Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

1. tekerj ki 1-1,5fordulatot az üa. cs-on.1
2.alapjárati fordulatszámot állítsd be a levegőcs.al.
3.utána tekerd be 1/4 fordulatonként az üa. cs-t, amíg nem változik a ford.szám
4. tekerj vissza 1/2-et.
Schubertűt pedig gyertya színe alapján le(szegényít) vagy fel(dúsít) kell engedni. Ha fehér: szegény-magasabbra ha fekete: sok- lefelé.
A színképet nyelezés után rögtön leállítva kell nézni, nem szabad alapjáratni.
Legelőször pucold ki a karbit alaposan, nézd be a szívócsonkba, nem repedt-e a membrán, ellenőrizd a gumicsonk épségét ami a forgattyúsházba megy. gyertya legyen új NGK, nem kell űrhajós, kó a sima elektródás. Ha nem boldogulsz, adok egy szadai mester számot
Na jóccakát mindenkinek.
wen kuld vi go bájking? ájd lájk to lönr villi koz máj bájk iz redi tu roll. Méjbi fot sziti iz a gud plész tu lörn bikoz icc szendi. szo áj hop ven áj kres it vont hört. at líszt gud báy end gud lák for tumárov for jor fájnöl ekzem.
de itt vagyunk
Sziasztok?
Sehol senki?
Ja és mondhatod hogy ez baszik tűzelni?
Mi az azonosság a nő és a gyufa között?
- ?
- Ha nedves baszhatod!
Hallod ne frenkizél má én még a magyart se mindég értem tisztán.
van mór wörd end ájl get jor fakin esz aut from da kár end fak ap hír jú neszti madafakin bics
hát gyakorolgatok, amennyira lehet 25 4 ütemmel....
neked megy az egy keró?
ja lattam eztet......
nem , elhiszem h jol nyomod, csak kiváncsi vagyok rá....
próbálkozom,csak anyi a lényeg hogy tudjam hitelezni...
CSŐCS
Aha csak az a baj hogy nem kivehető a bélés. A kerék egész jól alakult már amig enduro guma volt rajta. Akkor csússzak hátréb?
Nah léptem mert felpöffedtem....
Már a márkájára étem...
Bazze ugyanilyen a bukom csak kék meg piros.....
Hátja...De mondom ezt igazán csak Te érezheted..még nem mentem ilyen motorral..Gyakorolni.. más nincs...meg a sör
peddig ennek kapaszkodni kék.
Most akkor de vagy nem? Vagy fifti fifti?
testtartás
deh is kételkedek, csak unatkozok, és kéepeket akrok nézni....