Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hello!

Idei Tuonom van és a következő kérdésem lenne:
állítólag a gépre 3 féle gyújtástérképet lehet választani. Amennyiben ez így van, tudnátok-e ajánlani egy hozzáértő szervízt Baranya vagy a szomszédos megyékben, ahol ezt át tudják írni (Pécs, Szekszárd kilőve).

Üdv Mindenkinek
gejszi
Halli Pubec!
Valószinű motul 5100 15-50 olajat veszek!A guminál sport attack-ra,vagy road attack-ra gondoltam,de ez még képlékeny!
Az sv-re dunlop 208-volt,de nekem az nem jött be!Nagyon hamar elkopott!A BT-10 nem kopott nagyon? Azért 5000km-et jó volna ha kibírna !
Ja, a gumi! Most Pirelli Diablo van fent párban. A hátulja kb. 7000 km-t bírta. Az eleje ennyi futás után még kb 50-60%-os. Nekem bejött, soha nem csúszott meg, pedig rendesen ki volt borítva. Pályára nem mennék vele, de utcán jó. Egyszer tettem hátra egy puha Bridgestone BT-001-et 190/55 méretben, de többet nem tennék. Baszott magas volt a hátulja tőle, és 1500 km alatt elfogyott. Aztán volt fent egy más által már eldobott 190/50-es BT-010-es, és meglepő módon iszonyat jó volt! Ha olcsón tudnék hozzájutni, biztos nem kísérleteznék tovább hanem ilyet vennék.
Szasz Harpi,
akkor jó oldalt ajánlottam. Egyébként tőled függetlenül volt meg, már régóta használom, mert tényleg sok infó jó van rajta. Az olajról: nekem most Castrol full szintetikus van benne (RS 4T). Hát mit mondjak... megeszegette, illetve egy részét felnyomta a légszűrő házba. 6000 km után rá kellett töltenem. Most majd inkább részszintetikussal próbálkozom, hátha az jobban bírja. Az olajszűrőt a Louis-ban vettem, veszem és venni fogom. Ha jól emléxem 7 Euro.
Kösz az infót! Így az az előbb leírt bajom megoldódott! Kösz az infót!
Hát eddig sok segitség nem jött! Na mindegy! Kiderítettem,hogy a 2003 falcokat marzocchi telókkal szerelték, de még mindig nem tudom hogyan kell beállítani a rugó előfeszítést!
Az úgy jó! Igaz, nekem öhlins van, de u.ez. Óramutató járásával megegyező irány a rugóelőfeszítés növelése (keményebb rugózás). A két véghelyzetben meg kell hogy akadjon a forgás. A kettő között kedved szerint állíthatod be a rugózást, arra figyelj hogy mindkét villaszáron egyformén állítsd be!
Csak az a bajom,hogy az alu hatlapfejű csavar/szerintem is a rugóelőfeszítés lenne/ csak körbe-körbe forog,nem emelkedik!
A piros csavart nem nagyon kellene tekergetni mert az a teleszkók záró csavarja. A piros fölött van egy kisebb hatlapfejű csavar, na az a rugóelőfeszítés állítás, a kis csavar középen szerintem a húzófokozat csillapítása. A nyomófokozaté alul kell lennie. Szerintem...
W.
Halli!Pubec!
Kösz a linket,már megvan /Szerintem tőlled kaptam/ !Tegnap átvakartam egy sorral a gépet.Szerencsére semmi hibát nem találtam rajta!Valami tippet adhatnál milyen olajat nyomjak bele,és honnan lehetne olajszűrőt venni normális áron!Tavassza még gumit kell rá venni/ebben a témában is megköszönöm a tanácsot/ és utánna csapatás!Kíváncsi vagyok mi van tuonos-sal! Régen láttam a topicon!
Gratula a mocihoz! A képek alapján tényleg szép állapotban van.
A teló kérdést jól látod, a Tuonóban tényleg nem ilyen van. Csatolok egy linket ahol le van írva, hogy az elektronikus fojtást hogy kell megszüntetni.
Itt amúgy hasznos dolgok vannak a Falcoról, de a teló ügyben nem segít mert még a régebbi cuccról van hozzá infó.
Háát :) Az enyém nem ilyen, ez már egyel újabb. De a pici csavar 100%, hogy a nyomófokozati csillapítás állítócsavarja, meg valahol a rugóelőfeszítést is lehet állítani felülről, ha minden igaz, akkor a nagy piros csavarral. Lehet is kapni hozzá ilyen műanyag "kádcsapot", amit csak ráraksz és kézzel tekerhető a rugó.
Hali zoner!
Majd meglátjuk a légszűrőt! A kép alapján kellene nekem segiteni a teló
beállításban?
nekem alacsony fordulaton ugrál tőle, de végül is ha nem tetszik, visszarakhatod. Gratulálok a motorhoz, nagyon szép darab, biztosan szeretni fogod, én is nagyon szeretem az enyémet
Hali zoner!
Miért nem ajánlod kivenni a folytást!? Hiszen az ezres szervíznél ki szokták venni a szervizek!
Ja és az első telók beálítására sem találok infót!Nem olyan mint az eddig látott falcokon volt,de még a tuonókon is más van szerintem .Holnap teszek fel képet rólla!Lehet azért mert ez 2003-as gyártású?
Szia!

