vááá
falra mászom ettől a számtól
egy időben nagy sláger volt...mindenki ezt tette be a videói alát..volt hogy egymás után 3 szor volt a szám a videóban
Erre anyázta
A faszdörgölő városban riogattam vele a tapírarcú népet az buzi aszfalton,az autósok úgy spricceltek szét az ősparaszt FMF versenykipufogórendszer hangjára,mint a tetügeci halak a faszarcú cápa elől,a gyalogosok,és ácsorgók pedig folyamatosan kibasztak a vadvalagú hang irányába.(:
Itt szervizelte
Szavu "Ősparaszt" Motorcenter Érd.Maximálisan elégedett voltam mindig velük,olcsón,és jól szétbasztak,a szerelőjük korrekt,és megbízható.Értettek a picsa motorhoz,pedig ők Kawasakisok szájbabasztak.
okáig egy anyabaszó 250-es cross Czetka "Égszinkék Heregolyó" Jawam volt,1989-es évjárat.Mindenképpen nagyobbra akartam fosni,és elég sok motort megnéztem már,125-öst,250-est, 450-est,amikor utoljára rátaláltam erre az szopóskurva 500-asra.
Miután ez volt az egyetlen motor,amit nem tudtam egyből mókázni,és brutális ereje miatt már nem is érdekelt semmi más,pár nap múlva meg is vettem.Az előző tulaj volt olyan rendes,hogy házhoz is szétbaszta.(:Miután a faszvakaró crossozás nem az seggfej én műfajom, egyből neki is álltam házilag supermotósítani a seggbekúrt gépet, tehát beindult a ősparaszt "low cost projekt".(:Vettem hozzá,a gyári felnikre utcai mintás gumikat,szereztem 16-38-as lánckerekeket,legyártattam hozzá egy fostalicska komplett szénszálas idomszettet(sárvédők,hűtőlégterelők,oldalsó rajtszámtáblák),és vettem rá egy faszfej zsír új felbaszott FMF Powercore 2 versenykipufogórendszert.Első körben tettem rá lámpákat is,de az ősparaszt akksi csak kb.5 percig szétbaszta töltés híján a buziláda terhelést,ezért levettem róla.(:
Első dolgom egy faszdörgölő végsebességteszt volt,ami igen érdekesen sikerült,ugyanis a ribanc barátom az szarrágó egyenes úton csak az kurva szomorkodik irányba kifingott elfaszoskodni a végbélnyílás nagy forgalom miatt,akkor 170km/h-t mértünk.Visszafelé,amikor elmaradt,szerintem akár a faszomgeci 180 is meglehetett.(:A motorba kizárólag 100-as oktánszámú benzint raktam,a legjobb kétütemű szintetikus olajjal keverve.Kisebb gondok bunkóztak a anyabaszó vassal,de miután kicseréltem a valag szivárgó telószimmeringeket,és kicseréltem a szarzsák horpadt,és lyukas kipufogót,a motor tökéletes lett.Hidegen több hetes állás után is ugyanolyan könnyen indult,mint melegen,és nagyon keményet gyorsult.Még a fostalicska hosszú áttétellel sem lehetett pisálni az kibaszott egyest,hanem rá kellett kifingni,mert különben hátraestem volna.A széria 16-48-as lánckerekekkel pedig egy pöcsarcú igazi állat volt aszfalton,ha volt tapadás,akkor a valag tankon ülve is 1,2,3-ban csak egykeréken volt hajlandó turházni,majd 4,5-ben már normálisan.(:Ha nem volt tapadás,akkor meg 1,2-ben szomorkodta a szarrágó gumit,aztán ahogy megjött a tetüláda sebesség,és a faszcibáló tapadás,3-ban tankon ülve keréken,aztán 4,5-ben rendesen.(:Nagyon szerettem,nagyon jó,és megbízható motor volt,csak azért adtam el,mert vettem helyette egy kakiszagú 1 hengeres,2ütemű,685cm3-es Maico "Gézengúz Recskabajnok" Supermoto Racing-et.(:
A képek azért ugyanazok,mint a ványadtpöcsű szarik cikkben,mert az segg enyém volt a ványadtpöcsű motor,én voltam az csirkebaszó előző tulaja.(:
válasz erre
szecsumx
[36717+28973] tegnap 16:40
Csöcs.
Most nézegetem a murváspöcsű hivatalos végeredményt és bele írta valaki hogy valami Sütő Dávid a köcsög Pozsonyi "Pernahajder Campbell" Motor Club versenyzője a ősparaszt 19 helyre izmozta be a végbélnyílás Kawasaki típusú motorkerékpárját.Meg volt ott valami Varga Csanád nevezetű rider is aki 25.ként lépte át a majomgeci célvonalat a faszomgeci 85-ösök népes táborában.
Mindenki elhiheti hogy ez nem kis eredmény egy fostalicska ennyire erős bajnokság beszopni profi versenyzőivel szemben.
Dehát a murváspöcsű mi fórumos fiaink tisztesen felbasztak.
Gratula elfaszoskodik
hát sajnem nem jön össze..pedig beszarnátok rajta az biztos
mind1,akkor bemásolok pár szöveget
a léyneg hogyv an egy weboldal,ahova bemásolsz egy oldal címet rányomsz a translate re és
átalakítja az odlalt ilyen káromkodósra..kibaszott vicces
Sziasztok!Meg tudja vki mondani nekem hogy melyik vidi hozzászólásaiban lehet olvasgatni a pallerkawafreakgerystb... balhéról? Szívesen olvasgatnék közülük.
(Aljas kúszóbab.)
