A vázat nem akarom se megvágni se hajtogatni max felfüggesztési pontokat hegeszteni! Látta már valaki a két mócit egymás mellet bele fér vájón a blokk? A 350esek nagyon drágák a 600as meg nagyon nehéz főleg sártúrásra!
biztos bele lehet kókányolni de nem biztos hogy megéri .....lehet picit vezethetetlen lenne vagy törékeny esetleg mindkettő
minek akarsz ilyen dratyválásba kezdeni mikor ez drágábba fog kerülni mintha vennél egy dr350-est amit a gyárba tüsszentettek össze ( még így se az a legjobb motor de legalább egybe van kitalálva)
3 kiló körül láttam egész jókat ...... neked már rég ötszázezredbe lesz mire egy 3 kilós elmegy melletted simán és nem dolgozott vele több évig
Jó reggelt mindenkinek! Feltűnt nekem is hogy sok Suzuki elem van rajta de a váz hasonlított a 90es crekre legalábbis ahogy a bikepics-en néztem. Megtudnátok mondani, hogy a 350es Dr blokk bele fér-e a Cr 250es vázba?
Sziasztok!Lenne egy nagyon nagy problémám:
Van egy 96os 125Res dtm.A karbival van vmi gondja és a következő tüneteket produkálja:
-csak szivatóval indul és akkor se elsőre...
-nem lehet a max fordulatot elérni ha jó kedve van 9,ha nincs akkor 6-7nél dadog.
mi lehet vele?Már próbáltuk a fúvókaméretet is növelni és még mindíg semmi.
Ha kifogy a benzin belőle mondjuk zárt csappal indulok,megáll aztán ha rányitom szivatól be is indul aztán megy mint a disznó,egy darabig.Aztán megint dadog. Légyszi segítsetek mert nagyon irritáló!
Nincs DR-ből 450-es,és ez amúgy a Jakob Béla "Léghűtéses" kategóriában használt épített versenyparipája volt!
Ja ami ebből a motorból CR az csak az ülés,meg a hátsó műanyagok(Hátsó startszámpanelek,és a sárvédő)
A váz gyári DR350,éppen úgy mint a blokk.A tank meg egyedi alumínium!
Eladó ez a kabi. S méret. Ár: 15000 Ft.
Tel.:30/5490-936
Főleg hogy nekem van egy kiváló DR350SHC-m eladó.
biztos bele lehet kókányolni de nem biztos hogy megéri .....lehet picit vezethetetlen lenne vagy törékeny esetleg mindkettő
minek akarsz ilyen dratyválásba kezdeni mikor ez drágábba fog kerülni mintha vennél egy dr350-est amit a gyárba tüsszentettek össze ( még így se az a legjobb motor de legalább egybe van kitalálva)
3 kiló körül láttam egész jókat ...... neked már rég ötszázezredbe lesz mire egy 3 kilós elmegy melletted simán és nem dolgozott vele több évig
Van egy 96os 125Res dtm.A karbival van vmi gondja és a következő tüneteket produkálja:
-csak szivatóval indul és akkor se elsőre...
-nem lehet a max fordulatot elérni ha jó kedve van 9,ha nincs akkor 6-7nél dadog.
mi lehet vele?Már próbáltuk a fúvókaméretet is növelni és még mindíg semmi.
Ha kifogy a benzin belőle mondjuk zárt csappal indulok,megáll aztán ha rányitom szivatól be is indul aztán megy mint a disznó,egy darabig.Aztán megint dadog. Légyszi segítsetek mert nagyon irritáló!
Ja ami ebből a motorból CR az csak az ülés,meg a hátsó műanyagok(Hátsó startszámpanelek,és a sárvédő)
A váz gyári DR350,éppen úgy mint a blokk.A tank meg egyedi alumínium!
Amúgy jóreggelt!
most legurulna egy pár üveg söröcske... de ami késik nem múlik majd holnap
ezért Sörbefolytom bánatom