Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Velő,máj,holnap ne igen menj emberek közé! Vagy csak olyanokhoz,akik náthásak,és nem éreznek szagokat!

Van itt egy pecsenyesütő,én ma ott kajáltam. Világbajnok nála a sült császárhús,meg a kacsamáj pirított hagymával! Mondtam neki ma,hogy lehet bólintok egyet valamelyik széken! A szétrepedés határán lebegtem én is!
te most komolyan ráizgultál erre a wr 300 fűrészre?

szerintem verd ki a fejedböl, csunya tévedés lenne...
Ronis.Holnap finomabbakat eszek:) Nősülök lesz kaja pia meg minden:)
bazze, annyit ettem asszem most meghalok..

azért még elmondom ilyenekt hogy rántott velő, meg rántott csirekszárny meg rántott máj hozzá kumpi püré meg cacziki...

über brutál finom volt...
Ztat!
stét.
Sziasztok! Látom a Dani betette a kis kalandom, hát van ez így... Remélem még nem volt, ha igen bocsi, nem olvastam vissza annyira. GG EC 250-300 2012 Nekem nagyon tetszenek, bár a 11-esekkel is így voltam...

http://www.gasgasmotos.es/es/e...
a wr 300.... hát az jó csak az a kérdés egy 15 éves konstrukciót miért adnak 1,5 milláért?mikor ennyiért kátélyem van ami aztán naly de nagyon naly.
szoval menjek motorozni.,oké főnök.
tudom hogy elektrolizises folyamat a nicasil felhordás, de azt is valami folyadék fürdőben csinálják ha jol tudom,
én biztos nem vennék wr 300-at..

már a felépitése sem tetszik ,minden a másik oldalon van, és ha elkezdi nézegetni az ember tüzetesen a részletek is olyan szedett vedett átgondolatlan az egész, arrol már nem is szolva hogy örökös darab sose adod el többet...

itt volt a környéken egy pár darab merthogy anno a Marko Isti is azzal ment és többen kedvet kaptak hozzá, na szoval volt bajuk rendesen, egyik pl pár motorozás után besült de nagyon....
na takarodok melóznyi ...fujj..

szia ronis
amúgy a motorokba minden henger hordóalakúra kopik....

ha még a nikasil alig kopik is ....akkor is ott lesz a legnagyobb az átmérőd....

de ha a közepén megy el a nikasil először(általába így van pont az ablakok környéke felhősödik ki ) és még hazamegy vela pl.a paraszt akkor még nagyobb luk is keletkezik...

na gondolom tiédnél csak kopás volt nem harapott ki ezért nem kellett gödröt hegeszteni ....és csak rányomták a bevonatot...
amúgy elktromosan csinálják nem fürdetik...

ja és maradt benne pici ...szóval semmi ...

a szűk illesztést meg talán a wiseco viseli ..gondolom a hőtágulási mutatói miatt...

elég jó dugó viszont ha a wiseco megy haza visz mindent ezt mondják rá akik használják...szóval nem egy hengerbarát ..idézőjelben..a kétté -é nem bevonatos mint mondjuk a wössnernél.....bár már minden lehet mert már nem foglakozunk wisecoval úgyhogy nem tudom naprakészen.....

de ráhónolhatsz esetleg hangyányit a hengerre ...és akkor kijön a hordó is belőle... esetleg ..se
megcsinálják simán....
odabasz


jó reggelit....
Zsore kolléga kalandjai egy másik fórumról - ezen besírtok
"Mai mese:

