Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

na,lemaradt a factory linkje...ráadásul 2009-es..lehet még engedne is a kereskedó..ezek a taljánok nagy kupecek
http://www.moto.it/moto-usate/...
Hát ez is tényleg egy olyan vidi,ami kedvet csinál a tuonókhoz...(moto.it-en pont most van fent egy 2008-as factory jó árban nagyon szép színben...) Nem semmi a rider...1.44-nél azt hittem felrakja a falra a gépet... ilyenről álmodik a motoros,factory felszereltség,forgalommentes út,rendőr sehol,és jó minőségű aszzfalt... van ilyen a közelben?(ausztriát nem ér beleszámolni)...
Azt elhiszem hogy kedvet csinált ,még én is vigyorogtam véggig,ahogy tök lazán döntögetett ,és vette fel kerékre a motort...meg persze a zene is illett hozzá...ha tényleg ennyire lazán lehet vele döntögetni,és kanyarvadászni ,kerekezni... akkor lehet elpazaroltam pár évet a gixerekre... jó nagyon jó volt velük az élet,de ha ezt tudja adni a tuonó ...akkor nincs miről beszélni... az összehasonlító teszten is a cb1000r-el megjegyezte a cikk író ,hogy aki nem akar unalmas motort,annak a tuonó a jó választás...
Nekem ez a vidi hozta meg a kedvet a Tuono-hoz:

http://youtu.be/gq9k4jLRdtQ
Oké rendben
Rendben!Ha,csak addig nem esik be valami itt a közelben,ígérem megnézem a két ünnep között,ha neked is megfelel...
http://www.hasznaltauto.hu/motor/aprilia/aprilia_tuono_1000_karcmentes-
8405589
Ha Orosházán jársz és meg akarod nézni akkor a hirdetésben benne van minden kb.
Vállalom...amig rá nem unok én is az övére... de onnan már nincs tovább ...vagy majd mindíg kihagyunk egy falut követésben
De akkor mindig hátul kell menned, mert bitang hangos, mindig hátrazavarjuk. :-)
Most néztem a vidit!Gratula a motorokhoz és a csapathoz atti,(ha jól írtam a nevét) videóit már többször megnéztem, és az Ő videói is kedvet csináltak a tuonóhoz... Majd ,ha gyári kipszivel találok mocit ,akkor megkeresem,mert ez a rövidített herélt ,ez valami bitang jól szólt
Igen,ezt olvastam,hogy a tuonónál vigyázni kell a letámasztással... ezt az utcanévtábla megoldást lopom...ez tetszik a fórumra pedig még ma beregisztrálok...nehogy lemaradjak v.mi jó masináról ...a lehetőséget megadom mindenkinek hogy elmesélje mi a szitu a motorjőval ha valami gyanus rajta...de ahogy te is írtad,jobb otthagyni...megtanultam Én is hogy inkább veszek egy szépet mint egy kicit occót ...aztán meg azon kínlődjak hogy rakjam rendbe,és a kétejek miatt ne érezzem jól magam a gépen...
Egyébként 2006osoknak sztem komolyabb a fékük, mint a többinek, ott még dugattyúnként külön betét van.
Regisztrálj be az Rsvforum.com-ra, ott nagyon sok motort ismernek, fasza kis közösség, szezononként egy nagy tali, áprilisban elárasztottuk V2-kkel füredet. :-)
Deha abból indulok ki, hogy a 8éves motoromat a laikusok mindíg újnak nézik, sőt, tavasszal a Mike haverom is szó szerint karcmentes 2006ost vett, nem lehetetlen küldetés szépet venni. Ha leharcolt, ne vedd meg, ha meg jönnek a fáradt történetekkel, hogy miért néz ki szarul, szerintem fordulj sarkon. Ami tény, hogy a lábtartó meredek szögben áll, igy, ha gondatlan a tulaj, tuti letámasztotta már laza talajra, ahol a lábtartó belenyomódva a talajba, felborult a motor.De attól nem lesz az egész oldala karcos. Én is kaptam már le utcanév táblát, azt vágtam be a lábtartó alá. :-)
Kedves lakoslegál...ahogy és amit írtál ,egy laikusnak is kedvet csinálna a tuonóhoz! Már Én is nagyon várom hogy birtokba vegyem az enyémet... Remélem legalább olyan szép,és jó állapotút találok mint a Tied! Mindenesetre ha látsz,v. hallasz valami jó gépről kérlek jelezd
Köszi,nem árt tudni ,ezek az infók vásárlásnál nagyon jól jönnek ...elkapkodni nem fogom...csak olyat veszek amit a szerelőm is megnéz,és vagy a fórumon ,vagy valami úton módon biztos információm nem lessz az előéletéről... ...persze azt Én sem várhatom el hogy 6-8éves motorok szalon állapotban legyenek...l feldölhetett,csúszhatott sertés megrágta egyéb esztétikai hiba belefér még...de 2-3motorból összetákolt,nitrózott,agyon pályázott, vagy gondatlan nem törődöm tulajtól nem szeretnék mocit venni...mindent megnézek ami fizikailag lehetséges,és az időmbe belefér ...mondjuk jó lett volna a fa alá,mert szeretem a telet azzal tölteni,hogy felkészítem a vasat a tavaszra...ennek is meg van a maga szépsége ...amúgy gy,m.sopron megyéből vagy a közeléből vannak a fórumon tuonósok?
Szia! Én egy 650-es guzzi chopperről váltottam erre a műfajra. Hiányzott a kartépő gyorsulás, és a Tuonoról elég vad dolgokat olvastam, hallottam. Egyébként először nem Tuonot akartam, hanem Morini Corsaro 1200-at, az volt a vágyam, már ki is volt nézve olaszban a gépem viszont mindennel együtt (regadó, kimenetel stb.) durván fél millával többre jött volna ki, úgyhogy az majd - ha túlélem a Tuonot - a következő motor lesz.. A Tuono egy vérbeli versenymotor - idom nélkül. Nincsen vele még igazán tapasztalatom, max sebesség amivel mentem 170, nem mertem neki jobban húzni. Hideg az aszfalt, úgyhogy tavaszig nem is tervezem a tépetést. A moci nekem nagyon tetszik, mindene maga az igényesség. Ezt akkor látod drasztikusan, ha melléd áll mondjuk egy SV 650 vagy bármilyen japán tucatmotor. Csak a hátsó villát kell összehasonlítanod, ott négyszögacél műanyag végdugóval, itt moto gp-s alu banánvilla...Még a hátsókerék tengelye is üreges könnyített cső, mindent a súlycsökkentés érdekében terveztek rá az olaszok. 1 hónapja vettem, az eladó elkérte letétbe a pénzt próbaút előtt és a ház előtt izgult hogy visszaérek-e a épségben. Mivel tényleg nem kezdőmotor szerintem én is így fogom eladni. Ezen a motoron nagyon észnél kell lenni, az első fék egy satu, a létező legjobb fék amit motoron ma láthatsz. 3-as sebességfokozatig ha hirtelen rácsavarod akkor emeli az elejét. Minden könnyített, kisméretű, általában igényesen kialakított mart alu. Az a tapasztalatom hogy minden megszokást igényel rajta, pl. a kürt gombot még most sem találom érzésre, oda kell néznem hogy melyik az. Ugyanez elmondható a kezelőszervekről, stb. Én még nem keróztam vele, egyelőre ki akarom ismerni. A gyorsulását a hideg aszfalt miatt nem próbálgattam még, de ma pl. 140-nél 4 vagy 5-ikben (még nem ismerem a sebességfokozatokat sem, sztem 6-osban még nem is mentem.. ) odacsavartam neki és felordítottam a bukó alatt úgy ment. Ami az egész motorban a legjobb az szerintem a futómű, fenomenális. Nincs az az úthiba ami kibillentené, kanyarban pedig mintha sínen mennél. A váltó egy műszer, rövid úton jár és pontos. A közhidelemmel ellentétben nekem már sikerül mindig megtalálni az ürest, csak finoman kell játszani a váltókarral. A világítása nagyon bika, csak be kell jól állítani. A műszerfal nagyon szép, kifejezetten jól észlelhető, nekem nagyon tetszik a piros hátterű lcd sebességmérő és a nagy számok. Egyébként a sebességet ezen a motoron nem igazán érezni. Összességében: úgy érzem olyat vettem amit nagyon fogok élvezni, de még nem igazán ismerem. A hátsó fék pedig brembo sajátosság, a guzzin is álandóan azzal szenvedtem....
Nyugodtan beleugorhatsz a O6osba is, van az egyik haveromnak is a susnet red színű, az a pirosas narancssárgás, neki sincs gondja vele. Viszont ezeket az első szériákat megajándékozták akrákkal, úgyhogy ha nincs hozzá, akkor illik az alkunak engedni. :)

