Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nincs baj csak nem vágtam
meg nekem is ......vissza kell majd a merést edzeni

pont ma gondoltam arra , hogy eddig eszembe se jutott életemben , hogy eltörhet valamim...
például azon tűnődtem ma , hogy régen nagy fákat odaraktunk a lépcsőhöz és lábbal (talpéllel) elkaratélyoztuk
nem tudom meg merem -e mégegyszer csinálni valaha...
Ja, bocs...(kicsit OFF gép) CBF600S
a Kyoto fékbetétről mi a véleményetek?
vettem hátuljra eggyet....2 ezer HUF ért
előre meg kaptam havertól vadi uj Nissin fékbetétet...beleraktam...de basszus nem megy már bele a tárcsa.... mit lehetne vele kezdeni?
Én is - csak nem szeretem
attól még eljöhetsz kocsival a talira és bugyborékolhatunk ott.....

Ja...már csak nekem kéne megtanulnom ugrani
Még az is lehet...
Estét! Attol fügetlenül jó ugro,a Kerkyra elirigyelné ha ugrana vele egyet (ÉS A LEVEGÖBE NEM VÁLTANA LUKAT ).
Értem én a viccet!
Tudom tudom, Mindenkinek igaza van, de nem egyszerű. Löltek a 6.-ai talinak is, még úgy majdnem az egész nyaramnak.
milyen gép az ?
angol (bocs, fáradt vagyok)
egy angon hondás fórumon azt olvastam, hogy az én gépemre padon 72 lovat mértek...Lehet h azért, mert ott nincs értelme akkorát ráhazudni, hiszen ez nem CBR, hogy elsősorban a teljesítményéért vegyék?
Miért is? Mert megvettem a kategóriájában legnehezebb és legkisebb fajlagos teljesítményű motort?
elírtam,46
ezé kell az enyémet mérni..forgalmi szerint 49 paci. akkor keréekn 38at csak lead
Utcai(bb) gépeknél megad! És - mit ad Isten - a tesztekben mért értékek +/-10%-on (gyártási tűréshatár) belül is szoktak lenni a megadotthoz képest...japánoknál ilyet sztem egyedül az első szériás 1.2-es Banditok tudtak...
bírd ki valahogy ..gondolom, hogy szar meg hallottam a sajkacsont problémáról.....tudom nem egyszerű meg írtam is már , hogy rosszabb a halálnál....de
gondold azt , hogy egy életen keresztül szophatsz a türelmetlenség miatt...
inkább ha fogszorítva is de bírd ki!

utána meg motorozhatsz annyit mint az állat ...
Velük? Mitológiával nem foglalkozom
Swot analízist csináljunk a ktmről...ilyen szarságokat tanulok
A marketing mükődésére Te vagy a legjobb példa!
és mi van a 40LE-s DT-kel?
embert nem láttam még, aki felült egy idegen motorra, ment pár kört, majd közölte, hogy ez 31 és fél lovas...
A Cbf250 21 lovas volt, a 600 meg 78 (papíron), de mindkettővel óriásiakat lehet motorozni közúton...hogy az öreg CR125-ösömben mennyi van meg a katalógus 42 lovából, tudja az ég, de ha nem vigyázok, feláll kerékre 4-ben is.
Nem én modntam, hogy keréken mér! De hallotam már ilyen pletykákat...