én szétszedném válto minden ki, begyökölni profi avis ujra hegeszti, de ugy hogy a két blokfél üresen legyen összehuzatva, aztán marogép ujra munkálni a meneteket, meg a munkahenger fészkét....
van itt a kispályám egy pár farönkös rész, mikor bedöl a vihartol egy nagy fa azt megvágom pár helyen stihlel, behuzzuk egymás mellé és máris kész a köldökig érő farönk akadály...
na ma láttam az egyik ilyet elhordták félig ilyen hajláktalan homlesek, gondolom téli tűzelőt gyüjtenek, mondjuk rájuk nem tudok ezért haragudni, had vigyék, csak meglepődtem mikor oda értem az akadályhoz és hiányzott a fele...na mondom miva elfujta a szél...
délután bevágtam sthillel egy az ösvényemre bedölt fát, meg csináltunk gyorsban a kinderrel egy új felugrot, és azokat motoroztam, meg persze végig rohantam a wellnes völgyet le-föl, homokbányát ilyesmi, 2 ora 1 megállás, jo volt.
Érdeklődök: Ezt a dugót is az a műhely ajánlotta, aki a hengeredet csinálta?
Annó bevittem a suzi márkakerbe a hengert, s mondtam nézzenek rá, ha kell csinálják meg és adjanak belevaló dugót, azaz egy helyről jött mind2, de a méreteket nem tudom, mi mennyi lett végül, beleraktam amit adtak, azóta is azzal megy.
vidd el egy ilyen flújító műhelybe és azok mérjenek rá! mondjon rás valamit és lehet azok egy kis hónolással símán 1 - 2 századot is tudnak növelni a hengereden.
majd a szaki rálya mondzsa:-))az ámment. addig ne rakd össze!
Hát ja! Ezért is fosok! amúgy a dugattyú Wiseco és elvileg 67.95ös, de senkinek sem sikerült több mikróméterrel sem mérni 67.97 nél kisebb értéket...Vagyis mindenki ezt mérte..
petya.
az egy század... az kevés.
bár ha azt nézzük
nálunk a seregben 4 század volt itt ahol most dolgozom századok (centurion.-)) már nincsenek csak rajok.
de pl rajok azok a tcsávók is a diszkóban teszik a franyecot. és lehet hogy régebben egy században voltak a seregben.na körbeért a fonal?
szóval ha a dugód 0,03mm rel illik a hengerben akkor azt jó sokáig járasd mert a legkissebb illesztéssel is 0,04-0,06mm! a 6 század és nem a seregszázadról van szó:-)) még az is jó de azt akkor nem kell túl sokáig járatni. a 0,03 gyanúsan belüléses....bocsi hogy ezt mondom. a 4század az már elérheti a bejáródás korát de az is necces.
a gyáriak 68.00 ás hengerhez 67,94 dugót ad bele a gyár. azért ez nem véletlen, nem?ott azért nem mindenki hülye.
itt jár t úgy egy srác hogy az új motorjánal a második dugócserénél már a "b" dugót kérte. az egyszázaddal nagyobb mint az alap. na ott a motor nem járódott be. a második tank felénél besült úgy hogy leszedte az összes nicasilt a hengerről. ez épp egy 0,05mm azaz 5 százados illesztés(nem négy meg három!)
szóval vigázz nagyon vigázz
bár elméletileg a dugóhoz nicasilozzák a hengert ilyen esetkeben mint a tiéd.
igazándiból ha jól összegzem és a mamiban ill a papiban végzett szerelők azt szondgylyák... akkor nyugodtan összerakhatod.
vagy még amit el tudok képzelni hogy az előfurat megmunkáláskor tévedett a faszi, pl egy életlen késsel furt ami hajlamos az ablakoknál nagyobbat ütni...
mondjuk akár lehet honolási hiba is, ha pl az ember nem megfelelő hosszuságu követ használt hanem rövidet ami pont az ablakoknál fordult felfelé a le-föl mozgásban ...
belegondolva honoláskor a csiszolo kövek hosszan végig nyulnak a hengerbe, miközben végzik a forgo, és le-föl mozgást, igy rakják bele a kb 45 fokos kereszt karcokat amik feladat az olaj hengerfalon tartása...
namost a kövek hosszu vékonyak,(elvileg) tehát a gyakorlatban az egész hengerfalat végig érik támasztanak mindenhol mikor az ablak elött forog feltámaszt a falon végig, ráadásul a becsiszolt mélységük elvileg pár mikron, tul mélyek se lehetnek,
igy nehezen tudom elképzelni hogy honolási hiba lenne hogy az ablakoknál 1-1,5 századdal nagyobb a furat átmérő...
talán inkább a nicasil felhordási technologiában lehet a hiba, vagy nem volt elég ideig a fürdőben, ki tudja...
