Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hello andreas833!

2004-es KXF-et és RMZ-t nem javasolok mert kicsire sikerült rajtuk a hűtő (ha megnézet a kawát amit belinkeltél ki is van cserélve a vízpumpa...) és elég gyorsan kopnak....2005 ben már sokat újítottak rajtuk állítólag! Én Hondára vagy Yamahára szavaznék de ez csak olyan hogy kinek a pap kinek a papné

Kimi 88!

az első RMZ egy hónapja még 2005-ös volt
hát azt még nemtudom
20 000!max. de ilyet lehet kapni újat 32 000 huf
Maga inkább arról nyilatkozzon hogy mi a pék legyen a gumikkal?
én mondtam hogy ne nézd meg
Ezt nem kellett volna...te számító dög
mehet a legalja.hura
Ez azért már mindennek a legalja Múltkor olyan krémlikőrt vittünk ami cümisüvegben volt ...amúgy ezekből van szilva ízesítésű meg napóleon...meg kitudja még hányféle, de én csak 3at láttam
Végre megtudtam mit gyártanak az iskolatejes cégek nyáron...
Estét, nyakat!
Nem tudom, hogy ismeritek-e, most találtam:
rajzok
andreas--sztem valami ilyesmikkle jobban járnál talán hobbyra voltak sztem használva
rmz1
rmz2
nemúgynéznek ki mintha agyon lettek volna gyepálva
Eladósorba került a motoromról néhány cucc.
Itt vannak a motor adatai:

Suzuki GSF400 V-V (vc engined model) (váltakozó szelepvezérlésű model)
1999.03 az évjárata

ami ép rajta:
-komplett fékrendszer ( elől 4 dugattyús Tokico féknyergek 1 pár, hátul szintén 2 dugattyús Tokico féknyereg [szimpla] féktárcsák, fékbetétek alig kopottak.
- az első felni oldala fel van ütve 1 helyen de a gumis szerint javítható. hátsó felni, kerékagy, csapágyak hibátlan
-hátsó villa
-közponzi rugostag
-láncszettben 300 km van
-hátsó indexek
-hátul lévő elektronika (relék stb...)
-lábtartók
-leömlők
-kormány
-első teló jobb szár
-ülés
-légszűrőház
meg igazából ami a vázon belül van az ép
- motorblokk és a hozzátartozó karburátorok
16 szelepes, 400 ccm, váltakazó szelepvezérlés, mikuni karburátorok. 36000 km van a blokkban, karburátorok nemrég lettek beszinkronizálva, olaj olajszűrő csere 6000km erenként megvolt.
- meg még millió apróság, de még nincs szétszedve a járgány


Cakkumpakk az egész motort elviheti akárki 200 000 ft ba. Bontóba egy műszerfal erre a motorra 40000 ft szal ki lehet kalkulálni h jóval többet ér. De nincs időm vele foglalkozni, a pénz meg kéne az új motorba a kezdőrészletre.
Na ja, biztos valami atomfizikus lehet az eladó
amúgy jó estét....

egy vidi:

oakhill hq
Suzuki Rmz 250
azé a ""pro cilcuid"" meg ""Rendhall"" cuccok...sokat elárulnak
mondjuk sokat voltak használva azis biztos,,ahogy kerkyra is mondja,,de ha egyfolytába szervízelték akkor szerintem,,jóó? nem hinném h valami csoró nem hozzáértő gyereké lett volna,,,de nem tudom,, használtmotor mindíg zsákbamacska
Ehj ehj mit látom te is abba a kategóiába tartozol mint elég sokann sajnos h azt nézik h mien a dekor rajt
igaza van kerkyranak h látszik a gépekenn h elég sok üzemóra lehet bennün:(
sztem ne azt nézdd h mien dekor van rajt hanem 1 képről meg lehet mondani(közelítőleg,általában)h mire használták a gépet!
pl a váltókarnál mennyire van lekopva a festék meg ien kis apróságokról!
nem a kinézet a fő szempont motor vásárlásnál a motorja legyen neki patent 1 dekorszettet meg lehet rá venni!
A kawa deklije szarrá van kopva
Andreas! endurozni veszed a motort,,vagy crossozni?
mindakettő motor nagyon patentnak tűnik crossozni,, ,,ha nedurozni akarsz akkor viszont nem a legjobb vélasztások véleményem szerint,,,arra yami Wr 250 vagy Ktm exc 250
Szerintem ezeket a motorokat versenyen használták lehet kivan a belük rendesen.Látszik hogy sok sok üzemóra van bennük
Kawasaki
Ez a kawa ami tetszik
CRF
Ez meg a honda.