Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szevasztok .Szevasz zoozee
már kun béla is megmondta ..........be a szervezetbe!
jóreggelt srácok már aki még nem alszik:D
Zoozee!
Gondolkodtál azon, amiről beszélgettünk?
Össze kellene állni valahogy SZERVEZETBE. . .
Csak tudni kéne a részleteket. . .
a vitel-esre ment!
minden jót!
én is léptem.
de sajna el kell mennem dögleni mert mindjárt álmonhalok !


jó éjszakát !
hát lécci a freemail-re dobd rá nekem a számukat felhívom őket ! köszi
Persze hogy megkérdem, de sztem az a célszerűbb ,hogy ha személyesen felhivod őket.
Adjam meg vmeikük számát?
Amikor itt motorozgattam a környék földútjain, soha nem volt atrocitásom senkivel.
Eccer réges régen, még a békebeli főiskolás időkben csop társakkal tanultunk hajnalig egy kis borovicska társaságában. Az üveg tartalama csak elfogyott reggelig, és hát mocskos másnapos érzés kerített hatalmába. A baj ott kezdődött,hogy 8tól írtuk a zh-t, én meg 7-53kor keltem.
Nesze neki ,motorra fel, azon éppen terepgumma volt, meg hangos kibéléselt kipu. Koppon süvítettem a suli fele, de gondoltam ,azért nem vonom annyira magamra a rend éber őreit, az erdőn keresztül próbáltam meg bevenni a célpontot. Sajnos a köcsög erdész éppen a frissen készített sorompóját igazgatta, és meg is állított, hogy mi a fenét keresek erre. Mnodtam neki ,hogy ez bicikli út, és ez meg smkp,és 20al mehetek rajta. (tekintve,h lakott területen kívül van)
Óhhhó, hangzott a válasz, hogy az előbb 1 kmről hallott, hogy jövök, és az nem 20-al volt....(pedig 70nél talán gyorsabban nem is tudtam azon a szakaszon menni).
Szóval visszazavart a kövesútra, hiába mondtam ,ez a motor olyan mint a babetta ,meg hogy jogom van hozzá bla bla.
Mondanom sem kell ,hogy a zh-ről kicsit késtem, bekéreszkedtem, és majd lehánytam a lapot a borókapályinka utóhatásától. aludtam a lap felett vagy fél órát, de nagyon ki akart jönni vukk, és inkább beadtam idő előtt a papírost,és boldogan hazavettem az irányt.
Érdekes módon a motorozás nagyon ment. Persze,hogy az erdő fele mentem visszafele.
Rakattam össze vissza a kanyarokat, a futókat kerülgettem, és nyeleztem ahol lehetett.az Egyik futóbolond még utánnam is ordibált,hogy -"állllllj meg az anyád istenit"...mondom az majd akkor lesz mikor anyám tényleg isten lesz... Szóval elérkeztem ahhoz a ponthoz ,ahol az erdésszel beszélgettem kb 1 órája. Persze inverz módon hátulról. Egy jó balos jobbos balos kanyarkombináció végére tette a sorompót, amit kábé 50el láttam meg, előttem féktávon belül. akkor jutott eszembe, hogy ez a majom azt édesgette reggel....
Szóval satu első hátsó, és felkészül a csattra. Ahogy az első telók összeültek a fékhatástól, az első sárvédő pont becsusszant a sorompó alá, csak amikor visszarugózott, már csatt is volt. Nagy nehezen rángatom ki a kecskét a sorompó fogságából, erre utolér a futóbolond is. Nah több se kellett, ráültem ,berug,kopp gáz, és sztem kb 3méter hijja volt, hogy nem fogott meg a majom. Persze kapott egy permet földet ,mert hát sietősre kellett nekem is venni a figurát.
Kialudtam magam, és ezek után tényleg soha nem voltam bolond, és soha senki sem szólt, hogy milyen állatt módjára motorozom, és hogy hol stb. Szóval PEACE!
Sajnos minden béke időleges, eljött a központi felháborodás, a nagfy hadjárat a terepmotorosok ellen!
Vegyük fel a harcot!
evenx te ismered szaszilit vagy zsakfost ? megkérdeznéd , hogy az ő estükben mi volt a pálya vagy meddig tartott az ügy meg hány forint ? esetleg ? megköszönném
nem én írtam csak beleakadok óhatatlan ilyen cikkekbe a neten és gondoltam bedobok egy darabkát , hogy így is fel lehetne fogni dolgokat .......nem kéne túlzásba esni a motorosokkal kapcsolatban.......dehát mindig voltak bajok emberek között a történelemben .... csak a mundér volt más színű a szar embereknek ...olykor ávósok voltak utána önkéntesrendőrök..........most" természetvédők"-nek öltöztek....hát gondolkoztam többedmagammal ( nem csak motorossal) és arra jutottunk mindenképpen megkéne védeni a természetet tőlük!
ez jóóó
Milyen művészi szöveg. Te írtad zé?

amúgy sok igazság van benne
nem mindenki buzi
Amikor felsír a motor...

