Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem bazira tetszik,bármennyire is lehuzzák a tesztekben ,szeretném azért kipróbálni azokat a dolgokat rajta amiket lekutyáznak ezek a szakírók .Legagyizták a kapcsoló modulokat ,az 1800ason ugyan az van azt nem kutyázták akkor ilyenkor mi van..?
A teljesítmény is elegendő,szerintem az 1800as erős nem lehet kihasználni mert ugye nem sportmotor .
S van valami oka, amiért meg akarsz válni a 800-astól , vagy csak egyszerűen a nagytestvér jobban tetszik?
Nos ,szerettem volna ,de idén nem úgy jött ki semmi ahogy akartam ,legalábbis eddig ,csak hát már elment 5hónap és az sok pénzbeni kiesés ,majd talán jövőre ,remélem sikerül addig is imádkozzunk
Már le is akarod cserélni a 800-ast ?
Ha már 1500ben gondolkozol,vedd inkább az M1500 K9et ,erősebb és szebb,ja és motor mechanikai zajilag csendesebb ,én idén akartam venni de nem jött össze ,majd talán jövőre
Szaztok:
Egy kérésem volna hozzátok. motort akarok váltaní.
Tudnátok valamí ínfót adní Suzukí vl1500 Íntrudelről.
Előre ís köszí.
nincsegy ilyenetek eladó? 750 shadowba vagy akármibe csak ilyen legyen. benzinszintjelzővagy jeléadó vagymi
Sziasztok!

Említett valaki ásványi olajat Castrol 20w - 40 est. Kérem jelentkezzen.
ha valakinek kell meghívó a magyar motoros bázisra akkor az írja ki az e-mail címét. ez egy motoros közösségi portal.
nekem a gyári kipuff van kifúrva 4-4 lyukkal és szép hangja van, csak igen halk
Szasztok. A napokban vettem egy Yamaha 400-as xs 4g5 -ös CHOPPERT. gyári kipufi van rajta. Házilag tudok-e gyártani olyan dögös félét, vagy nem ajánlatos. Müszaki ember féle vagyok, el tom késziteni, csak a hangtompitást nem tom. hogy milyen legyen, vagyis hogy kellene tompitani. Olcsón tudnék saválló csőhöz jutni, 48 mm. külső átmérőjü. Kérdezném, hogy van-e tapasztalatotok hogyan lehet a gyári hangtól nagyobbat varázsolni, úgy, hogy legyen is tompitása, a motorra ne legyen káros. nyitottat akarok, mert az káros lehet a motorra. Segitségeteket köszike.
Séles utat.
Én igazából nem tővig húztam. Nekem 170 volt a legtőbb..... De a fejem majdnem leszakadt meg az út sem volt valami frankó. De ennyit biztosan túd....
Sziasztok!
Eladnám alig használt bőrnadrágom,mely 30-32es méretű,barna színü. Nagyon jó állapotban van. Ha valakit érdekel rakok fel képet róla.
Én az Intruval 180-al mentem legtöbbel. Huu tegnap voltunk horvátoknál motorozni Oporovec, Varasd, majd haza Nagykanizsa. Odaérünk Oporovecbe (közbe egyszer a gps elnavigálta magát) keressük a tavat, arra nincs mert onnan jöttünk, csak észre vesszük mert majdnem akkora mint a Balaton, arra meg domb van nézelődünk, elindultunk két irányba, mnetünk én mentem e domb felé haverral hát a domb aljába folyt egy patak, arrább volt egy hid ott volt egy tábla a tó kinézetéről. Visszamentem a többiekért, hidnál letettük a mocikat. Mászunk fel a dombon, felérve olyan látvány tárult elénk hogy 1 percig csak nézünk szótlanul, nagyon szép a tó, mellesleg a domb meg gát volt de több km hosszú volt. Utána átmentünk Varasdra szétnézünk, ettünk, ittunk aztán hazajöttünk. Ilyen szépet itthon nemigen látni szerintem. De olyan utakon mentünk hogy 100nál jobban nemigen lehetett menni mert egy kanyarból mentünk a másikba. Utassal mentem és 4.8 körüli fogyasztás jött ki.
Akinek a tulajdonában van egy xvs 1100 drag star mennyi volt a végsébbesége a motornak?
én a legpuhábbra állítottam azaz 1-re, a 3-as az a gyári beállítás
De ha elállítom, akkor kétszeméllyel nem lesz ilyen jó?!

Egyébként tök jó, mert más meg épp azt javasolta, hogy lágyabbra állítsam!

M800 tulajok: ki milyen beállítással járkál?
Keményebbre, akkor nem pumpál majd annyira, de azért sportmotort ne akarj csinálni belőle.
Szerintem ezt az állítási problémát beszéld meg a 'jó utassal'
Sziasztok!

Azt tapasztaltam, hogy utassal valahogy jobb motoroznom. Ha utassal megyek (jó utassal), valahogy stabilabb a motor. Ezt főleg kanyarban érezni. Egyedül kissé mászik el a hátulja.
A kérdésem az lenne, hogy ha állítok a rugó előfeszítésen, az megoldja-e a probélmám, vagy akkor meg utassal nem lesz jó?
Ha állítok, merre? Most 3-asom van.

Köszi.
Ahogy láttam elszántságodat, pöpec verdát fogsz belőle varázsolni, bár továbbra is fenntartom, hogy hiányozni fog a dinamika élménye egy sportmotor után, nemkülönben a gyors megállás szívdobogás emelkedés mentes élménye :)
Sok sikert hozzá!
Hazafelé a partról, én is ráültem:
Ez jó kérdés volt! A vallatáskor csont hidegen pöccre indult, némi durrogás volt míg melegedett, de melegen már elég szépen járt. Picit el van hanyagolva de nemigazán számottevő a javítása. Inkább tömítetlenségi hibát véltem felfedezni a baloldalon a hátsó henger mögött. Még nemtudom honnan jön az olaj, és csak izzad. igazándiból jólenne, ha valaki csontra betudná azonosítani, mert a képek alapján sehová sem tudom beilleszteni. Ez egy Japán belpiacos darab, hátul olaj-levegős központi rugóstag, öntött felnik, 1 tárcsás fék elől, (jó szar a fékhatása) és mind két henger mögött valami le van vakolva, majd dobol fel képet rólla, ha idehaza lessz. Elől már látom, hogy teló szimeringet kell cserélni. (izzad) A virago 500 hoz hasomlítana leginkább, de rá van ütve a blokkra, hogy 750 ccm. SZÓVAL AKKOR EZ MOST MILYEN GÉP IS? Nézd a műszerfalat. A szokásos önindító kerregés, de azt majd ki finomítjuk valahogyan. Ja, és van vele egy nyereg, és villa tatyó is.
Szép szőrben van külsőleg ,milyen a belbecs ?
Köszi a mai napot, igazán jó volt gurulni. és köszi a tanácsokat is az adás-vételnél.