ja jó..ugy gondoltam én is baszki annál nincs is jobb..motorozás után elfáradtan nyáron a forróságban hazaérve egy jó hideg arany ászokkal megünnepelni a nap végét vááááááááá most meginnék egy söröcskét
Nem baklövés, de durózni nem optimális. Jó, ha van önindító nagy négyütemen. A cimbi XR-jét volt, hogy - nem túlzok - negyed órát rugdostuk felváltva egy bukfenc után. Alig maradt kedvünk továbbmenni. Meg jól mexomjaztunk, ami nem biztos, hogy hátrány, ha szintén szereted a sert
Látom, sokan mondtak véleményt. Igazából azzal értek egyet, hogy ha valami elállítódik rajta kissé, vért fogsz izzadni, mire beindítod valami rázósabb helyen. Mert leállni úgyis ott fog. Van nálunk, aki 525 sx-szel küzd, jól megy vele, de ha leáll, már a szomszéd falunál járunk, mire elindul
Nekem volt SX-em, nem szerettem endúrózni vele, hiába hosszabbak a sebeségi fokozatok! 50-60km/h körül már engem zavart a motorhang! Mintha nagyon forgott volna! Sajnáltam!
Most EXC-m van! Az erre az ideális! Az SX-el egyesben a fák között sokat kellett kuplungolni, fárasztó! Amúgy pedig a 450-es exc-hez képest idegbeteg, de ha kicsit megforgatod az EXC-t megy majdnem úgy mint egy SX! Meg gondold el ,ha éppen lefullad a vas a domboldalon, te pedig a lefelén vagy, fölötted a motor, no indítsd be...
Én inkább megpróbálnám eladni a sajátot és utána nézegetni megfelelőt! Lehet akkor már azt nem egy évre hanem többre vennéd...
Őt már hívtam de hpp blokkos cuccai vannak neki és annak a kipuffja amúgy sem jó az enyémre csak kis átalakítással lett volna rá jó de különben kipuffja nem volt neki!
Egyetértek, de a sebességfokozatok éppen hogy rövidebbek az EXC-ben. Hiszen ott 6 van, az SX-nél meg csak 4. Én főképp ebben látom a hátrányát.
Minden mást ugyanis meg lehetne rá csinálni, felni, gumma, világítás, km óra, áttétel....
De 2 sebességet még senki nem tudott beletenni
vágj szerintem bele....ha ugy érzed hogy megéri akkor hajrá...sose azt nézd hogy a többeik mit ajánlanak...mindenkinek más a stílusa, valakinek ha a cetka jön be és azzal érzi jól magát akor azt vegye meg.....lényeg ha ráülsz érezd hogy jól döntöttél és imádod ezt a masinát.....persze meg lehet kérdezni másokat, de a rossz véleményeket azért nem kell 100%-an komolyan venni...
ahogy érzed.....
én régen azt mondtam hogy rm et soha....aztán még is az van most és imádom
ja endurozni akarok de sx-be beleszámolják a mocimat és nem kellene arra wárnom h eladjám a gépet!utána persze exc,wr ilyenket néznék csak míg nem wiszik el a mocit addig nincs zsé csupán ezért gondolkodom rajta! csak erre a nyárra kellene!akkor naon nem ideális sztetek?
dr professzor,,,,hát szerintem Sx 450 vétek lenne endurozásra használni Exc 450,Wr 450,Crf 450X
,amik vannak jó árba és jó versenyendurok,,,,,,ezek azért versenyendurok, ezek valók erősebb endurozásokra,,egy cross túl nyers és durva endurozni,,,,,nem jó,,,,,lóerőbe körülbelül ugyanott vannak,ezek a versenyendurok::,gyújtástérképük lájtosabb,,endurozásra kiélezve,,sebességi fokozatok hosszabbak,,áttétel kicsit gyengébb talán...tovább is bírják a strapát.....önindítóval vannak szerelve,,,tankjuk nagyobb.....szóval ha endurozni akar valaki arra nemjók a crossok....azok pályára valók,,,meg arra hogy néha kimegy vele az ember endurozni....de 90% pálya....... legalábis én így gondolom,,,de majd a többiek is megmondják ,,,,
jaja jól mondja a serfozo barátunk ezeket mindíg egybe kell cserélni,,mert együtt kopnak
sajna ez van de ha az ember vesz egy jó szettet az jó ideig kiszolgál
és Suzukinál?
hondánál RC valve vagy value nem tom igy most....
Most EXC-m van! Az erre az ideális! Az SX-el egyesben a fák között sokat kellett kuplungolni, fárasztó! Amúgy pedig a 450-es exc-hez képest idegbeteg, de ha kicsit megforgatod az EXC-t megy majdnem úgy mint egy SX! Meg gondold el ,ha éppen lefullad a vas a domboldalon, te pedig a lefelén vagy, fölötted a motor, no indítsd be...
Én inkább megpróbálnám eladni a sajátot és utána nézegetni megfelelőt! Lehet akkor már azt nem egy évre hanem többre vennéd...
ha 2006 alatti,akkor ne ugorj bele...kivéve akkor,ha full fel van ujjítva
ö az
Minden mást ugyanis meg lehetne rá csinálni, felni, gumma, világítás, km óra, áttétel....
De 2 sebességet még senki nem tudott beletenni
ahogy érzed.....
én régen azt mondtam hogy rm et soha....aztán még is az van most és imádom
bár miért nem veszel egy endurót ha már endurózni akarsz?
,amik vannak jó árba és jó versenyendurok,,,,,,ezek azért versenyendurok, ezek valók erősebb endurozásokra,,egy cross túl nyers és durva endurozni,,,,,nem jó,,,,,lóerőbe körülbelül ugyanott vannak,ezek a versenyendurok::,gyújtástérképük lájtosabb,,endurozásra kiélezve,,sebességi fokozatok hosszabbak,,áttétel kicsit gyengébb talán...tovább is bírják a strapát.....önindítóval vannak szerelve,,,tankjuk nagyobb.....szóval ha endurozni akar valaki arra nemjók a crossok....azok pályára valók,,,meg arra hogy néha kimegy vele az ember endurozni....de 90% pálya....... legalábis én így gondolom,,,de majd a többiek is megmondják ,,,,
sajna ez van de ha az ember vesz egy jó szettet az jó ideig kiszolgál