Ugyi tekerek a SER ügyben. Láttam egy WR300-as Huskyt a fullgáznál balcsin. 1,2-re hirdetik. Mondom az sem egy nagyon keresett típus, ezért nekem éppen kiváló lenne :o) Hát még, hogy zweitakt és 300-as! No, nem voltam rest és feltelefonoztam őket, hogy mi a dörgés. Az értékesítő (aki egyébként maga Steve) Nem magas teve, hanem maga Steve, de komolyan, van is neki egy ilyen ímélcíme is...szóval maga Steve aszonta, hogy megrágcsálják a témát és majd hív. Eltelt pár nap, már éppen kezdtem rálegyinteni a dologra, mikoris megcsörgetett maga Steve, és monnya, hogy hááát így meg úúúgy, de végső soron elképzelhető, hogy rádobnak a SER-re némi zsetont. Sokkal kavesebbet, mint reméltem, de mégiscsak egyszerűbb az élet, elhozom - otthagyom, és még némi zsé is marad az ügyből. Kértem mélben képeket, amiket maga Steve el is küldött nekem, persze postafordultával ő is kért a SER-ről, amit meg is kapott nyomban. Kaptam 5 képet. Hármat a jobb oldaláról, egyet hátulról, és egyet a tripműszerről. Írtam neki, hogy nem azé´, de nem-e lehetne e, hogy küld egyet a bal oldalról is? Erre megírta maga Steve, hogy minek nekem bal oldali kép, mikor ugyanolyan a bal oldala, mint a jobb! Meg, hogy higgyem el, nem ment át rajta a vonat! Majdnem beszartam, nem hittem el! Mi a faszt képzel magáról ez a szarjancsi, talán nem ismer meg? Én vagyok a vevő! Belőlem él elvileg...Na mindegy, végülis nem feleségül akarom venni magát Stevét, le van szarva. Kérdeztem, hogy esetleg nem lehetne-e az összeméricskélést itt a budai szervizükben megejteni, lévén nekem igen közel van, nekik meg úgyis jön-megy a céges verda. Áááá, azt nem lehet! Hogy ő (tudjátok maga Steve) csak azért ültessen egy embert kocsira, hogy hátha...Nem! Vigyem le a SER-t és majd ott. Nah legyen - sóhajtottam - de gondoltam mielőtt nekivágok, (elhozom a gépet a szalonból, összeretkelem a csilivilire pucovált állapotát, estébé) lemegyek kocsival és meglesem miről is van nagyba szó. Fel is hívtam magát Stevét, és mondtam, hogy kapaszkodjon mert jövök. Mondta, hogy okés, egész ötig ott van. Mentem is. Be a szalonba és ott volt (na ki?) Igen! Maga Steve! Teljes élet...ööö...nagyságban. Ugyan a neve magas teve, de ez nem is igaz...Szóval pacsi, majd odavezet a vashoz. Nagylevegő és elkezdte tolni az igét, mint Sandokan a szentírást. Hogy ez egy srácé volt aki minden évben lecseréli a gépét egy újra, és ez nagyon patent mert alaposan átvizsgálták, és ki is próbálta az egész fullgáz (mert ők azt így szokták...), és megvan hozzá minden valahol, csak most pakolás volt és nem találja a dobozt de a kollégája is emléxik, hogy megvan valahol, satöbbi. Értiktek, annyi volt a vevő a szalonban, hogy nem volt szegénynek ideje előtúrni az alatt a rövid idő alatt, amíg leértem pestről...Na mindegy, ha aszongya, hogy megvan akkor biztos igaz is, hiszen láttam a moci bal oldalán tényleg nem ment át a vonat. Akkor is igazat szólt vala...Szóval miután kifogyott belőle az ige, felajánlotta, hogy toljuk ki és akár mehetek is vele egy kűrt. Háppperszehogyigen mondtam, ezért is jöttem el oly messzi vidékről ide. Felültem a vasra (ami egyébként tetszett (már a típus)). Meglepően magas, nekem nagyon kényelmes gép. Légies, jó formájú, egyszóval guszta. Lett volna, ha nem lett volna annyira leharcolt. (1700 km-t és egy kicsit mutatott a műszer) Mindegy, ettől még tudunk menni. Szívató ki, rúgás, pöcc-röff. A motor gyönyörűen járt kékesszürke fellegeket eregetve magából hátrafelé. Kicsit vártam, élveztem, hogy prömmm-prömmm, majd kuplung be, egyes és puff! Lefulladt! Mondom mi van, igaz, hogy elég régen nem mentem, de azért az elindulás tán még megy...Indítási procedúra újra, kuplung-egyes és puff! Emberünk csak néz. Te - mondom - ez a kuplung nem az igazi ahogy nézem...Hát ő (mármint maga Steve) ezt nem is érti, mert itt tényleg mindenki ment vele...(Tudjátok, hátha ettől jön meg a kedvem) Nézzük a bowdent a gumi alatt. Csavar tökig kitekerve, maga a feszítőcsavar már nem is volt fix, össze-vissza billegett. Te - mondom -Steve! Ezzel azért csak kellene csinyáni valamit, mert ez így no funkció. Monnya maga Steve, hogy mingyárt jön egy szaki, és megnézi mit lehet tenni. Mondtam neki ne fáradjon az Istenért se, legalábbis miattam semmiképpen...Hát így jártam ma fullgázéknál...

Egyébként ami a motort illeti volt egy spurim, hogy ez lehet az a tesztgép, amit még anno a motorinfo is tesztelt (Link) Maga Steve állítása ellenére nyilvánvalóan igazam is volt. Összehasonlítottam a motorinfós fotókat a géppel és világos, hogy ugyanaz, csak még tovább romlott az állapota azóta. Ugyanott a horpadás a rezón, ugyanolyan kopások a vázon,blokkon, stb...Szerintem egyébként ebből a gépből talán nincs is több itthon, vagy csak nagyítóval lehet találni...A bowdenes kuplung egyébként feltűnően nehezen járt (ezt a motorinfós cikk is megemlíti pedig nyilván akkor még sokkal jobb állapotban lehetett a gép), a SER-nél sokkal nehezebben lehetett (volna ha működik) kuplungolni vele...A SER-en egyébként nagyon könnyű, hála a profi cuccnak, igaz Vlad? ;) Na, szóval ettől eltekintve maga a Husqvarna WR300 kifejezetten jó benyomást tett rám! Semmi faxni, állítási lehetőség, hogy ilyen karakterisztika, meg olyan rugó, csak a nyers vas 300 2T, de asszem ez is a legolcsóbb vas az említésre méltó gépek között, ráadásul a legfrissebb modellév kifejezetten pofás is!"
nincs. Pedig nagyon eredetinek tűnik. Nagyon komoly a megmunkálása
wiseco és nincs rajta bevonat? ez érdekes, nekem ami eddig megfordult a kezembe wiseco 4t-2t dugo mindegyiken volt bevonat...
nincs rajta bevonat.
talán azért irják rá ezt mert van rajta az a pár ezred szürke teflon bevonat ami a bejáratást segiti elő, esetleg...
A dugattyú már megvolt. Azt kérték hogy fényképezzem le a dugattyú dobozát és a szériaszámból +az ott lévő adatokból tudnak mindent.
Ezt a hollandok mondták, mert elvileg pont ők forgalmazzák európában a Wisecot (Powerseal).
egyébként most nézegettem a dugattyú dobozát és az áll rajta hogy a javasolt clearance 0.038mm . hmmm érdekes eza vájszekó. Minden más kovácsolt dugattyúnál nagyobb hézagot ajánlanak...
megjegyzem a védő sem garancia láncszakadásra, láttam már olyat mikor volt rajta, mégis begyürte oda és repesztett
sajnos védő nem volt rajta.. nem tudom mennyit ért volna... crosspályán szakadt el rajtolás után.. még szerencse nem valamelyik gyors egyenesbe..