Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mondjuk ahol olvastam ezt a 2001-től 10.000-es szervizintervallumot...ott még voltak érdekes adatok...azért kérdeztem meg ezt is!
Pl.: 120 lóerő azt hiszem...195kg teletankolt tömeg....blablabla

Egyébként annak a nem túl húzós számlának megkérdezhetem a végösszegét(ha nem vagyok túl indiszkrét)?Mert ismerősöm most volt szervizben, és olajcsere(gondolom szűrő is) meg láncfeszítés...és leszedték 30papírról....holott sztem ennek olyan 15ből meg kellett volna állni...bár nagymotor alkatrészárakban annyira nem vagyok otthon...de nekem a 125ös xt-mnél(régi típus) megállna 4000ből...viszont ide csak 1liter olaj kell...:)

Guminál olvastam, hogy a 180-190-esek rohadt drágák...úgyhogy jó az a 160as...meg sztem közútra elég egy 600as teljesítményéhez!

Persze, a borulás benne van....elvégre elég sportos moci...nem élek álomvilágban...:)
Igazad van, a lényeg, hogy normálisan meg legyen csinálva...meg a blokk(+elektronika)rendben legyen!

Egyébként meglepő, hogy a gixxered többet eszik....azt hittem, hogy az injektor nyomja le a fogyasztást...és én még nem akartam elhinni, amikor mondták, hogy egy ismerősömnek 8at eszik a 600as gixxer(jó, azért húzza is)!
Amúgy is karbisat akarok inkább, mert egy hozzáértő mondta, hogy kb. 2évente ajánlott egy injektor-állítás(nemtom, hogy az újabbaknál is így van-e), amit mifelénk olyan 150-200ezerért csinálnak...és annyival többet meg nem eszik a karbis sem!nomeg ez csak állítás!

A tiéd(ugye nem gond, ha tegeződünk?) citrom-ezüst színű?sztem te raktad fel a topspeed teszt videot a sportmotorra, mert a videoid között is láttam:)

Egyébként színösszeállításra a citrom-ezüst tetszik legjobban, a narancs-ezüst-fekete is jó viszont kékben, és piros-fehérben annyira nem tetszik!de azok sem rosszak!
Nem tudok róla, hogy nőtt volna a szervízintervallum. A 2001 utániakban is ugyan az a blokk van. Nekem 2000-es évjáratú van, 6000-ként cserélem. A moci még soha nem hagyott cserben (egy defekt kivételével),
tavaj volt meg a 42000-es szervíz. A Yamaha World-ben szervízeltettem, nem olyan gáz a számla. Hátulra 160/60 gumi való ami szintén olcsóbb mint amilyen a mostaniakra kell. Ja és vagy 2 literrel kevesebbet fogyaszt mint a 750-es gixxerem pedig az injektoros. Az árak elég változók 800-1,2 millióig terjed. Arra készülj, hogy nem találsz borulásmenetes példányt. A korral jár ugye minnél többet fut egy motor annál több esélye van az esésre. A kérdés az, hogy rendesen meg lett-e csinálva? Ja és figyelj a kilóméterre. Ez egy sprt-túragép. Ha 5 évesen 8000km-er van benne az már gyanús! Az enyim eladó egyébként. Ha jövőre még meglesz majd szólok.
Egyébként félreértés ne essék....átgondolva az a jó, ha "kihalt" egy topic...mert akkor nincs sok probléma a mocival, amit meg lehetne beszélni...:)

Jah...és elfelejtettem még vmit....a szerviz mennyire húzós?mondjuk egy szelepállításos(azt olvastam, hogy lapkacserével történik, csak szalonban)?Mert ilyen olajcsere, gumicsere, láncfeszítés sztem itthon is végezhető...mostani mocinál is így van!

Nah...egyelőre ennyi :)

Kellemes motorozást mindenkinek!
Hello mindenki!

Remélem tudtok segíteni! Jövő tavaszra szeretnék mocit venni(most is van...csak csere), és egy olyan mocira van szükségem, ami nem áll meg alattam minden 2hétben...ergo sportmocik kilőve!
Viszont mindenképp idomos mocit szeretnék...jah...és max 1 milla körül....szóval eljutottam én is a thundercat-hez!

