Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tele. Főleg a tököm!
tudsz élni vazze...

amugy én is ezt szoktam csinálni, rendbeszedem, de az erdőben már kapja az ivet ahogy kell az a dolga szolgáljon...
ez már elöl is dobfékes ...meg szélhűtéses...soványmalac
tibi vett egy gasgast ...hogy legyen itt valaki akinek az van
Hello Bálintgazda .Ja van vmi Most teljes átalakitás alatt.2 évig ütöttem vágtam most megérdemel 1 kis pénzt Vázra szedtem.Ami narancssárga lett uj láncszett,csapágyak és persze műanyagok amik fehérek és matricák is persze hogy semmi ne hiányozzon rola mikor húzom a köveken
Annyiért megkaphatod ezt
tele vagy
Mondjuk sokat tényleg nem veszthetek egy próbával
szeva Tibi, nemá van motorod.? mikor vetted.?
Jo estét Enyémet se add el .
300 ezer? Most indulok!
cseréld ki hátul 41-re egy probát megér, amugy szerintem az ideális neked a 14-45 körűli lesz
Enyimet viszont megvehetné végre valaki...
Nem, most 14:50 van.
mocskosul megy alul is fent is.. kapaszkodni kell benne..

mentem már pár 300-al igaz csak ilyen kiprobálos köröket tetszettek de nem mentek ennyire mint ez...
a súbertűd meg a 250 sx crossgép egyik lehetősége...
a gyújtás is az ...gondolom a powered is a jobbfelé van hangolva...
akkor most csak a hideg ami szopatott...
ja majd kialakul hogy lesz két fúvókád...

amikor ennyire ki van finomítva a gép érzékenyebb a hidegre ...
gondolom ez 20 fokra van és most annál pont 20-al van hidegebb ...ezt jelzi a gép...


de amúgy most bitang lehet a gép ennyi mindentől
jahh rájöttem azota hogy az alapjáratit összekevertem másal, 42-es van benne, a 162-es főfuvokát meg átfaragtam kb 170-re házilag, mert ügyes vagyok.
és levegöt vissza tekertem 1, és egynegyedre.
nem az enyémet ..azt nem adom az disznósajt
ilyen régi crossgépekből csinált cr250 ..14:49 el nagyon jó volt ment egy 140 et ..de jó volt nehezebben rúgta ki magát..
mit adsz el.? a ktm-et.. ?
gondolom ha olyan rugót tesznek bele ami nem engedné kinyitni a powert totálba..de az egy hülyeség visszafogni a motort teljesen ..meg kell tanulni motorozni és nem kell a sok mókusvakító csingilingi...
inkább jól forogjon könnyen éljen az a gép ...könnyen felálljon és ne úgy kelljen lefojtani ...akkor még ott az áttételezés adta szelídítés is ..bár ezek már jól ki vannak találva de látom az újfajta blokkot nálunk már működik a 2012 es és ott se arra gyúrtak hogy ne pörögjön..

de örömmel hallom a cross súbertű - vel azért megtaláltad a jót...
néztem a fúvókasatzba az alapjárati sorba max..55 ös van..
a fúfúvókába meg 180 as..na ezek nem a te motorodba kellenek de kéttéhez ezek vannak...
akkor most 13-50 van rajta...?

nyugodtan rakd rá a 13-41-et hidd el a te szolidabb stilusodhoz egy sokkal kezesebb motort fogsz kapni, igaz nyors lesz, de szelid, ráadásul fogyasztás is szelidűl...

régen mikor krosszal enduroztunk RM, CR, akkor mindig ez volt az első hogy leszadáltuk lánckerékel hogy szelidebb legyen és ne rugjon el folyton.
na vagyok csak motoreladás közepette vagyok..
Előre már feltettem 14-es lánckereket, ennél nagyobb nem fér el...hátsóból meg csak 41-esem van, az talán kicsit nagy ugrás lenne (50 a gyári), arra meg hogy kiderüljön, mégse jó úgy, újat venni kicsit talán luxus lenne
De a 13:41-et még lehet hogy kipróbálom
szeva Zééé