Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

te vagy az te kolibri
ennyi
sehol nem érezhető én ismertem olyan ciberést aki simán verte az RSes srácokat.Attól hogy vékony a gummája nem szar,hanem egyszerűen az a futómű geometria így adja ki...
Azt mondtad, van 650-ed az egészre. Tessék. Szerintem vegyél Apriliát. Ezt nem növöd ki egy ideig, telj. adó, biztosítás se lesz sok rá. 5-7 literrel beéri, viszont 30 ló. És kurvaszép állapotban van. Ráadásul elég szép gép, és nem volt gyilkolva.

http://www.hasznaltauto.hu/motor/aprilia/aprilia_rs_125-4260996


Marad pénzed, elteheted tartalékba, vagy veszel ruhát, sisakot. Ha ügyes vagy, és használtat is bevállalod akkor jó áron ki tudsz jönni. És egy időre lesz motorod. Tévhit, hogy a 2 ütemű bringákat állandóan javítani kéne. Egy titkuk van: odafigyelés. 16 ezernél van gyárilag dugócsere, használattól függ, én tuti egy év alatt eljutottam vele volna odáig, ezért vettem 4 üteműt. Meg mert jobban tetszett a Yamaha. Nem bántam meg. Vannak jó ajánlatok, de kompromisszumot kell kötnöd.

Vagy teljesítmény, de nagyobb fogyasztás.
Vagy kis teljesítmény, de kisebb fogyasztás.
Rajtad áll! Én ezt tenném.
És ha tévedtem, vagy pontatlan voltam valamelyik adataival kapcsolatban, előre is bocsánat, és javítsatok!
Akkor most szerintem egy teljes 125-ös összehasonlítást érdemes lenne csinálni.
Mik is vannak? (persze sport kategóriáról beszélünk)

Aprilia RS (2 ütem, 30 lóerő, 139 kg)
Cagiva Mito (2 ütem, 15 lóerő, 140 kg)
Derbi GPR (2 ütem, 33 lóerő, ? kg)
Honda CBR (4 ütem, 14 lóerő, 124 kg)
Yamaha YZF-R (4 ütem, 15 lóerő, 138 kg)

Ezeken kívül még van a 2 ütemű verziója a Hondának és a legújabb szerzemény, a Suzuki GSX-R125, de erről semmit se tudunk igazából.
Állítólag 4 ütemű, nem túl drága, de én még neten nem találkoztam eladó darabbal...

Tapasztalatok a felsorolt motorokkal kapcsolatban?
Gondolom most sokan állnak hasonló helyzetben, mint én.
Van egy kevés pénzem, és nagyon sok kedvem elkezdeni motorozni.
Csak döntésképtelen vagyok, mert nem tudom, melyik megbízható, melyik elég erős, melyik jól kezelhető?
És legfőképpen az ár/érték arány!

Mindenki, aki ezen átment, kérlek segítsetek!
Mik a tapasztalatok és mit ajánlotok?
Az ötlet tetszik, de úgy kb 650.000 forintom lenne maximum erre.
A kis ninja meg 1 millánál kezdődik.
Nem tudom hogy lenne a legértelmesebb elkölteni ezt a pénzt :-D
Szeretnék túrázni néha, városban se gyilkoljanak le, és nem a biciklikkel akarok versengeni...
Néha még talán pályára is szeretnék menni vele.
A 4 ütemű honda kevés, a yamaha drága, a többi meg 2 ütemű.
Hát ezzel a helyzettel mire lehet jutni? :-D
Ezt most találtam.
Van, aki bevállalná?
Eléggé tropának néz ki, fejidom, villa, tank cserés.
Megérheti megvenni?
Yamaha YZF-R125
szerintem négy ütem:D
kevésbé károsítja a környezetet, és kevésebbet fogyaszt:)
am. meg szerintem amelyik erősebb az szervízigényesebb is...