Na..ezek vagyunk mi.

fúúú, az a magas plexi amellett, hogy ronda, még nem is ér semmit, sőőőt. Nekem pont a sisakra dobta a szelet, úgy dübörgött, majd megbolondultam. szerencsére sikerült elcserélni egy füstszínű kicsire. :)
Gratulálok a mocihoz! Látom nem règ vetted...Èn is most keresgèlek, , ezèrt figyelem mire jutsz a fèkkel...amùgy elègedett vagy összesègèben a gèppel? Azt kaptad amire számitottál? Szèles utat!
Köszönöm a hasznos ès tömör infòt! Akkor a 2006os is számìtásba jöhet...Találtam egyet a kèpesen...egyet a hahun fekete szūrkèben 1.1körūl...esetleg ha valaki ismeri valamelyiket , vagy tud olyat ami èrdemes lehet megvètelre , kèrlek tudassátok velem...
bixi@citromail.hu
A magasított plexitől többet vártam, most a nyakra és a bukóra nyomja a szelet, könnyebb a motoron maradni. Viszont frankón be lehet mögé hasalni.

A légtelenítés kapcsán pedig áll az alku, ha addig nem sikerül megcsinálnom akkor tied a pálya:)

Egyébként van itt valaki Kecskemét vagy környékéről?
Természetesen abból, hogy 6 lóerővel erősebb a 2OO7es, természetesen semmit sem fogsz érezni, főleg, hogy 1OOOel magasabb fordulatszámon adja le. A miértre a válasz pedig, hogy a forgalomban lévő tuncik 9Oszázalékában nem a gyári áttétel van. Az első szériásokhoz adták ajándékba a kis lánckereket is, amit az 1OOOes szervizen át is cseréltek. A gyári áttétellel egyesben tud autópálya tempót...elég pályaorientált. Nem kell félned a 2OO6osoktól sem, nem tudni elsőszériás hibákról...legalábbis az enyémnek semmi baja, még a fék is jó.
Olyan nincs, hogy nem faral.... teszek rá lóvét, hogy szarul van légtelenítve. 3 olyan tuncit légtelenítettem már le, aminek el volt hanyagolva a hátsó féke, utána faralt mindegyik. Mondanom sem kell, mindegyik lemondott már róla. Egyszer szezonban összefutunk, aztán az útszélén megcsináljuk .