Hát,akkor szerintem a KTM-et kerűld el.Az inkább versenygép mint utcai.És sokkal szervízigényesebb.Egy ismerősömnek volt egy újonnan vett LC640SM,de bármilyen jó volt vele menni "szervízkamion kellet mögé"(ezt a tulaja mondta).
köszönöm szépen a gyors és kimerítő választ!
Nekem azt mondták, hogy a KTM-ben az első igazán megbízható modell, amit ajánlanak utcára az a 640 LC4 volt. Ti mit tudtok erről. Szóval nekem olyan motor kell (szerintem mint mindenkinek) amihez nem nagyon kell( a tankoláson kívül, azt is elég ritkán )hozzányúlni, van hozzá alkatrész és nem ez a verseny endúró típus(szal nem üzemórás blokk van benn), na és persze olcsó
Tudnátok vmi motort ajánlani 5-600ccm-eset, amit Supermotóként és endúróként egyaránt nagyon jól ki tudok használni!
Előre is kösz!
Minden jót!
A VOR amerikai verseny crossenduró és supermoto. Nálunk jó állapotút kapni sztem nem lehet hacsak nem újat akarsz, mert azt pár kawa kereskedő tud hozni neked. Sztem hülyeség megvenni mer alkatrészt sose kerítesz hozzá.
Vegyél Ktm-et ha vmi hasonló kalibert akarsz. A KTM jó
helló!
nemrég jöttem haza, menet közben akkora eső kapott el hogy mindenemből fojt a víz, megálltam hogy elálljon és mégjobban rákezedett! na elszántam magam és kurva jóvolt szakadó esőbe sárba menni
úgy csúszkált hátulja élvezetes volt!
Sziasztok!
Van valakinek VOR endúrója(v supermotója)? Milyen motorok ezek(verseny használatra szánt, vagy alkalmas hétköznapira is)?
Ha valaki hallott vmit a márkával, ill az 530-as típussal kapcsolatba, az legyen szíves megosztani velem!
Előre is kösz!
Jó motorozást a szünetre!
ha lenne motorom...de dugót kap...45-50pénz,kicsit sokkal de ez van 35-36 a dugó tömítéssel együtt + munkadíj,beállítgatás,de hát jó lesz...remélem. meg remélem h nem kell mást is cserélni
piHOo A karbival lesz gond.
Szedd szét, takarítsd ki rendesen, nézd meg az úszószintet.
Az sem baj ha kitakarítod a légszűrődet, és befújod megfelelően, hogy legközelebb ne nagyon duguljon el a karbi, ja meg tiszta benzint töltss a gépbe, persze tiszta keveréket.
Ja és biztos nem a katalizátorban van a gond, mivel olyanod nincs is.
2 üteműnél nem használnak katit.
Nekem azt mondták, hogy a KTM-ben az első igazán megbízható modell, amit ajánlanak utcára az a 640 LC4 volt. Ti mit tudtok erről. Szóval nekem olyan motor kell (szerintem mint mindenkinek) amihez nem nagyon kell( a tankoláson kívül, azt is elég ritkán
Tudnátok vmi motort ajánlani 5-600ccm-eset, amit Supermotóként és endúróként egyaránt nagyon jól ki tudok használni!
Előre is kösz!
Minden jót!
Ha van kedvetek gyertek a Csanikba jún15-17. Mi ott leszünk a többi állattal. Hozzatok sátrat hálózsákot pézt meg sört
Mi ott leszünk.
Vegyél Ktm-et ha vmi hasonló kalibert akarsz. A KTM jó
nemrég jöttem haza, menet közben akkora eső kapott el hogy mindenemből fojt a víz, megálltam hogy elálljon és mégjobban rákezedett!
úgy csúszkált hátulja élvezetes volt!
Van valakinek VOR endúrója(v supermotója)? Milyen motorok ezek(verseny használatra szánt, vagy alkalmas hétköznapira is)?
Ha valaki hallott vmit a márkával, ill az 530-as típussal kapcsolatba, az legyen szíves megosztani velem!
Előre is kösz!
Jó motorozást a szünetre!
Szedd szét, takarítsd ki rendesen, nézd meg az úszószintet.
Az sem baj ha kitakarítod a légszűrődet, és befújod megfelelően, hogy legközelebb ne nagyon duguljon el a karbi, ja meg tiszta benzint töltss a gépbe, persze tiszta keveréket.
Ja és biztos nem a katalizátorban van a gond, mivel olyanod nincs is.
2 üteműnél nem használnak katit.
Tényleg mindenki motorozik,csak én vagyok gyalogkakukk.
De majd holnap.....................