Szerintem nem érdmemes kiszedni belőle a légszűrőben lévő folytást.

Ez a típus szoftveresen nincs folytva, de lehet hozzá kapni többféle EPROM-ot. Nálam az arrow csövek is csodát tettek :)
Hali mindenki!
Örömmel tudatom, hogy megvan a falcó! Ma átnéztem tüzetesebben! Még a légszűrőben benne volt a folytás! 4900km van benne!Abban segitsen már valaki ,hogy az elektronika is le van-e folytva,mert eggyik helyen azt írják,hogy nincs a másikon megy azt ,hogy van!?És ha igen akkor hogy!?
Na megvan? Képek lesznek?
Hali mindenki!
Vasárnap hozom haza a falcomat !Nagy nehezen meglettek a papírok, mostmár csak kellene egy pár szép őszi nap, hogy tudjak még egy kicsit motorozni! Maj teszek fel képeket!
Szerintem az is előfordulhat, hogy teljesen kitekered és nem éri el az anya a menetet, ezért nem mozog a foncsor tekerés közben. De ez csak egy tipp. Bár nem tounom van, az enyémen a felső csavar oldalirányban állít és a jobb oldali alsó a fel-le. Ha végképp nem megy vagy szélsőséges érték kell neki, nézd meg, hogy a fejidomtartó segédváz egyenesen áll-e, egy bukás után elferdülhetett és a jó magyar varázs-garázsok simán úgyhagyják és megtoldják nagyalátétekkel, hogy álljon valahogy

ui: azt hiszem idén most utoljára motoroztam, jön a rossz idő.
Köszi szépen! Na akkor itt tosztam el, bár én állításkor semmit nem láttam a foncsoron változást (a leírás nem mondja melyik tekerő mit állít), úgy értelmeztem mindkettő ugyanazt csak 2 oldalon, nem is értettem...
Üdv!

2 állítócsavar van, az egyikkel oldalra tekered, a másikkal fel-le. Ha befelé tekered, órajárás irányában, akkor megy lefelé. illetve a másik csavarral balra. De látnod kell tekerés közben, hogy mozog a foncsor.
bizti jófele tekerted? ezt énis eljátszottam az apriliámon.
Sziók!
2006-07-es tuonom első tompított fényszórója olyan erős (magasra világít), hog mindenki villogtat rám és már unom. Megnéztem, tényleg magasra világít, az előttem lévő autónak a csomagtartó tetején van a csóva, majdnem direktbe bevilágít a tükörbe. Az állítócsavart a maximumra letekertem (a kitekerés határáig), de így sem sokkal jobb a helyzet. Kérdés: ez Nálatok is így van, vagy valami egyedi bibi ?
köszi Jürgen