Nem kellett hegeszteni, mert egyszerűen csak elkopott az eredeti réteg.
78ropi volt minden szállítással együtt. Olaszból 60ba megállt volna. Angliából szállításokkal együtt kijön 62-63ból.
Én hülye meg a minőség meg hírnév meg ilyenek miatt inkább a holland verziót választottam. Lehet hogy be volt szívva a pógár amikor hónolta?
nem volt rajta munkahenger védő, lánckivezető?
ez 2t ugye,?
én szétszedném válto minden ki, begyökölni profi avis ujra hegeszti, de ugy hogy a két blokfél üresen legyen összehuzatva, aztán marogép ujra munkálni a meneteket, meg a munkahenger fészkét....
van itt a kispályám egy pár farönkös rész, mikor bedöl a vihartol egy nagy fa azt megvágom pár helyen stihlel, behuzzuk egymás mellé és máris kész a köldökig érő farönk akadály...
na ma láttam az egyik ilyet elhordták félig ilyen hajláktalan homlesek, gondolom téli tűzelőt gyüjtenek, mondjuk rájuk nem tudok ezért haragudni, had vigyék, csak meglepődtem mikor oda értem az akadályhoz és hiányzott a fele...na mondom miva elfujta a szél...
Min kopott a gumi ma?
Annó bevittem a suzi márkakerbe a hengert, s mondtam nézzenek rá, ha kell csinálják meg és adjanak belevaló dugót, azaz egy helyről jött mind2, de a méreteket nem tudom, mi mennyi lett végül, beleraktam amit adtak, azóta is azzal megy.
majd a szaki rálya mondzsa:-))az ámment. addig ne rakd össze!
hát annyival a seregben sem sokat lehet kezdeni. a henger és dugó közt a két század... tutti behal.
minimum 5 v 6 akkor már jó.
az egy század... az kevés.
bár ha azt nézzük
nálunk a seregben 4 század volt
de pl rajok azok a tcsávók is a diszkóban teszik a franyecot. és lehet hogy régebben egy században voltak a seregben.na körbeért a fonal?
szóval ha a dugód 0,03mm rel illik a hengerben akkor azt jó sokáig járasd mert a legkissebb illesztéssel is 0,04-0,06mm! a 6 század és nem a seregszázadról van szó:-)) még az is jó de azt akkor nem kell túl sokáig járatni. a 0,03 gyanúsan belüléses....bocsi hogy ezt mondom. a 4század az már elérheti a bejáródás korát de az is necces.
a gyáriak 68.00 ás hengerhez 67,94 dugót ad bele a gyár. azért ez nem véletlen, nem?ott azért nem mindenki hülye.
itt jár t úgy egy srác hogy az új motorjánal a második dugócserénél már a "b" dugót kérte. az egyszázaddal nagyobb mint az alap. na ott a motor nem járódott be. a második tank felénél besült úgy hogy leszedte az összes nicasilt a hengerről. ez épp egy 0,05mm azaz 5 százados illesztés(nem négy meg három!)
szóval vigázz nagyon vigázz
bár elméletileg a dugóhoz nicasilozzák a hengert ilyen esetkeben mint a tiéd.
igazándiból ha jól összegzem és a mamiban ill a papiban végzett szerelők azt szondgylyák... akkor nyugodtan összerakhatod.
Azért kérdeztelek Titeket, hogy nekiálljak reklamálni vagy ez így "normális" (ezt nem gondolnám).
esetleg...
akár ez is lehet, tudja a rossebb...
belegondolva honoláskor a csiszolo kövek hosszan végig nyulnak a hengerbe, miközben végzik a forgo, és le-föl mozgást, igy rakják bele a kb 45 fokos kereszt karcokat amik feladat az olaj hengerfalon tartása...
namost a kövek hosszu vékonyak,(elvileg) tehát a gyakorlatban az egész hengerfalat végig érik támasztanak mindenhol mikor az ablak elött forog feltámaszt a falon végig, ráadásul a becsiszolt mélységük elvileg pár mikron, tul mélyek se lehetnek,
igy nehezen tudom elképzelni hogy honolási hiba lenne hogy az ablakoknál 1-1,5 századdal nagyobb a furat átmérő...
talán inkább a nicasil felhordási technologiában lehet a hiba, vagy nem volt elég ideig a fürdőben, ki tudja...
78ropi volt minden szállítással együtt. Olaszból 60ba megállt volna. Angliából szállításokkal együtt kijön 62-63ból.
Én hülye meg a minőség meg hírnév meg ilyenek miatt inkább a holland verziót választottam. Lehet hogy be volt szívva a pógár amikor hónolta?