Haverom tavaj ezért törte el a kulcscsontját, mert egy ugró elött üreset kapcsolt ott ahol nincs is és hátbavágta a hátsó sárvédő! Állítólag javítható. Én még a K5-ön nem vettem észre!
nem szeretnék különösebb zavart kelteni az erőben...
Ez a probléma a váltónál csak az előszériákat érintette az USA-ba és utána volt valami visszahívás,legalábbis a Kawa dealer ezt mondta
Amúgy eléggé golyóálló motorok híréban állnak,hengerfej,szelep probléma egyáltalán nem jellemező...karburálás és a jó futómű beállítás ami fontos,de minden gépre igaz
ami van azokról is általában kiderül hogy user error.
remélem bírja még egy ideig a gyűrődést.
én most járok 20-nál, eddig no problem
SkyRo zöld szinyójáról jutott eszembe..faterom új project bike-ja
Gery nagyon vad hangja lett
Ez a probléma a váltónál csak az előszériákat érintette az USA-ba és utána volt valami visszahívás,legalábbis a Kawa dealer ezt mondta
Amúgy eléggé golyóálló motorok híréban állnak,hengerfej,szelep probléma egyáltalán nem jellemező...karburálás és a jó futómű beállítás ami fontos,de minden gépre igaz
de majd lesz fröccsös is, rendes kamerával.
írtál a hőkezelésről, hézagolásról....07-esen...kifejthetnéd bővebben.