Olvasgattam cikkeket(számszerint kettőt...mert ennyi volt), ahol "agyondicsérték"...nem bíztam még el magam(mert az sv 650ről is nagyon jókat olvastam, aztán ismerősöm meg felvilágosított, hogy azért nem olyan jó az...a blokk is csak elmegy)...szóval ismét megkérdeztem egy (nagyon)hozzáértőt, és azt mondta, hogy a thundercat-eknek tényleg egyben van a blokkja!

Aztán néztem hirdetéseket, még az áruk is rendben van!
És itt jön az első kérdés: szerintetek mennyiért lehet kifogni jó állapotú yzf-et körülbelül?
láttam olyan 800ezer körül nem is egyet...ez az ár reális? vagy olyan a gép is?

A másik kérdés: valahol olvastam, hogy a 2001utáni modelleknél már csak 10.000 km-enként kell olajcsere+szerviz! Ebből mi igaz?És érdemes-e többet költeni, és venni egy 2001 utánit?

Válaszaitokat előre is köszönöm!
Jah....egyébként(ne haragudjatok meg!) elég kihalt ez a thundercat topic....és meglepő az is, hogy ez az egyetlen fórum...nem igaz, hogy ennyire kevés a thundercat tulaj...vagy nem bírnak leszállni a gépről, annyit mociznak...hát igen, nem egy kompromisszum nélküli sportmoci :)
Satillus..

Kellene a jobbik kormánysúly.

Hogyan tudnánk felvenni a kapcsolatot? Az e-mailem: bartha83@freemail.hu
Amúgy nem tud valaki egy motor bontot?

Csak kell, hogy legyen valahol egy olyan bontó ahol tudok venni egy ku... va gyári kormánysúlyt a motorra...
nekem mindenképpen kell egy jó fajta..

ha tudsz akkor segíts.. légyszi..
Hali!
Gyors raneztem az ebay-re.Most ketto eredetit talaltam.Mindketto hasznalt.Egyik 13 a masik 15 font postakoltseggel.Ha komolyan gondolod szolj es rendelhetek,vagy varsz egy kicsit es biztos lessz uj vagy jobb allapotu.En pont most megyek haza holnap de otthon is megtudom rendelni.
Satillus!

Légyszi nézd meg hátha lehet odakint kapni gyári kormányvégeket (súlyokat) a Catre mert MO. sehol nem tudok ilyent találni.

Nagyon kellene mert nem a gyári van rajta, és 130-nál olyan ezonanciája van a kormánynak, hogy hihetelen. De csak ott. Már a telejes motort átnéztük több szerelővel és senki sem tudott ebbe segíteni.

most már csak erre tudok gyanakodni..
www.ebay.co.uk
Itt van minden szep es jo.
A lampatakaro:http://cgi.ebay.co.uk/Yamaha-T...
Ha felkapcsolom a lampat atvilagitja,de este nem hiszem,hogy 100 %-os.Meg nem probaltam.
Az itteni arak jobbak.Az enyem 98-as 30 ezer km.Szerviz utam volt 670 ezer korul.Van olcsobban is.Az ujabbak 1 misi folott vannak de nem sokkal.
A szerviz viszont nem olcso.Evente van muszaki ami 9 ezer forint.Az atiratas ingyenes.Az eves ut adon kivul (kb 14 ezer)mast nem kell fizetni.
Megtaláltam... Csak azaz 55ezer egy picit sok...

Utángyárottba vki?

Itt a cég.
Jah és tudjátok mi érdekelne még engem?

Vélemény:
Ez az árfolyam kérdés lehet engem is érdekelne...

Mellesleg felni csíkot, hol érdemes okosba venni?
Köszi! De akkor ha rajta van semmi fény nem megyát rajta? Ahol vetted kint Angliában az üzletnek van veboldala ilyen jó cuccokkal? Magyar árakhoz képest kint hogy alakul kint a CET-ára ha nem vagyok túl idiszkrét?
Hali!
Neten talaltam,es gondoltam kiprobalom.En angliaban elek jelenleg.Itt eleg sok van minden modelre.Van atlatszo sotet,szinesek(zold sarga kek......).A srac ugy arulja, hogy vedi a fenyszorot a kavicsfelverodes, es egyeb nemkivanatos dolgoktol.A cat-re hat kb1 cm atmeroju ketoldalu tepozaras ontapados pontokkal lehet rogziteni.Tehat este ,vagy barmikor amikor akarod leveheted.De meg en sem tudom mennyire stabit,mert csak tegnap raktam fel.Azota meg sajna melo melo me......Egyebkent kb 5000 forint volt.
Hali! Milyen lámpatakaró van a gépeden? Én még ilyet nem láttam, hogy működik?
Hmmm, jók a véleményem, és osztom is őket, hasonlóan érzek én is...