am. meg ha már kinéztük a 250-es kategóriát, ott a kis Ninja is:-D
És a honda virsligumijai mennyire rosszak?
Ez hol érzékelhető főleg?
Összehasonlítás Yamaha-val?
2 ütemű vs. 4 ütemű.
Plussz 15-20 lóerő, de sokszor többet kell javíttatni, de erősebb.
Melyiket ajánljátok jobban?
egy 140kg-os 15/30 (4t/2t) motorral sokkal könnyebb megtanulni normálisan kanyarodni,vészfékezni stbstb.Én azt mondanám hogy VTR250:)vagy YBR250
hülyeség az egész, én már megbántam hogy nem vettem rögtön 1400 ZZR-t, miaz a röpke 200 lóerő?
egy bizonyos határig érdemes, kellő önfegyelemmel
a kisebb meg azért jó, mert lendületből fogsz közlekedni és tudod értékelni a sebességet:)
még nincs meg az A1-em, de én ezt gondolom:)
De akkor érdemes nagyobb gépre ülni, vagy erősen ajánlott kisebben kezdeni?
Nem egészen jött le egyértelműen ez nekem :-D
Azt értem, hogy lehet azzal kezdeni, de mennyire érdemes kicsivel?
az e-mailokra ma tudtam válaszolni bocs a késésért, de nemvoltam net közelben
barátságos.Jam:)Vagy cbf500.de az meg picit drága.
esetleg szuzuki gs 500?
most talán még szóba jöhet...
Szerintem: ha nem akarsz sokat váltogatni, de nem szeretnél nagyköbcentis motort se (amit senki sem ajánl elsőre, a józan ész nevében), akkor szerintem egy 250/400-as motor lenne az ideális. Nem túl kicsi, szóval egy ideig nem "motorozod ki", de nem is túl nagy, és nem kell attól félned, hogy lefekteted egy figyelmetlenebb gázadásra. Persze a fizika szabályai ezekre a motorokra is vonatkoznak, tévedés ne essék, csak épp jobban elviselik a kezdők dolgait. Nézz körül. Inkább Hondákat, megbízhatóságban verhetetlenek. És nézz körül a Naked kategóriában is. Vehetsz 600-ast is elsőre, sokaknak sikerült felnőni a feladathoz. De mivel úgy emlékszem azt mondtad, egyetemista vagy, én inkább egy 400-ast választanék. Biztosítás, telj. adó fele annyi, mint egy 600-as motornak.Szerintem...
hát mivel nekem most lesz még csak A1, így nekem marad ez,
de szerintem fontos a fokozatosság...
nekem a szüleim nem hagyták hogy túlbuheráljam a robogót mert úgy is rájuk marad(nem éri eladni)
ink. vesznek egy ilyet, de azok a piszkos anyagiak, nem panaszkodom nagyon jók a szüleim de ha már kifizetem a jogsira a pénzt meg veszek motoros cuccot akk. már lejjebb esek jócskán a számla és akk. már drága...:S
De azért a cbr hiába olcsó ha azok a virslik alatta vannak...
Szóval a fórumozók azt mondják érdemes megvenni ezt a motort, és később váltani? Az tény, hogy nagyon jó motor, és tényleg gyönyörű, de ilyen gazdasági helyzet mellett lehet ezt bírni? Sok pénzem nincs, főleg, hogy fiatal vagyok, még egyetemre járok (igazából most kezdtem). Legalább 5-6 év, mire normális keresetem lesz. Szülők nem szívesen adnak motorra, nem értenek velem egyet, hitelt meg nem veszek fel :-D Nagy hülyeség lenne ilyen helyzetben. Képtelen vagyok dönteni... Nagy motor nagy felelősség, de a kicsi meg drága. Ki hogy döntene?
ment az üzenet
Sziasztok! Lassacskán eladó sorba kerül a motorom, 2008.08 havi YZF-R125 , karcmentes, full gyári, szervizkönyv minden megvan, 8000km-errel! akit bővebben érdekel r125@citromail.hu email-en elér! kérésre küldök képet és bővebb információt ! ár is emailben
a nulláról ne ülj 750esre,de még 600asra se.
Üdv.!

hát én most erre azt mondom, hogy abban igazad van, hogy inkább egy nagyobb, mert hogy nem akarsz sűrűn váltogatni, mert igazából, valljuk be, a mai világba nem mindenki teheti meg hogy a ranglétra minden fokán végigmegy 1-1 motorral...... igaz én is 125ösről ültem át 1000res-re(de már előtte letekertem legalább 50.000km-t, tehát mondhatjuk hogy van némi fogalmam a motorokról:D) ..igazából nagyobb motoron is meglehet tanulni motorozni... csak csínnyál kell bánni egyes dolgokkal...tehát... mondjuk ha nagyobbat szeretnél, akkor én egy SV-t bátran és nyugodtan mernék ajánlani... tökéletes túrázni(egy magasabb plexivel..mondjuk attól függ hogy milyen magas vagy), pályán is megállja a helyét, igaz gyengébb mint a gixer... akár melyik ccm-ről beszélünk, de ugyanakkor a V2-nek köszönhetően tép, húz és megy mint a golyó. Tapasztalat :D
Városba nyilván nem fogsz tudni kihasználni még egy 600as motort sem, nemhogy egy 1000rest vagy nagyobbat... de egyébként kellemes az ülése nekem legalábbis.. nem annyira fapados mint egy sportmotoré, és nem is olyan kényelmes mint egy vérbeli FJR túramotoré, de nekem tökéletesen megfelel... tehát... én aztmondom hogy egy SV-vel el lehet kezdeni a magasabb kategóriát... Az én SV-m is '03-as, tökéletes állapotú, karcmentes, semmi hibája nem volt még neki...csak tankolni kell :D
Én ennyit tudtam rá mondani, nekem ez a véleményem !

Madi008