így történt ez most is...indít gomb megnyom, önindító teker, motor beröffen, indító gomb elenged...önindító teker tovább. Anyád. Gyújtás le, kulcs ki, önindító teker tovább. Próbáltam a kormány-nyaknál széthuzigálni mindent, amit értem, de semmi hatása nem volt, addig forgott , amíg le nem szívta az akksit teljesen, akkor már nagyon forró volt az önindító háza. Később kisebb tortúra után a szerelőnél az indító relé ellenőrzésének céljából megnéztük az elektromos rendszert, konklúzió: atom módon széjjel van gányolva az egész. Nem gyári, más modellbe való indító-relé, elvágott, szabadon-lógó élő vezeték(!), ilyen finomságok. Helyrehozni nem annyira nehéz, engem inkábbb az érdekelne, hogy egy alig 3 éves motornál _miért_ kellett ezt így megoldani, mi volt az indító ok? Mármint ezek a kis kapcsolók és relék pár ezer forintba kerülnek csak... Sebaj, nemsoká kész lesz.
Baloldali oldalidom alatt van minden elektronikai komponens, ha nem tévedek.
Vegyél bele Honda XR 125-be való üres-jeladó kapcsolót, sokkal tartósabb (tapasztalat).