Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Úgy látom a képekre tett megjegyzésem szép kis lavinát indított
ez egy régi téma, de úgy látszik örök marad, ha csak nem lesz 6ütem
És az sem hátrány, hogy jóval kevesebbet fogyaszt a 4t.
4t-vel kisgázzal mész...az semmit nem ér... ( gondolat : mintha nem mernél huzni neki )
Igazad van. Én örülök, hogy a haverom van annyira jó fej, hogy a seggem alá tolja a motort, de biztos nem vennék 125-t endurozni. Engem az ereje kielégít, persze a legfelső tartományban, sajnálom a motort, fáj hogy gyilkolnom kell a haladás érdekében. A hang mondjuk kárpótol. Szerintem lehetne haladni vele rendesen, tudna alázós is lenni, csak megfelelő kezekben, komolyabb tudást igényelne. Egy nagyobb erősebb motorral könnyebb tempót diktálni.
Dehogynem ott is húzni kell
hát pedig gáz huzás nélkűl , sem a 4T, sem a 2T nem megy,,
hát 4t-vel nem leszel rákényszeritve hogy gázt huzod... szerintem!
Miért is?
hát lehet is...de aza baj hogy 4t-vel nem fogunk mert tanulni normálisan crossozni! 2tvel lehet fejlődni..
Egy 4t -vel szebben lehet motorozni mint 2t-vel. szerintem.
Az a 300-as átmenet a 2t és a4t között
hát értem.. ha 25 kört sikerült megtenni 2t-vel akkor 4t-vel 50 kört is simán kibirnék szal egyből azért h 2t erős
harmadi ötödik.
Mondjuk 25 körön keresztül cross pályán menj csögázon . Az azért elég kemény . Minden körben ugyanazokat az időket ugyan azokat az ugrókat pontosan eltalálni. Én erre értettem.
ez igy van,,, ÁDÁM barátomnak is ezt pofázom folyamatosan hogy adja el a francba a 25-öst, mert meg vannak számlálva a percei a verdának, arrol nem is beszélve hogy egy hosszu szikláson nem tud vele feljönni, mert a vége felé már elfogy, hiába nyulod a kuplungot, nincs kraft,
látod...crossban baj ha könnyű vezetni a 4t-t...
nah lépek helotok!
125ös nem jó enduróra szinte mindenki ez mondja
a 4T -vel könnyebb menni, a 2T -sportosabb, dolgozosabb, viszont élvezetesebb, viszont nálam a három űteműnek csufolt 300-asok viszik a pálmát,
Ebben igazad van, mostanában probálgatok egy 250 Huskyt, igen, az kicsit már más..
Nekem nagyon nem fekszik. Biztos bennem van a hiba, csak nyitott powerrel tudok közlekedni. Bár lehet a motor is kezdi feladni a harcot, és azért nincs semmi ereje, csak a felső tartományban, akkor viszont jó. Ami nekem még nem igazán jön be, hogy a 4T valahogy gyorsabban reagált, akkor volt ott az erő, amikor szükségem volt rá. Pl jön egy hirtelen árok, épp hogy van időm leraagálni a dolgot, de arra már nincs, hogy megvárjam míg a motor kipörög rendesen, és összeszedi az energit.
davon, szerezz egy napra egy 300-as 2T, ujj dimenziok fognak megnyilni,,
Melyikek a leggyengébb fokozatok ilyen szempontból?
hát nem csakott... kanyarba is...még levegőben is...
jah egyenesbe