annó én az endúrózást klr 650el kezdtem.(persze előtte voltazért kx420 kx500 gs250 egs350 sx360 )
súlyra a a kawa sem volt kevesebb 2mása...aztán a miskolci kemény fa-szúakkal elmentem vertetni egyet a hegybeannó 2001ben....
ezeknek mik is voltak
cr 500 rm 250ktm 520sx cr 250 meg ilyenek..persze kroccgumival..
én meg a megbecsült túrhaendúrómmal...az asszonyal voltunk túrába szeged-debrecen- miskolc-magastátara majd hazafelé volt egy kis idő skolcon és bepaliztak..motoros haver megszervezte nekem mer már akor is szerén gyerek vótam
kb 8an voltunk..a végén kezdtem a sort ott bukdácsoltam az első hegyi motozásban füves sáros nyomok az aljában,de a nap végére farkastörvények apján kialakult menetsorrendben a klr 650 endóró gumival! lett a második a sorban
hozzá kell tenni:nem malajban! de köves-sziklás részekkel teli
itt a zarándban egy ilyen most hétvégi vasárnapi menetben kb az első avaros lejáróban romátörtem volna a kawasakit...meg magamat is (főleg ha én vagyok a saját túravezetőm a kawa előtt egy ktm 525 sx nyergében (mondjuk ez kivitelezhetetlen de elméleti részen ......
de a lényeg a lényemben...lehet 200kilóval is endúrózni...de mikor hazaértünk azonnal lecseréltem a kawát...kroccmotora...addigra már eleget betonkáztam, úgy is.
plussz meguntam hogy túránkéntegyszer ...minimum..valami gyökér autós ki akart vasalni...vagy legalább tolókocsiba kivánt átültetni.
Ja, az hiper király hely, csak mire odajutsz egy kecskével...Meg mondjuk ott simán tüzet nyitnak szerintem egy ilyen jellegű kis okosság esetén az emberre... Jópofa volt, már benne voltunk a sűrűjében, jön fölfelé az olasz határ irányába két hátizsákos koma, így néztek: Miután magukhoz tértek aszongya az egyik: good luck! Utólag már értettem miért...
Van ilyen Csika rakott már fel pár púrhabos telót, vagy szilikonnal volt kinyomva hogy jó rugalmas legyen?
A tuti megoldás, két pedált a kihajtó lánckerékre és meg van oldva a kondi meg a blokk probléma is, elmehetek veled romcsiba mászókázni egy ilyennel, megvársz, míg felérek?
A kosár reszelést egyik esetben sem úszom meg, el tudom képzelni milyen jó móka lehet majd rákérdek gépműhelyben mennyi lenne a 12 fog mintára igazítása, csak pontosabbak mint Dew+reszelő kombinációja
Köszi a tippeket , majd agyalok még rajta, idő az van temérdek blokk nem lesz még egy darabig.
Ha csak kireszelem nem leszek beljebb sokkal, ugyan úgy ütni fogja a lamella a kosarat, még ha új lamellákat is veszek bele, mert a hézag megnőtt. Bár az tény, hogy a kuplung össze és szétoldása jobb lesz, mert nem fűrészfogakat kell megmászni a lamellának, hanem simán csúszik oldalra. Egy szélesebb fülű lamella megoldaná, de a fene tudja, hogy melyik lamellának milyen méretei vannak.
Van valakinek infója az egyes típusokba való lamella méretekről? Előre is köszi!
http://ncore.cc/torrents.php?a...
Ismét próbálkoztam az oktató videó felrakásával!
Remélem most nem kapok warnt
http://ncore.cc/torrents.php?a...
8 körül otthon vok. kálypolni kéne...
olyan déwes!
annó én az endúrózást klr 650el kezdtem.(persze előtte voltazért kx420 kx500 gs250 egs350 sx360
súlyra a a kawa sem volt kevesebb 2mása...aztán a miskolci kemény fa-szúakkal elmentem vertetni egyet a hegybeannó 2001ben....
ezeknek mik is voltak
cr 500 rm 250ktm 520sx cr 250 meg ilyenek..persze kroccgumival..
én meg a megbecsült túrhaendúrómmal...az asszonyal voltunk túrába szeged-debrecen- miskolc-magastátara majd hazafelé volt egy kis idő skolcon és bepaliztak..motoros haver megszervezte nekem
kb 8an voltunk..a végén kezdtem a sort ott bukdácsoltam az első hegyi motozásban füves sáros nyomok az aljában,de a nap végére farkastörvények apján kialakult menetsorrendben a klr 650 endóró gumival! lett a második a sorban
hozzá kell tenni:nem malajban! de köves-sziklás részekkel teli
itt a zarándban egy ilyen most hétvégi vasárnapi menetben kb az első avaros lejáróban romátörtem volna a kawasakit...meg magamat is
de a lényeg a lényemben...lehet 200kilóval is endúrózni...de mikor hazaértünk azonnal lecseréltem a kawát...kroccmotora...addigra már eleget betonkáztam, úgy is.
plussz meguntam hogy túránkéntegyszer ...minimum..valami gyökér autós ki akart vasalni...vagy legalább tolókocsiba kivánt átültetni.
http://youtu.be/wGj4hhVlzz0
Én kérek elnézést, befejeztem a videóimat...
Melyik motor érdekel? Ha a két jelenlegim, akkor itt ez a buta kis videó:
http://www.youtube.com/watch?v...
Ha a régi vaddisznó, akkor esetleg ez (bár utóbbi sajnos kissé torz arányait tekintve, de a lényeg átjön) :
http://www.youtube.com/watch?v...
Azok a sziklás/köves hegyek
http://www.youtube.com/watch?f...
Képek a masináról?
A tuti megoldás, két pedált a kihajtó lánckerékre és meg van oldva a kondi meg a blokk probléma is, elmehetek veled romcsiba mászókázni egy ilyennel, megvársz, míg felérek?
Köszi a tippeket
Van valakinek infója az egyes típusokba való lamella méretekről? Előre is köszi!