Nem semmi a rider...1.44-nél azt hittem felrakja a falra a gépet...
ilyenről álmodik a motoros,factory felszereltség,forgalommentes út,rendőr sehol,és jó minőségű aszzfalt...
van ilyen a közelben?(ausztriát nem ér beleszámolni)...
,még én is vigyorogtam véggig,ahogy tök lazán döntögetett ,és vette fel kerékre a motort...meg persze a zene is illett hozzá...ha tényleg ennyire lazán lehet vele döntögetni,és kanyarvadászni ,kerekezni...
akkor lehet elpazaroltam pár évet a gixerekre...
jó nagyon jó volt velük az élet,de ha ezt tudja adni a tuonó ...akkor nincs miről beszélni...
az összehasonlító teszten is a cb1000r-el megjegyezte a cikk író ,hogy aki nem akar unalmas motort,annak a tuonó a jó választás...
de onnan már nincs tovább ...vagy majd mindíg kihagyunk egy falut követésben
atti,(ha jól írtam a nevét) videóit már többször megnéztem, és az Ő videói is kedvet csináltak a tuonóhoz...
Majd ,ha gyári kipszivel találok mocit ,akkor megkeresem,mert ez a rövidített herélt ,ez valami bitang jól szólt
ezt az utcanévtábla megoldást lopom...ez tetszik
a fórumra pedig még ma beregisztrálok...nehogy lemaradjak v.mi jó masináról
...a lehetőséget megadom mindenkinek hogy elmesélje mi a szitu a motorjőval
ha valami gyanus rajta...de ahogy te is írtad,jobb otthagyni...megtanultam Én is hogy inkább veszek egy szépet mint egy kicit occót
...aztán meg azon kínlődjak hogy rakjam rendbe,és a kétejek miatt ne érezzem jól magam a gépen...
Már Én is nagyon várom hogy birtokba vegyem az enyémet...
Remélem legalább olyan szép,és jó állapotút találok mint a Tied!
Mindenesetre ha látsz,v. hallasz valami jó gépről kérlek jelezd
...elkapkodni nem fogom...csak olyat veszek amit a szerelőm is megnéz,és vagy a fórumon ,vagy valami úton módon biztos információm nem lessz az előéletéről...
...persze azt Én sem várhatom el hogy 6-8éves motorok szalon állapotban legyenek...l feldölhetett,csúszhatott sertés megrágta
egyéb esztétikai hiba belefér még...de 2-3motorból összetákolt,nitrózott,agyon pályázott, vagy gondatlan nem törődöm tulajtól nem szeretnék mocit venni...mindent megnézek ami fizikailag lehetséges,és az időmbe belefér
...mondjuk jó lett volna a fa alá,mert szeretem a telet azzal tölteni,hogy felkészítem a vasat a tavaszra...ennek is meg van a maga szépsége
...amúgy gy,m.sopron megyéből vagy a közeléből vannak a fórumon tuonósok?
- a következő motor lesz.. A Tuono egy vérbeli versenymotor - idom nélkül. Nincsen vele még igazán tapasztalatom, max sebesség amivel mentem 170, nem mertem neki jobban húzni. Hideg az aszfalt, úgyhogy tavaszig nem is tervezem a tépetést. A moci nekem nagyon tetszik, mindene maga az igényesség. Ezt akkor látod drasztikusan, ha melléd áll mondjuk egy SV 650 vagy bármilyen japán tucatmotor. Csak a hátsó villát kell összehasonlítanod, ott négyszögacél műanyag végdugóval, itt moto gp-s alu banánvilla...Még a hátsókerék tengelye is üreges könnyített cső, mindent a súlycsökkentés érdekében terveztek rá az olaszok. 1 hónapja vettem, az eladó elkérte letétbe a pénzt próbaút előtt és a ház előtt izgult hogy visszaérek-e a épségben. Mivel tényleg nem kezdőmotor szerintem én is így fogom eladni. Ezen a motoron nagyon észnél kell lenni, az első fék egy satu, a létező legjobb fék amit motoron ma láthatsz. 3-as sebességfokozatig ha hirtelen rácsavarod akkor emeli az elejét. Minden könnyített, kisméretű, általában igényesen kialakított mart alu. Az a tapasztalatom hogy minden megszokást igényel rajta, pl. a kürt gombot még most sem találom érzésre, oda kell néznem hogy melyik az. Ugyanez elmondható a kezelőszervekről, stb. Én még nem keróztam vele, egyelőre ki akarom ismerni. A gyorsulását a hideg aszfalt miatt nem próbálgattam még, de ma pl. 140-nél 4 vagy 5-ikben (még nem ismerem a sebességfokozatokat sem, sztem 6-osban még nem is mentem..
) odacsavartam neki és felordítottam a bukó alatt úgy ment. Ami az egész motorban a legjobb az szerintem a futómű, fenomenális. Nincs az az úthiba ami kibillentené, kanyarban pedig mintha sínen mennél. A váltó egy műszer, rövid úton jár és pontos. A közhidelemmel ellentétben nekem már sikerül mindig megtalálni az ürest, csak finoman kell játszani a váltókarral. A világítása nagyon bika, csak be kell jól állítani. A műszerfal nagyon szép, kifejezetten jól észlelhető, nekem nagyon tetszik a piros hátterű lcd sebességmérő és a nagy számok. Egyébként a sebességet ezen a motoron nem igazán érezni. Összességében: úgy érzem olyat vettem amit nagyon fogok élvezni, de még nem igazán ismerem. A hátsó fék pedig brembo sajátosság, a guzzin is álandóan azzal szenvedtem....
Látom nem règ vetted...Èn is most keresgèlek, , ezèrt figyelem mire jutsz a fèkkel...amùgy elègedett vagy összesègèben a gèppel? Azt kaptad amire számitottál? Szèles utat!
Akkor a 2006os is számìtásba jöhet...Találtam egyet a kèpesen...egyet a hahun fekete szūrkèben 1.1körūl...esetleg ha valaki ismeri valamelyiket , vagy tud olyat ami èrdemes lehet megvètelre , kèrlek tudassátok velem...
http://www.moto.it/moto-usate/...