Na oszt mit tudnak csinálni? Ugyse kapnak el senkit akibe 1 kis rutin van? Nivával oktáviával? kac kac Hallottam hogy Bakonyban kaptak a rendőrök Ltz400ast.. Azzal viszont fasza lehet üldözőst jáccani!
A lényeg nem a SUZUKI , hanem az ENDURO . Fontos az ára is . Kezdő motoros , romániába vinné . Ott azért még nins ilyen szervízháttér . Tehát a megbízhatóság fontosabb , mint a Le . Min 125 ccm , max 250-ig .
Reggelt.Részvétem családnak és a barátoknak csak most olvasom hogy mi is történt nagyon szomotu eset .Énis jártam igy a legjóbb haverom halt meg a kezemben és mi szart sem tudtunk csinálni.Nem hibást keres az ember ilyenkor hanem probál segiteni rajta ahogy csak tud.De a tehetetlenség na annál roszabb nincs a világon.
Nekem ts 125-öm van. De ez az első motorom, úgyhogy nincs viszonyítási alapom.
A fékek jók, a telók kicsit puhák a 100kilómhoz, a váltóra meg vigyázni kell. Érdemes olcsót venni, és számolni azzal, hogy szervizelni kell. Minthogy drágát, ami nem biztos, hogy annyival jobb.
Alkatrészt 1 hét alatt hoztak hozzá(Suzuki Hollós), pedig 89-es évjáratú. Amúgy váz villa nem hurka gyurka, úgyhogy biztos bírja a kínzást.
De ha újra motort kéne vennem, akkor inkább DT-t mert ahoz rengeteg alkatrész van, és olcsó. Csak a váz villa sztem, nincs olyan erős mint a ts-n.
Nekem még mindig szervízben van, mert a léptető villáról (ami már nem egyszer volt hegesztve) letört egy darab, és elnyalta a tengelyt, meg egy fogaskereket. 3 léptető villa, kihajtás tengely, fogaskerék volt eggyütt 60e
Sziasztok !
Volt már valakinek dolga SUZUKI TSR 200-al ?
Kíváncsi lennék mik a tapasztalatok .
Esetleg ha tud valaki jó állapotu 125-250 endurot 400000 ft ig , rendszám nem szükséges , kérem jelezze .
Előre is köszi a segítséget !
A faszparasztok újjabb támadása!
Szerinted NEM ?
A fékek jók, a telók kicsit puhák a 100kilómhoz, a váltóra meg vigyázni kell. Érdemes olcsót venni, és számolni azzal, hogy szervizelni kell. Minthogy drágát, ami nem biztos, hogy annyival jobb.
Alkatrészt 1 hét alatt hoztak hozzá(Suzuki Hollós), pedig 89-es évjáratú. Amúgy váz villa nem hurka gyurka, úgyhogy biztos bírja a kínzást.
De ha újra motort kéne vennem, akkor inkább DT-t mert ahoz rengeteg alkatrész van, és olcsó. Csak a váz villa sztem, nincs olyan erős mint a ts-n.
Nekem még mindig szervízben van, mert a léptető villáról (ami már nem egyszer volt hegesztve) letört egy darab, és elnyalta a tengelyt, meg egy fogaskereket. 3 léptető villa, kihajtás tengely, fogaskerék volt eggyütt 60e
Volt már valakinek dolga SUZUKI TSR 200-al ?
Kíváncsi lennék mik a tapasztalatok .
Esetleg ha tud valaki jó állapotu 125-250 endurot 400000 ft ig , rendszám nem szükséges , kérem jelezze .
Előre is köszi a segítséget !