Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

És szerinted melyikkel jobb menni?
a végén rontottam el 2/1=2 helyett 2/2=1
hát hogy érted hogy nem tudom uralni? hát mentem már csőgázon kx-el
Mit ér az erő ha nem tudod uralni
nekem kb fél év volt mire igazán összeszoktam ujjbol a 2t-vel pedig elötte sok 2t-volt kx, rm-ek stb, de aztán a sok négyT után elszoktam a zűmitöl,, de most már megint eggyűtt zűmmögűnk,,
ez igaz... CROSS-ban 2T-vel lehet tanulni ! gyorsan fogsz fejlődni..(lóerők pótolják a tudást )
hu elvesztettem a fonalat, az űtemeknél,,
de,megmarad!csak nehéz és szeretnék krosszozni egy kicsit!
a 4-T jobb mert ha két motort akarunk akkor 4/2 = van 2db 2T motorunk
demivel 1 motort is elég eltartani így elég a 2-T mert 2/1= 2
Elkezd szalajtani húzod a gázt sebességbe és darabosan megy a motor rángat
már nem tetszik a drz?
vadállat mi?
és miért lenne 2t-nek igazi hangja ?
Sziasztok!
Mi újság van errefelé? Rég jártam már itt…
Ma voltam motorozni egyet, folyamatosan küszködök a géppel, én egyszerűen nem tudok normálisan motorozni 2T-vel. (Mondjuk mással sem!) Jó egy 125-nek (KX) nem igazán fekszik az endurozás, vagy csutka gázon megyek, és akkor átmegyek mindenen, ott az erő, vagy ha nem akkor csak a keréknyomokat fürkészem, vajon merre mehetek a többiek. Nekem nagyon hiányzik a 4T.
nekem 4t van,de most lesz egy cr125
hát nekem 4t hangja jobban jön be .. de 2t-nél tetszik az ereje
az tény hogy a 2t hangja számomra jobban szimbolizálja a krosszmotort, és jobban tetszik
de a 4t is biztos nagyon fasza csak én még tartósan nem teszteltem így tapasztalatom nincs, de nem is nagyon akarom mert akkor az után fog csorogni a nyálam, egyenlőre pedig csak egy régi 2tre fussa.
Köszi. Akkor a váltót leszámítva megbízható.
Hogy lehet észre venni hogy kezd szétesni a váltója?
Más márkáknak mik a gyenge pontjaik?
Nem kell kevergetni azt a rohadt olajat.
más a tészta ...
Azt azért ne felejtsétek el nekünk 2ütemmel több van
gyűlnek a 2t-sek