Hello Bálintgazda .Ja van vmi Most teljes átalakitás alatt.2 évig ütöttem vágtam most megérdemel 1 kis pénzt Vázra szedtem.Ami narancssárga lett uj láncszett,csapágyak és persze műanyagok amik fehérek és matricák is persze hogy semmi ne hiányozzon rola mikor húzom a köveken
a súbertűd meg a 250 sx crossgép egyik lehetősége...
a gyújtás is az ...gondolom a powered is a jobbfelé van hangolva...
akkor most csak a hideg ami szopatott...
ja majd kialakul hogy lesz két fúvókád...
amikor ennyire ki van finomítva a gép érzékenyebb a hidegre ...
gondolom ez 20 fokra van és most annál pont 20-al van hidegebb ...ezt jelzi a gép...
jahh rájöttem azota hogy az alapjáratit összekevertem másal, 42-es van benne, a 162-es főfuvokát meg átfaragtam kb 170-re házilag, mert ügyes vagyok.
és levegöt vissza tekertem 1, és egynegyedre.
gondolom ha olyan rugót tesznek bele ami nem engedné kinyitni a powert totálba..de az egy hülyeség visszafogni a motort teljesen ..meg kell tanulni motorozni és nem kell a sok mókusvakító csingilingi...
inkább jól forogjon könnyen éljen az a gép ...könnyen felálljon és ne úgy kelljen lefojtani ...akkor még ott az áttételezés adta szelídítés is ..bár ezek már jól ki vannak találva de látom az újfajta blokkot nálunk már működik a 2012 es és ott se arra gyúrtak hogy ne pörögjön..
de örömmel hallom a cross súbertű - vel azért megtaláltad a jót...
néztem a fúvókasatzba az alapjárati sorba max..55 ös van..
a fúfúvókába meg 180 as..na ezek nem a te motorodba kellenek de kéttéhez ezek vannak...
nyugodtan rakd rá a 13-41-et hidd el a te szolidabb stilusodhoz egy sokkal kezesebb motort fogsz kapni, igaz nyors lesz, de szelid, ráadásul fogyasztás is szelidűl...
régen mikor krosszal enduroztunk RM, CR, akkor mindig ez volt az első hogy leszadáltuk lánckerékel hogy szelidebb legyen és ne rugjon el folyton.
Előre már feltettem 14-es lánckereket, ennél nagyobb nem fér el...hátsóból meg csak 41-esem van, az talán kicsit nagy ugrás lenne (50 a gyári), arra meg hogy kiderüljön, mégse jó úgy, újat venni kicsit talán luxus lenne
De a 13:41-et még lehet hogy kipróbálom
amugy én is ezt szoktam csinálni, rendbeszedem, de az erdőben már kapja az ivet ahogy kell az a dolga szolgáljon...
mentem már pár 300-al igaz csak ilyen kiprobálos köröket tetszettek de nem mentek ennyire mint ez...
a gyújtás is az ...gondolom a powered is a jobbfelé van hangolva...
akkor most csak a hideg ami szopatott...
ja majd kialakul hogy lesz két fúvókád...
amikor ennyire ki van finomítva a gép érzékenyebb a hidegre ...
gondolom ez 20 fokra van és most annál pont 20-al van hidegebb ...ezt jelzi a gép...
de amúgy most bitang lehet a gép ennyi mindentől
és levegöt vissza tekertem 1, és egynegyedre.
inkább jól forogjon könnyen éljen az a gép ...könnyen felálljon és ne úgy kelljen lefojtani ...akkor még ott az áttételezés adta szelídítés is ..bár ezek már jól ki vannak találva de látom az újfajta blokkot nálunk már működik a 2012 es és ott se arra gyúrtak hogy ne pörögjön..
de örömmel hallom a cross súbertű - vel azért megtaláltad a jót...
néztem a fúvókasatzba az alapjárati sorba max..55 ös van..
a fúfúvókába meg 180 as..na ezek nem a te motorodba kellenek de kéttéhez ezek vannak...
nyugodtan rakd rá a 13-41-et hidd el a te szolidabb stilusodhoz egy sokkal kezesebb motort fogsz kapni, igaz nyors lesz, de szelid, ráadásul fogyasztás is szelidűl...
régen mikor krosszal enduroztunk RM, CR, akkor mindig ez volt az első hogy leszadáltuk lánckerékel hogy szelidebb legyen és ne rugjon el folyton.
De a 13:41-et még lehet hogy kipróbálom