Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Bálint ez maradjón a mi titkunk heloka
szeva Jozsi barát.

tölsd ki az adat lapod mert igy sose tudják meg milyen szép gyerek vagy...

Uraim és Hölgyeim bemutatom Jozsi barátot, Bálint brutál kartervédőjének ,sitalpának, stbstb. össze hegesztője....
Szolgálati közlemény:
CONDOM, a vackod elindult világhódító útjára - helyett feléd
alváz,motorszám suzukiban érdeklődni és máris tudod
szevasztok
mi a helyzet Bálintgazda?
az én vitom még a sima mezei szivo dizel, se közös nyomocső, se turbo se elektronyos porlasztok, se semmi. 108 Dezső...

kimegy a világbu.
fujj deszar az a roti... nem ám...
Nekem is volt vitom,3 évig nyüstöltem. Behánytak rajta a befecskendező csúcsok,a szerelő gyerek meg azt mondta,hogy vagy kijön,vagy nem. Ha nem akkor hengerfej le. Csak néztem ki bután a fejemből!
Mondjuk nekem ezen kívül semmi bajom nem volt vele,pedig kapta az ívet rendesen!
hali zoli
szia céé
joo estét kiáltok szasztok
be kell vele menni nyomvájúba
Egy a bajom vele: magasabb, mint a CR, de nekem már az is magas volt
csikateló az szép .... de légszűrőt bekenni rendesen az ciki már
akkor csunya a roti
Még előző tulajnál készült, nekünk Magyar vizsla van meg valami keverék
tudja a tököm sose volt huszonöcsi rm-em...

szép a rotid..
nálam a szándékos fosgyártásban a mai autoknál a 15-20 centi hosszu bazi vékonyra tervezett izzoto gyertyák viszik,
simán bele szakad....

aztán lehet leszedni a hengerfejet elvinni gépműhelybe hogy kimarják belőle...

a legszebb az hogy például a Merci Vito CDI motorosbol, ki kell venni a motort hogy le tudd venni a hengerfejet, na azt a tervező brigádot nyilvános kivégzésre küldeném...
Szevasztok mesterek! Megmondjátok nekem légyszi, hogy mikori az RM-em? Sajnos nem volt időm felnit nézni meg semmi, mert mennem kellett melózni, csak megírtuk a papírokat, meg pézeztünk, aztán csókolom.
Az mááá van. A fejembe!
Sötétségeeeeet
stét..
Úgy a jó Miket ki nem kutatol
Nem azé heeeee,sok a melóóóóóó