Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

lehet hogy a munkahengerben az o gyűrűk elfáradtak, ha az akkor 2x30forintodba fog kerülni
Menne mán a varia Mit csináltál vele?Olajcsere volt? Magától hirtelen nem baszódik el,annak vannak előzményei
Akkor lehet a munkahenger?
Olaj van benne...
Akkor az lesz, köszönöm a választ!
Am nem lehet bele jó valami más motornak a lamellája? Mert pl Cr 250-be ugyanaz mint az Xr 600-ba...
Akkor az nem csúszik
nem emel ki...
Inkább csúszik... Álló helyzetbe nem, vagy csak nagyon nehezen veszi az ürest, meg váltásnál is koppig be kell húzni...
Már tele van vele a ____, állandóan lefulladok
Már voltam alatta Gyári mindene.Betárazok belőle,legyen itthon,azt ha kell akkor odanyúlok azt van. Menek kifele sárgacipőzni
szerintem meg a gyári holmikat hagyd benne amig csak jo, mert nagyobbat fogsz szivni az utángyártott kacatokkal...

a vitonak elég strapabiro futoműve van , sokkal többet bir mint egy uj dizájnos vivaro, vagy trafic, egyszer nézz be alája az alatt milyen alkatrészek vannak, meg milyen erősek a vitojé..
Vájámá...most akkor csúszik vagy nem emel ki?
Ne mondmán,tavasszal cserélek mindent,bár még jó,de ezek az utak addigra szerintem kinyírják
ha csuszik csere, méret alatt van a lamella, ez van...


ujj lamellasor és rögtön jo.

kormánycsapágyat ha nem nagyon tul szar még, csak minimális beverődések vannak a fix gyűrün akkor kiűtéd és egy jo esztergályos vidiás késsel finoman még fel tudja huzni őket, enyit tudsz sporolni...

egy darabig még jo utána azért mosd el a a csapágyat és nézd meg nincs-e kipattogva a görgök felűlete.
Valami más gáz lesz, kopás esetén inkább csúszik. A lamellák vastagsága is jónak tűnik, majd mindjárt mondja ronis a frankót
Jó szerencsét!
Ma levettem a kupplungdeknit a GG-ról, gondoltam meglesem mert kegyetlenül csúszott... Koppra behúzva 1-be simán elindult...
Szerintetek lehet ezen állítani valahogy? Remélem lamellák jók, nem lenne sok kedvem kicserélni
Ja és kormánycspágyat vajon hogyé osztogatnak

Köszönöm- köszönöm
Ezt keményen beszívtad! Ezek a mai fakabátok!
ez a méreg nem a cián.

mondjuk ez nem a vito baja ,hanem a szar minőségű utángyártott alkatrészeké..

pl volt jobbos also talpas cserém ,beraktam a "Nagyon" jo minőségű moog talpast egy év mulva dobhattam ki mert ugy logott mint a faszom.

persze meg lehetne venni a gyárit ötször anyiért, de azt meg nem veszi senki....
Szasz mesterem A vítón?Ne bammeg
jelentsd fel öket azon nyomban,
most cseréltem ki havernál a jobb első-belső féltengely gumiharangot, ami kb honapja lett bele rakva, ekkora fos az után gyártott hogy körbe elrepedt cirka 2 honap alatt....
szia ronis
hát ennyire nemszeretnék megtanulni kerekezni ..mert ez lópina...nem egykerekezés
napot...
akkor fatert is okosítani kéne jólesz az neki
http://youtu.be/ympHR8kjP8E a motor megvan hozzá, a supermoto sett is, a fékem is jó a stoppiehoz, már csak kerekeznem kell megtanulni, hogy ne csak 2-3ban tudjam felvenni gázra aztán készülhetnek az ilyen videók nyáron