Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát sajnos fèl igazságot îrtál,ugyanis egy őskori,kőbaltás megoldás a töltès a motorokon(azèrt hogy költs rá bőven)a szitu,3-fázis tol fel a gencsi 3*25-30v ot válto áramban,nah a gyenge pont a feszabcsi,ami hővè alakîtja a felesleges töltèst,ès itt a hibapont a hő,amit nem igazán bîr hosszú távon,olvad a csati,puposra tölti az aksit,ès a vège....leèg a tekercs,sajna èn is vègigszoptam már 2-motoron,egy pega 660-on(ott elmebeteg mèrnök ülès alá,zárt helyre tervezte be a feszabot)a másik ETV 1000-itt a váltó áram hibás dióda miatt felkerült a rendszerbe,megölt 2db trafót,ès ez szètkurta a kuplungkosarat,mert volt gazdija baszott rá,kijavîtottam hibákat,felraktam egy digi voltmèrőt,igy látom mikor mizu.
Átnéztük a mérnökökkel.
Szinte 100% hogy nem zárlat hanem kontakthiba okozta a problémát. Ez nem jó mert egyszerüen a környezetben lévő fóliák eléghettek ill. passziv alkatrészek is elszállhattak.
Jó mert nagy valószínüséggel az IC (ami specifikus lehet) nem sérült.
Javaslom a kimérését és a FET valamint a szűrőkör cseréjét ami a tápcsatlakozó körül van.
Dóka Sándor 3600 Ózd Gábor Áron út 11.


dksandor@gmail.com

T: +3630 262 5500

Messze ő volt a legolcsóbb, vanaki 25e Ft-ot mondott, átlag 20e, de ő 13 e Ft-ért megcsinálja. Egyedül a postát kell még átgondolnom.
Nezegettem megint a kepet az ecudrol. Csak erdemes lenne megprobalni rendbehozni ha a nyaklemez ket retegu.
Ha gondolod szivesen megnezem, megrobalok vele vmit kezdeni, aztan ha osszejon, Akkor orulunk ha nem akkor max a postakoltseget veszited.
Kivel javittatod vegul?
Na leszedtem a deknit. Sajna igazatok lett, a Denso generátor egyik tekercse megégett. Bosszantóak ezek a gyönge minőségű japán alkatrészek . Viccet félretéve, beszéltem tekercselős emberkével, azt mondta hogy éppen 4 RSV generátor van most nála. Szerintem ahogy melegszik az idő, úgy melegszik az olaj is, és az alu-réz csatlakozás kinyírja a generátor tekercseit. Tavasszal ősszel hidegebb időben meg inkább a barna csatlakozók olvadnak.
ez is egy érdekes megoldás lehetne:

http://www.magnumtuning.com/en...
http://www.jofogas.hu/bacs_kiskun/Rsv_1000_ecu_17432773.htm

Hívd fel Polyák Lacit, neki lehet hogy van, amit linkeltem rsvhez való, kérdezz rá nála hátha tuonoba is jó.
Miért nem inkább 100milió az ára és kedvezményesen megkapod 37 misiért. Jézus, ezek a motorboltok még meg tudnak élni, lehúzás magasiskolája. ja...és érezd, milyen jófejek, 7kilót tudsz spórolni, decsak velük
Tekintve, hogy ennyit mondtak az újra....és használtat nem találok. Ezt javítani meg aligha lehet. De ha ez a legmegbízhatóbb ECU, valóban más okozhatta a bajt....ötlet?
Pedig ez a legmegbizhatobb ecu..
Csakis ezt a szamut lehet ratenni ha jok az ismereteim mivel a dashboardhoz csatlakozik.
Beszeltel Polyak Lacival? Biztos tud valami elerhetoseget.
Ezt boardot a kep alapjan csak azutan allnek neki javitani ha lenne tisztitva es kapcsolasi rajz is lenne. Ugy tunik hogy a csatlakozonal volt kontakt hiba. Erdemes lenne a valos gyokerokot kideriteni nehogy az ujjal is Igy jarj.
Mondom Megegyszer ez a legjobb is legmegbizhatobb ecu. Valami mas a gond
Ez a száma: 266533 0000
Szep.
Mi a szama az ecunak? Felulrol a cimken
ECU rotty..... Mi okozhatta? Illetve kihez forduljak? Ezzel már kár foglalkozni mert javíthatatlan....Ebayen nincs 06-09 Tuonohoz való...
Eléggé tanácstalan vagyok. Tud esetleg valaki ilyet?
Nekem a fesz.szab is szétment, bő félóra alatt kilehet bányászni a generátort, egyszerű mert az állórész a deknibe van fogatva 3 csavarral, összerakni sem nagy kunszt, én egyébként kiiktattam az összes csatlakozót és közvetlen megy a fesz.szabályzóba.

(a képen csak visszadugtam a helyére a generátort nem oda van belefogatva)
Hát, szomorú lettem de ez van. Valaki szedett már le lendkereket? Tapasztalatokat szívesen fogadnék. A tekercselés során gondolom lecseréltetitek a generátortól kimenő alu vezetéket ami a barna csatihoz megy rézre, igaz?.

Más: Egészen biztos nem a fesszabályzó ment galyra?
Köszönöm!
Beszarás, idén 3 generátort küldtem már el tekercseltetni, egyik az enyém, másik nagybátyámé, a harmadik meg egy barátomé, ja és tudok egy negyedikről is aki ismerős.....

Kigyos Csaba 06 20 334 2266
Pár hetet biztos várni kell rá de szerintem megéri, apriliasok közül mindenki őt ajánlotta
Nálunk is éppen generátor-probléma adódott.
Korrekt tekercselő elérhetőségét meg tudja adni valaki?
Köszi előre is!
Egyébként ahogy hal be az akksi, meg gatyásodik le a generátor mégjobban, egyre durvábbakat fog durrogni, már már olyat, hogy azt hiszed szétrepül a dob.
Szia, kár kisérletezni, mindenkinél a generátor hal be...mert az Japán benne. (Laci mondta). Szóval azért durrog, mert már lassan akksiról megy a gép. Sztem anig haza nem vágod az akksit, meg az ecut, dobasd szét vkivel, a generátort meg küldd el tekercseltetni.
Hali! A gépemen keveset tölt a generátor, a mode kapcsolóállásban az óra 11.8 - 12.1 V feszkót ír ki. A motor gázelvételnél nagyon kicsit visszadurrog, más tünetet nem veszek észre. Barna csati rendben. Kérdésem, hogy miként lehet kiszűrni-kimérni, hogy a generátorom vagy a feszabályzóm haldoklik-e.
En nem toltenem bele. Vekony lesz az neki