nekem kb fél év volt mire igazán összeszoktam ujjbol a 2t-vel pedig elötte sok 2t-volt kx, rm-ek stb, de aztán a sok négyT után elszoktam a zűmitöl,, de most már megint eggyűtt zűmmögűnk,,
Sziasztok!
Mi újság van errefelé? Rég jártam már itt…
Ma voltam motorozni egyet, folyamatosan küszködök a géppel, én egyszerűen nem tudok normálisan motorozni 2T-vel. (Mondjuk mással sem!) Jó egy 125-nek (KX) nem igazán fekszik az endurozás, vagy csutka gázon megyek, és akkor átmegyek mindenen, ott az erő, vagy ha nem akkor csak a keréknyomokat fürkészem, vajon merre mehetek a többiek. Nekem nagyon hiányzik a 4T.
az tény hogy a 2t hangja számomra jobban szimbolizálja a krosszmotort, és jobban tetszik
de a 4t is biztos nagyon fasza csak én még tartósan nem teszteltem így tapasztalatom nincs, de nem is nagyon akarom mert akkor az után fog csorogni a nyálam, egyenlőre pedig csak egy régi 2tre fussa.
demivel 1 motort is elég eltartani így elég a 2-T mert 2/1= 2
Mi újság van errefelé? Rég jártam már itt…
Ma voltam motorozni egyet, folyamatosan küszködök a géppel, én egyszerűen nem tudok normálisan motorozni 2T-vel. (Mondjuk mással sem!) Jó egy 125-nek (KX) nem igazán fekszik az endurozás, vagy csutka gázon megyek, és akkor átmegyek mindenen, ott az erő, vagy ha nem akkor csak a keréknyomokat fürkészem, vajon merre mehetek a többiek. Nekem nagyon hiányzik a 4T.
de a 4t is biztos nagyon fasza csak én még tartósan nem teszteltem így tapasztalatom nincs, de nem is nagyon akarom mert akkor az után fog csorogni a nyálam, egyenlőre pedig csak egy régi 2tre fussa.
Hogy lehet észre venni hogy kezd szétesni a váltója?
Más márkáknak mik a gyenge pontjaik?