A gondok egyfajta társadalmi problémából erednek, amit a kisebb települések közössége könynyebben kezel. A nagyvárosok környékén, ahol nagy a népsűrűség, nagymértékű a rongálás és a pusztítás is. Előfordul például, hogy az erdőkben motorozók szögesdróttal, vagy az úton keresztbedöntött fával találkoznak. Mivel a legtöbb erdőterület magánkézben van, tulajdonosaik ilyen eszközökkel védekeznek az illetéktelen behatolók ellen, s mindez azt mutatja, hogy a tűrőképességük határára jutottak.

Kérdés azonban: meddig fajulhatnak még a dolgok, s mi kell ahhoz, hogy a technikai sportok kedvelői az erdőtulajdonosokkal, a vadászokkal és az erdészekkel békésen egymás mellett éljenek?

Szűkebb hazánk úgy tűnik, rendkívül népszerű a motorosok körében, hiszen tavaly harmadik alkalommal adott helyet Nógrád megye az enduró Európa-bajnoki futamnak: Bér és Cered után Csitár és Nógrádgárdony térségében gyűlt össze a 17 országból érkezett közel háromszáz terepmotoros. Megyénkből akkor négy versenyző vágott neki a távnak. A Rákóczi Motoros Klub Egyesület fiatalja azonban nem versenyeznek, legfeljebb egymás között...

Ahogyan ők nevezik, egy faluszéli „siratófalnál” – ahol gyalogosan is csak négykézláb megy ki az ember – szintén gyakran túráztatják a fiatalok motorjaikat. Az agyagos talajú meredek hegy közvetlen közelében élő bácsit megkérdeztük, hogy nem zavarja-e a motorozás? Mire ő csak anynyit mondott: „ugyan fiam, miért zavarna, én is voltam fiatal... Sokszor ha itt van a két motoros, itt támasztom a kerítést, mert ilyet csak a tévében láthatok... Nagyon ügyesen mennek ki azon a meredeken...”
éber kóma
szewasztok! látom alszanak........
Faszomgeci KTM nem akarja küldeni a cuccaimat
Remélem majd kárpótol az élmény...
Szerintetek 144 cm-re áttérés mennyire lenne jó? A dugó 2X annyiért lenne hozzá és be kéne hüvelyezni hozzá a hengert. +2 mm lenne a javulás átmérőben. Vajon ennyitől nőne észrevehetően a teljesítmény?
ja és hozzá kell tennem hogy unokatesóm meg csak lazába felment a kdx 200-al és ott röhögött rajtam hogy mit szerencsétlenkedek mondtam neki hogy kössz jól belevittél a szarba
hát igen
van egy lépcsős domb itt pilisen az ikerfenyőnél ahol kivannak járv az utak 3-4 helyen és oldalasan jön le az út na ott eléggé könnyű felmenni. de viszont van 2 út ami nyél egyenesen szemböl közelíti meg a lépcsőket na ott aztán feljutottam a tetejétől számítva az utlsó előtti lépcsőfokig utánna meg sehogy sem tudtam felmenni azon a szaron.. már olyan mély vályatot vágot a falba a kerék hogy a végén meg azért akadtam el. aztán meg már majdnem felértem és akkor meg felforrt a hűtővíz és olyan füst lett a motor körül amiet még sosem láttam
amikor hazamentem akkor mondom megnézem hogy vajon mennyi víz folyt el és 3,5dl víz kifolyt
ez azért szép volt mit ne mondjak de nagyon faxa volt egy kicsit végre már endurozni is nem pedig csak az erdő utakat járni
Olyan domb nálunk is van, hogy aszondanád, picsa. Aztán valahogy mégse eccerű felmenni, pedig sokkal meredekebbek is vannak. Ettől szép az enduró
jaja
néztem a videót és nem tom hogy miért de alig bírtak felmenni az olyan dombon az emberek amelyik alig lejtett egy kicsit és nem is volt sár sem hanem inkább annál több homok.....
Az faxa kis verseny
hali
na mi a helyzet?
volt már valaki itt a red bull romaniacs-on? vagy indule valaki mert ahogy elnézem eléggé jó lehet meg minden én is elindulnák még ha el sem érnék a célig de legalább kipróbáltam hogy mit bírok meg hogy a moci mit bír csak hát ugye ez az egész money kérdése