Szép a tankpad, no de az enyém sem semmi...
Hali.. nekem a cat már a második 600-s gép. Az előző egy Diversion volt. Ég és föld a 2 motor közötti külömbség. Nem nagyon szeretem a sportgépeket. Mentem 600 Gsxr-el. Kurva kényelmetlen számomra. A cat viszont istenien kényelmes, és nagyon megy. Az sem érdekel igazán hogyha többet eszik csak menjen. Most 35000 van benne. Voltam vele nagyszervízbe: semmit nem kellett rajta állítani. se szelep se semmi.
A felnicsík az megvan rajta, tetszik is rendesen. De a sportdob a köv. beruházás: martin dob leömlővel 45000HUF. Ez nem sok rá.
Több haverom is modta, hogy ez a motor ami benne van veri az R6-ot, és a motor nagyon jól dönthető. Ami igaz is. Nagyon örülök, hogy őt vettem meg. Az tuti, hogy még marad is. .egy jó darabon. Most nem tudok olyan motort kitalálni amire lecserélném. (Persze ha lenne még pénz is a cserére, de nem van.)
Koszi!
Nekem is ez ez elso nagyobb gepem.Sokaig nezegettem a motorokat mire a cat mellett dontottem.Nekem is nagyon tetszet (tetszik)az R6.De mar a vasarlas elott nyomos erv volt,hogy ket szemelyre kerestem a motort.Hogy baratnomet se hagyjam ki az elvezetbol.
A dob nekem is benne van a tervbe,de az ar nem kicsi.Mini indexet is akarok.Tegnap raktam uj tank padot. is.Szep lassan csinositgatom.Az elso a sotetitett screen volt.amit eleg sokaig kerestem.Lehet kapni eleg sok szep dolgot a cat-hez(yamaha emblemas fekolaj fedelet,lajfedelet,kormanysulyokat.....)Csak birja az ember loveval.Minden jot!
Hmm... Jól néz ki!

Bevallom én a cicust 600as kategóriával való ismerkedés végett vettem, s én rööö6ot szerettem volna. Viszont nagyon bejön, és nem tom mi lesz belőle...

Látom van felni csíkod. Én is most szeretenék rátetettetni, de citromsárgát. Még ami terveim vannak a géppel, hogy szerzek rá egy dobot, meg esetleg bukógombát...
Haver F4-eset tobbszor vezettem.Az ulespozicio csak kicsit sportosabb,nagyon jol kezelheto, de a cat nekem stabilabb(nyilvan a suly miatt).De nagyon jo benyomasom van a hondarol is. Az R6 ot csak ket hete vette haver.Csak egyszer mentem vele akkor sem tul hosszan.Viszont tenyleg csalodtam.Jobbat vartam.De azt meg kell jegyezni hogy soha nem volt sport motorom.Es valoszinu,hogy csak a cat utan ennyire kenyelmetlen.Mellesleg az F4-es haver is hasonlokepp velekedett.De mint mar irtam,megszokas kerdese.Lehet egy het utan beleszeretnek.Bar a cat-tet amikor hoztam haza az elozo tulajtol(300 km,ket szemely)elmeny volt vezetni.
Mellesleg megint csinositottam a cicat ma.(lampa takaro,kapott szep uj gumikat is)


Egy megjegyzés, elvileg az F4el szinte tök ugyan az, már mint hasonló, viszont sokkal testesebb a cat. Ezen én meglepődtem, mikor mellé álltam egy cimbinek... (képeid között)

Nem tesztszett az R6? Lehet nekem is ki kéne próbálnom...
Sziasztok!
Kb fel eve vagyok "cat" tulajdonos.Sokaig kerestem,de ugy erzem jo valasztas volt.Ket szemelyre vettem,es tokeletesen megfelel a kenyelem hosszabb uton is.A valto zajossagan kivul(ami mar fel sem tunik) mas hibat nem vettem eszre.Nagyon konnyen kezelheto ,a kis tobletkilot nem lehet erezni.Mult heten probaltam ki haver r6 osat.Mar nagyon vartam,hogy visszauljek a cat-re es pihentessem a csuklom.(bar minden megszokas kerdese).MIndenkinek csak ajanlani tudom ezt a kenyelemes,de ugyanakkor eros gepet.
Jóó választá!