Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hehe ez jó ez tetsik!
nekem volt egy cr 500-asom nagyon zsir fuuuu brutál! csak az volt a baj vele hogy 1989-es volt de attol függetlenül megy mint a disznó... csak legyen aki megüli...
vagy egy oldakocsis maico 685 2t-re!
amúgy 250be nem is annyira kritikus a helyzet mint egy 125-ben, de örülök, hogy ilyen gondos gazdi vagy!
Következő ember az lesz hogy maradjon a babettánál vagy váltson 500as 2T-re?
ugye milyen LOL
A gyáritól nem lehet jobb.
A kovi erősebb, de ezért jobban koptathatja a hengert.
Ha olcsóbb is, akkor No.1 a gyári!
Üdv!
Amugy olyan szórakoztatóak ezek az emberek akik bejönnek a topicba és megkérdezik hogy milyen motort vegyenek, ha kapnak valamiféle választ vagy valaki esetleg foglalkozik velük akkor általában vissza nem írnak. Honnan tudják az itt lévő emberek hogy milyen motor lenne neked a jo? ez kurva sok mindentől függ: mire kell? mennyi léd van ? milyen az anyagi helyzeted a fenntartására? stb
meg azért 125-ös ligt endurokat ne hasonlítsd már össze egy 400-as wr-rel
De a helyedben inkább 450-est néznék, de én a wr-t nem ajánlom
Ja, egy jó RX is kafa!
De leginkább ne tipusra menj, hanem állapotra!
Ne legyen agyonszerelt 125-ös, sok mekkeléssel. A nagyobbak kevésbé esnek szét, azokból jobbat találhatsz, egy 250-től sem kell befosni, ha van eszed is hozzá.
Nem csak on-off állás létezik rajta(gáz be-ki; mint az én 125ös krosszomon )
simán jó van ahól tólni kell egy 25-s crosst ott én is tóltam
meg a gyári alap dugattyuja 26 ezer ft! ez a wössner meg elvileg vmi kovácsolt anyagbol van .... szal nem sima elvileg..... és ez 30 ezer ft ! ilyen lesz de ebből van prox és wössner ezért kérdeztem csak! mert nem ezen akartam sporolni mert a gyárijánál ez még drágább is szal csak jobb vmivel......
jaja de asszem a prox a gyárija ! vagy nem? de a szerelöm meg épp a wössnert ajánlotta! de nagyon dicsérte! de szerintem lényegébe szerintem is egyenlők!
Szerintem a TS-R REMEK MOTOR! Powerrel nincsen semmi gond Elmegy ez mindenhól csak bánni kell vele és meghálálja! Endurocross pályán én végigmentem simán
szerintem is a kdx 250 legyen vagy ha az nem akkor szerintem RX! az szerintem jobb mint mondjuk egy tsr vagy egy kdx 125! vagy persze az eredeti terv
De a gyári sem drága tudtommal....
Ha van olyan méret ami neked kell gyáriban, az a zsír
...."tsr 200 nagyobb".. de a wr400-meg jó lenne
Egyenlőségjelet kitenném a kettő közé!
Mindkettőt sokan használják, de a prox elterjedtebb itthon
Én kdx párti lennék!
Nekem a 91-es 250 naon bevált...
ti melyik dugattyut ajánlanátok a kx 250-be? Prox vagy Wössner? vélemény vmelyikről?
oksa
kettő között valahol

nemtudom, mert nem én szedtem szét, és nem mondta a szerelő (én meg nem kérdeztem)
de lényegesen javult a teljesítmény amikor ki lett cserélve az elektronika
ilyen idős korban már nem tesz jót az egészségednek
szeva zo, tudod! csak semmi stressz
BIMBIKE! van egy csoporttársam, aki csákvári, és mocizik, husaberg 350ese van
na jó, de nyitott vagy zárt állásba akadt ki?