Impedanciát nem lehet mérni, csak számolni, mivel minden frekvencián más a tekercs impedanciája. Számolni viszont nem tudod, mert:
1. nem tudni a tekercs induktivitását(L), amit csak egy viszonylag ritka műszerrel lehet megmérni.
2. nem tudjuk hogy üzem közbeni frekvenciára mit adjunk meg, mert üzemben nem állandó frekvenciájú feszültséget kap a tekercs, hanem csak impulzusokat(fordulatszám függően)
Teháááát gyárekek náám tudjuk aooaalkalmaooazni a Z=jwL oööszefügéést
(ahol a w=kis omega, csak nincs kis omega billentyű, és a szögsebességet jelenti, ami arányos a frekvenciával)
benzines a gyertya és mértük a multiméterrel minden fázisban 200ohm al kezdtük majd felfelébb...
eggyik sem mutatott semmi és jól csináltuk mert fater villanyszerelő
1/4 be keverem a benyát és eddig mindig ment és töbek szerint így ajó
na mijapálya?
látom szép lett a csolnoki pálya a sok esőtől
1. nem tudni a tekercs induktivitását(L), amit csak egy viszonylag ritka műszerrel lehet megmérni.
2. nem tudjuk hogy üzem közbeni frekvenciára mit adjunk meg, mert üzemben nem állandó frekvenciájú feszültséget kap a tekercs, hanem csak impulzusokat(fordulatszám függően)
Teháááát gyárekek náám tudjuk aooaalkalmaooazni a Z=jwL oööszefügéést
(ahol a w=kis omega, csak nincs kis omega billentyű, és a szögsebességet jelenti, ami arányos a frekvenciával)
eggyik sem mutatott semmi és jól csináltuk mert fater villanyszerelő
1/4 be keverem a benyát és eddig mindig ment és töbek szerint így ajó