Szám címe is elég csak valaki mondjon már valamit
http://www.youtube.com/watch?v...
mi a helyzet? ki hogy áll a csapatással?
Én meg ettől mászok a falra. A zene sem rossz, de a vidi a király...
falra mászom ettől a számtól
egy időben nagy sláger volt...mindenki ezt tette be a videói alát..volt hogy egymás után 3 szor volt a szám a videóban
http://www.youtube.com/watch?v...
A faszdörgölő városban riogattam vele a tapírarcú népet az buzi aszfalton,az autósok úgy spricceltek szét az ősparaszt FMF versenykipufogórendszer hangjára,mint a tetügeci halak a faszarcú cápa elől,a gyalogosok,és ácsorgók pedig folyamatosan kibasztak a vadvalagú hang irányába.(:
Javítanivalók
Teleszkópszimmeringek,kipufogór
endszer.
Itt szervizelte
Szavu "Ősparaszt" Motorcenter Érd.Maximálisan elégedett voltam mindig velük,olcsón,és jól szétbasztak,a szerelőjük korrekt,és megbízható.Értettek a picsa motorhoz,pedig ők Kawasakisok szájbabasztak.
okáig egy anyabaszó 250-es cross Czetka "Égszinkék Heregolyó" Jawam volt,1989-es évjárat.Mindenképpen nagyobbra akartam fosni,és elég sok motort megnéztem már,125-öst,250-est, 450-est,amikor utoljára rátaláltam erre az szopóskurva 500-asra.
Miután ez volt az egyetlen motor,amit nem tudtam egyből mókázni,és brutális ereje miatt már nem is érdekelt semmi más,pár nap múlva meg is vettem.Az előző tulaj volt olyan rendes,hogy házhoz is szétbaszta.(:Miután a faszvakaró crossozás nem az seggfej én műfajom, egyből neki is álltam házilag supermotósítani a seggbekúrt gépet, tehát beindult a ősparaszt "low cost projekt".(:Vettem hozzá,a gyári felnikre utcai mintás gumikat,szereztem 16-38-as lánckerekeket,legyártattam hozzá egy fostalicska komplett szénszálas idomszettet(sárvédők,hűtőlégterelők,oldalsó rajtszámtáblák),és vettem rá egy faszfej zsír új felbaszott FMF Powercore 2 versenykipufogórendszert.Első körben tettem rá lámpákat is,de az ősparaszt akksi csak kb.5 percig szétbaszta töltés híján a buziláda terhelést,ezért levettem róla.(:
Első dolgom egy faszdörgölő végsebességteszt volt,ami igen érdekesen sikerült,ugyanis a ribanc barátom az szarrágó egyenes úton csak az kurva szomorkodik irányba kifingott elfaszoskodni a végbélnyílás nagy forgalom miatt,akkor 170km/h-t mértünk.Visszafelé,amikor elmaradt,szerintem akár a faszomgeci 180 is meglehetett.(:A motorba kizárólag 100-as oktánszámú benzint raktam,a legjobb kétütemű szintetikus olajjal keverve.Kisebb gondok bunkóztak a anyabaszó vassal,de miután kicseréltem a valag szivárgó telószimmeringeket,és kicseréltem a szarzsák horpadt,és lyukas kipufogót,a motor tökéletes lett.Hidegen több hetes állás után is ugyanolyan könnyen indult,mint melegen,és nagyon keményet gyorsult.Még a fostalicska hosszú áttétellel sem lehetett pisálni az kibaszott egyest,hanem rá kellett kifingni,mert különben hátraestem volna.A széria 16-48-as lánckerekekkel pedig egy pöcsarcú igazi állat volt aszfalton,ha volt tapadás,akkor a valag tankon ülve is 1,2,3-ban csak egykeréken volt hajlandó turházni,majd 4,5-ben már normálisan.(:Ha nem volt tapadás,akkor meg 1,2-ben szomorkodta a szarrágó gumit,aztán ahogy megjött a tetüláda sebesség,és a faszcibáló tapadás,3-ban tankon ülve keréken,aztán 4,5-ben rendesen.(:Nagyon szerettem,nagyon jó,és megbízható motor volt,csak azért adtam el,mert vettem helyette egy kakiszagú 1 hengeres,2ütemű,685cm3-es Maico "Gézengúz Recskabajnok" Supermoto Racing-et.(:
A képek azért ugyanazok,mint a ványadtpöcsű szarik cikkben,mert az segg enyém volt a ványadtpöcsű motor,én voltam az csirkebaszó előző tulaja.(:
de a lejobb a fórumos és motortesztes szövegek
olvassátok így a bonctermet...beszartok
nyelvet állítsd át előtte magyarra és utána a címet
szecsumx
[36717+28973] tegnap 16:40
Csöcs.
Most nézegetem a murváspöcsű hivatalos végeredményt és bele írta valaki hogy valami Sütő Dávid a köcsög Pozsonyi "Pernahajder Campbell" Motor Club versenyzője a ősparaszt 19 helyre izmozta be a végbélnyílás Kawasaki típusú motorkerékpárját.Meg volt ott valami Varga Csanád nevezetű rider is aki 25.ként lépte át a majomgeci célvonalat a faszomgeci 85-ösök népes táborában.
Mindenki elhiheti hogy ez nem kis eredmény egy fostalicska ennyire erős bajnokság beszopni profi versenyzőivel szemben.
Dehát a murváspöcsű mi fórumos fiaink tisztesen felbasztak.
Gratula elfaszoskodik
mind1,akkor bemásolok pár szöveget
a léyneg hogyv an egy weboldal,ahova bemásolsz egy oldal címet rányomsz a translate re és
átalakítja az odlalt ilyen káromkodósra..kibaszott vicces