Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia,
Köszönöm, hogy írtál. RSV-éknél lehet tudni valami gyári hibáról egyébként? Mire célszerű figyelni?
Mindig utána nézek egy adott színkombinációnak, és az RSV 1000 2004-re ha nem is sokat, de ezeket azért kidobta:
Www/s1600/2007+Aprilia+RSV+100..." target="_blank">Piros-ezüst 1
www.autoblog.com/media/2008/07..." target="_blank">Piros-ezüst 2
Szia!

A linkelt RSV-t szerintem ne nagyon nézegesd, mert ilyen összeállításban nem lehetett kapni...volt RSV-m higyj nekem...szerintem kókányolt...
Legalább 2005 utáni 1050-es kéne hogy legyen.
Szívásban volt részem nekem is,mert nehogy már simán menjen valami...de végül is teljes a siker,igaz ráment a fél napom
nekem majd a jobb oldali feknyeregnel lehet hogy cserelni kell a legtelenito szelepet, vagy mit, mert egy kicsit berohadt es a 8as kulcs elfordult rajta, kicsit megnyirva a csavart... jot szoptam, mire ki tudtam lazitani
A féket én is légtelenítettem,mivel elöl le kellett cserélnem a féknyergeket,mert gyalázatos állapotban voltak.Természetesen új betéteket és új fékolajat is kapott.Tesztmotorozás megtörtént,egész jó lett.
sikeresen legtelenitettem a fekeimet, mukodnek rendesen. igy mar eljutok jovoheten a szervizbe a tobbi tennivalo miatt, aztan indul a rock 'n' roll vegre valahara
en a speed triple-re szavaznek ebbol a harmasbol.
a sor3 is elegge megszexualos
amikor motorvasarlas elott voltam, en is nagyon nezegettem oket, mert nagyon bejon a forma, meg az egesz motor ugy, ahogy van.
csak aztan a penztarca eldontotte a kerdest, hogy 954, mert a millek jo 200-300ezerrel dragabbak voltak akkor
Igaz lehet, főleg, hogy tegnap Csontiéknál ráültem egy TL 1000 S-re. Hát ezen a motoron kifejezetten jól éreztem magam (így állóhelyzetben).
Nézem én határozottan a Milléket is, pl. itt van ez: http://www.hasznaltauto.hu/motor/aprilia/aprilia_rsv_1000_r-6981090
Igazad van!
Te is! Mind ütős ,karakteres gépállat Bármelyikkel Boldog leszel!
A nyíregházi ismerősöm megnézi helyettem a hirdetett ZX-9R-t :D

Amúgy még a Z1000 meg a Triumph Speed Triple van a listámon.

Jimmy tudod mi a jó :D
V2 utan egyetlen sor4-re sem fogod azt mondani igazan, hogy marpedig neked ez a motor kell. legfeljebb azt, hogy tetszik, megveszem, de jobb lenne, ha V2 lenne

az osszes sor4 tul "sima", tul "homogen", meg jellegtelen, ha az embernek elotte hosszu ideig V2 dohogott a segge alatt. es meg akkor sem vagy elegedett vele, hogyha egy-egy kigyorsitasnal letepi a karod es a szemgolyoidat a koponyad hatso reszehez preseli...
vegyel egy RSV-t
Könyörögni persze nem fogok de nézz meg egy szép zx9-et! Csa ,hogy tudd milyen. Mást nem ,könnyebb lesz a következő döntésed
Hát a Gixxernél 9.000nél nincs vége hanem ott kezdődik a buli :D
Én néztem jobbról, néztem balról, néztem előről-hátulról, mentem vele, de valahogy nem éreztem azt, mint az SV-nél, hogy ez KELL NEKEM!
Szerencsére nem egyedül mentem, így műszakilag is át lett nézve rendesen! Már nekem is feltűnt ez-az, de a szerelő ismerős is talált ezt-azt, a vége az lett, hogy köszi a lehetőséget, de ez nem fogott meg!
Hello srácok!

Segítségeteket szeretném kérni mégpedig abban, hogy ajánljatok nekem Budapesten megbízható és olcsó (tudom, hogy ez a kettő együtt nem lehetséges :) ) elsősorban robogó szerelőt, mert 2 robogót is gatyába kéne rázni a szezonra! Az egyik eladásra megy azért lenne jó ha olcsón el tudná végezni a munkát, a másik meg egy friss jövevény, azt csak át kéne nézni!

Előre is köszönöm szépen!
aztan csak okosan, ne hirtelen felindulasbol donts, hogy "hub@zmeg ez kuuuvaaramegy, megveszem"
A vége az, hogy ma 4-re megyünk megnézni! Kíváncsi leszek...
a zx9 raadasul ezerszer jobban is nez ki, mint ez a regi gixxer
:) Tökéleteset csak a szalonból.....De megy már a buli, mi is voltunk ,nagyon sok motoros volt minden úton:)))
Jónak tűnik, de még mindig inkább a Zx9r jobban osszerakott ,mint egy gsxr
Hát most tényleg folyamatosan tesznek föl gépeket. Úgyhogy ha tetszik valamit vedd meg ha nem akkor biztos lesz még más lehetőséged. A tökéletes nincs :D
mar en is tukon ulok... hetvegen csak addig jutottam, hogy megmutattam neki a napfenyt, feltoltottem az akksijat, talaltam egerszart egy helyen, ezert beneztem minden lehetseges helyre, hogy nincs-e valami megragva, aztan megprobaltam beinditani.
hat a 6 honap allas nem igazan tett jot neki, mert eleinte csak tekerte az onindito es csak puffogott. aztan amikor beindult, akkor egyenletlen volt az alapjarat. hagytam hogy rendesen atdolgozza a cuccot, ventillator bekapcsolas utan mar minden oke volt vele.
viszont megint legteleniteni kell a fekemet, mert a mostani allapotban nem jutok el a szervizig vele, hogy a szelepeket ellenorizzek meg csereljek a csereerett korongokat.