Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Dew, segits nekem... egyik videod alatt volt az a börleszk zene, mi annak a cime, és honnan tudom letölteni?
ez is jó tipp, köszi
hogy menne át a sok sötétzöldön
Ha megjelennél vele a Pilisben, még a személyi igazolványodat is elvennék-végleg:-)
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁ dehogy, a muslicák ellen gondoltam:-)
miért szerinted fel tudott volna dobni egy kavicsot a gép ?
Azért egy szemüveget felvehettek volna a vagányok:-)
http://www.youtube.com/watch?f...!






























erre állna a cerkám.... jó nem a benzinkútnál ...
neten tudsz rendelni , 200 db van egy dobozba, általában még olcsobb mint a sima csavarboltokban...

fontos hogy 8.8-as acél kapupántot vegyél, mert a simahoz képest 4-5-ször többet bir....
Dew ez a video volt már tavaly is, amugy fasza lehet főleg csak jégen, mert jo hegyes, és a hilti szeg full edzett, egy helyen sántit a történet ez igy joval drágább mint a 8-35-ös acél 8.8-as kapupánt csavar+anya+alátét.

amugy látszik a csávo nem szarozik, zsir új trelleborg gumiba veri bele...
Na ezt most jókor mondtad...elkalapálom a csavarok végét
Nem jó ez a 6 os csavar,még egy menet és nem marad belőle semmi..nincsen nálunk 8 as acélcsavar kapupántban..az a baj
meg fogom hegesztgetni az anyákat vagy tényleg önzárót kap
Sziasztok!
A Csavaros gumiba a csavarokból inkább hosszabbat kell belerakni és erővágóval levágni a felesleget! Így szétnyomja a csavar végét és az anya nem tekeredik le róla addig amíg a természet nem roncsolja meg annyira a menetet, hogy amúgy se hagyja el az ember.
nekem a 8-as kapupántrol soha nem jött le az anya... egész minimálisan meglazul, hogy kulcsal utána kell huzni... kb enyi.
jahh és nem fakötésüt tettem alá hanem sima alátétet.
Itt egy kis mai

Nagyon fasza volt...elhullanak az anyák és hazajöttem valamit csinálni kell mert 2. menet van a gumiban de anyák fele nincsen meg
Azért mindenhova felment ez a kis fűrészbak...imádtam
Egy olvasó küldi, valaki így csinálja.
http://youtu.be/ohkpcaim6EU
S kifizették?


Egyik haverom azt mondta, mi a gondom azzal, ha betelepednek a gazdagék az országba sokan, legalább hoznak pénz és lesz pénz MO-n.
Kérdem tőle és szerinted te abból mennyit fogsz látni...?
Azt gondolod, majd akkor triplája lesz a fizetésed?
Ezen elgondolkodott...

A leépítés(negatív hírek, leminősítés, stb.) egyébként azért is van, hogy olcsón fel lehessen vásárolni az értéket...ez is ezer éves geci trükk
hülye ÁÁÁlat
olyan érdekes...
ez a 520 650berg 525 450berg 525 motorokon valahogy mindegyiken máshogy ment el a szelephézag....
a 450bergen évente 4 ellenőrzésből volt egy kis korrigálás...pár század...
ez a fajta ez viszont tipikusan követi a leirtakat.. a szivó szeléhézag szépen elfogy két olajcsere után.....a kipufi egy kicsit nő...vagy is inkább pár századdal nő...minden második ellenőruzéskor korrekcióra sem szorul...mondjuk ez teljessen szabájosan van igy...
a bergnél lehetett tudni ezt...ott úgy ahogy irtam.. ennél a ktm nél meg inden állitás ugyan igy rendszerűen jön...
de nem értem...zozi tudományos magyarázatot KÖVETELEK tőled ja és demzsóti te is.
amúgy nincs jelentősége csak érdekes megfigyelés részemről...

a balatonon csodálkozok én is.. ott a sok miliárdos villa minden..és nem tudták még kiharcolni hogy a fürdőzök közt tudjanak dzsetszkízni.. hát milyne ország ez hogy a sutyó gazdagok nem tudnak minden féle hajóval meg motorios géppelkösssze vissza száguldozni ottt

amúgy engem ez kb anniyra szavar mint ronixot az hogy szeged környékén nincs hegy...
Tisztelt Biztosítótársaság


Kíváncsiak voltak balesetem részleteire, így ezúton megosztom azt Önökkel:

Szakmámat tekintve fűtésszerelő vagyok. A baleset napján éppen egy tízemeletes ház tetején dolgoztam egyedül. Amikor befejeztem a munkát, megállapítottam, hogy maradt még vagy 200 kilogrammnyi szerszámom a tetőn. A lift nem működött, így ahelyett, hogy ezeket a szerszámokat tíz emeleten keresztül kézben cipeltem volna le, úgy döntöttem, hogy egy hordóban fogom őket leereszteni a tetőről, kötél és csiga segítségével.

Miután a földszinten rögzítettem a kötelet, felmentem a tetőre és bepakoltam a szerszámokat a hordóba. Ezután lementem a földszintre, kioldottam a kötelet, és jó erősen tartottam, hogy a 200 kilónyi szerszám lassú leereszkedését biztosítsam. A baleseti jelentés 11. szakaszában láthatják, hogy testsúlyom 60 kg. Elképzelhetik a meglepetésemet, amikor a 200 kilónyi szerszám súlya hirtelen felemelt a levegőbe. Én lélekjelenlétemet elvesztve elfelejtettem elengedni a kötelet.

Szükségtelen említenem, hogy meglehetősen ijesztő ütemben repültem felfelé az épület fala mentén, neki-neki ütődve annak oldalához. Az ötödik emelet magasságában találkoztam össze a lefelé zuhanó hordóval. Ez a magyarázata a repedt koponyámnak és a törött kulcscsontomnak. Csak kevéssé lassultam le, és így folytattam az egyre gyorsuló emelkedésemet és meg sem álltam addig, míg a jobb kezem ujjpercei öt centi mélyen bele nem fúródtak a csigába. Ez alkalommal szerencsére visszanyertem a lélekjelenlétemet és meg tudtam markolni a kötelet a fájdalom ellenére.

Ezzel egy időben a hordó nekicsapódott a földnek, aminek következtében letört az alja és a benne lévő szerszámok mind kiszóródtak. Így most már üres volt a hordó, így elkezdtem nagy sebességgel lefelé zuhanni az épület fala mentén. Az ötödik emelet közelében ismételten összetalálkoztam a hordóval, ami éppen felfelé tartott. Ez a magyarázata mindkét törött bokámnak és a hasadásoknak a lábszáraimon. Amikor nekicsapódtam a hordónak, eléggé lelassultam ahhoz, hogy csak három hátcsigolyám, két bordám törjön el, amikor a földre érkezvén a szerszámokra estem.

Sajnálattal jelentem, hogy amint ott feküdtem a földön nagy fájdalmak közepette, ismét elvesztettem a lélekjelenlétemet és elengedtem a kötelet. Ekkor a hordó hirtelen megindult egyenesen felém, egyre gyorsuló, szédítő sebességgel. A hordó leérkezvén, eltörte a medencecsontomat. Sajnálattal kell közölnöm, itt elvesztettem az eszméletemet, és többre nem emlékszem...
Remélem, ez elegendő információ a biztosítótársaságnak. Kérem, fogadják el a fájdalmasan kimerítő magyarázatomat és küldjék számomra a baleset biztosításom összegét.
gondolom azért lehet ott , mert Ausztria nem eu tag... merthogy itt mindent ugy nyeletnek le az emberekkel hogy eu szabály meg hasonlo eszement faszság....

érdekes modon az eu-ban meg nem is hallotak ilyen dolgokrol...

elmondom nektek pl az elöbb emlitett tavakon vannak uszo stégek, több is kint a tavon... van rajta 20 asztal, kikötnek a jetel , és lehet sörözni, colázni a to közepén fullos panorámával...
ha te holnap ugyan ezt meg akarnád csinálni a plattensee-n és beadnál ilyenre egy engedélyt, azonnal kapnál egy tiz oldalas elutasito határozatot miért nem lehet....

ennyi. értsétek meg végre ITT nem a fejlődés a CÉL, hanem a leépités... minél több ember elhuzzon máshová, aki itt marad az pedig engedelmes birkaként befizesse a sárga csekket , a sok semmit nem szabad szabály között....
aztán majd idővel betelepülnek akárkik....mittudom én kik akiknek lesz sok pénzük ,és nekik majd mindent lehet.... ennyi a toy sztori.
igazi tipikus médiás hisztéria keltő torzitás...

a média tényleg ezt harsogja, DE a valoság az hogy egy törvénytervezet van beadva amit oktober 30 után fognak tárgyalni....

és gondoljátok el olyan eszetlen baromságok vannak bele irva hogy a téli balatonra még ránézni se szabad majd csak az arra kijelölt önkormányzati helyen....

kb vicc ..

nyáron éjszakai fűrdőzés tilos több százezres büntetés, vizi sporteszközöket surf stb akarják idétlen formában beszabályozni... vicc szinten...


a cél gondolom az ostoba eu törvényekre hivatkozva, nehogy már véletlenül jol érezzék magukat a helyiek.... megy az elüldözősdi....

érdekes adalék, sokan ismerik a Salzburg elötti nagy tavakat.. Traumsee, Mondsee, Kőnigsee, stb... az összeseen ott nyesnek a vitorlások, motorcsonakok, jetskik az uszok ezerrel uszkálnak senki nincs elütve mindant szabad.... jahh és több száz méter mély hegyi tavakrol beszélünk , szoval nem ér le a lábad...