hát ha el lehet mondani milyen végig menet közben a sisakon belül visítani, ordibálni az elvezettől akkor hát ez az.
Az első szőges s a hátsó csavaros gumi olyat fog ilyenkor télen hogy be pisilsz behugyozol egyben, olyan tapadás, van olyan stabil eleje hátulja hogy jaj.
Fákon úgy átlehet menni mintha ott sem lenne, ha meg akadnál feljáróban akkor a kar vastagságú fát lefele.
A fagyott földben olyan tapadás van hihetetlen, ha pedig mondjuk durva a feljáró olyan vályút ás a motor de olyan hogy hihetetlen, ezen túl nem áll meg megy s megy s megy de meg kell találni azt a fordulatot a gépen amikor ép tól s nem kapar.
Volt olyan dupla fa akadály ami normál gumi körülmények közt pont úgy meg akasztott volna hogy na, a szögessel elöl hátul úgy át tolt mintha ott sem lett volna.
A kis 400 4T olyat tolt felfele hogy sicc. nagyon király volt, mondhatom enduros tapasztalataimnak egyik legnagyobb élménye, brutál tapadás mintha oda lenne ragasztva a motor eleje hátulja a talajhoz.
Mindegy lefele vagy felfele... tiszta enduro orgia...
Üdvözlettel
ZsirFeri
Ha van gáz nix hiszti, ha nincs gáz van hiszti
a forum egyes ide sokat beírok tulajdona, én s sok mások csak vendégek vagyunk.
a szobeli beszamolo ugy volt, hogy Otto velhivott, majd Villi (bontos) az uj 4T-röl mesélt, s utána fel hvodott Zari, ki barátom let csupa nagy betüvel.
BARÁTOM .... :-) (figyeljetek mindjár kiugrik a bokorbol az irigy)...
Ócska ja 400exc 2009 s a banké... azért nem szép. nekik nem tartom karban.
ugy ment fel mindenhova hogy öröm volt nézni, rotakapa.
Jelentem Otto, Vili, s Viktor kaptak hivatalos szobeli beszámolot.
mindjár hivom RonBát.
másabbak a kúpok igaz,de úgy kellett csinálni,h a hyde rezóvédőbe is beleférjen,meg a berugókar se érjen bele,hasonlók...szögletes,de le van méretezve a nem tudommik,még a hengerem is le akarta venni ,hogy nézze a nyílásokat,de mondtam szó se lehet róla,bontatlan amotorom,ne piszka peti...
van program hozzá,ami kiszámolja a dolgokat,aztán az alapján megtervezi a cikkeket, azt kinyomtatja és vágja lemezből,tetszés szerint savállóból is csinált már, és azt követően hengerli,kalapálja,majd anyagával heggeszti... nagyjából ennyi, persze volt olyan hogy a kért kipuff nem volt jó a tuljanak,mert fent túl erős lett,vissazhozta, kivágta a cikkeket,átméretezte aztán elmondások szerint sokkal jobb lett a teljesítmény leadás,fokozatosabb...
nekem 8600nál adja le az exc a max nyomatékot..az volt a kérésem,ne legyen ilyen magasan, hozza kisebb fordulatra,megoldható hogy 6ezren legyen is,de nem kivitelezhető,mert túl nagy lenne az öble... a lakkozás jól bírja,mert a husqimon anno 3ée is így lakkoztuk és azóta is csak az első részben égett le róla...
most kipróbálva igaz a gyári dobbal jobban szólt,és ment is, d elehet a hosszú exc tompító is közrejátszott
hát ha el lehet mondani milyen végig menet közben a sisakon belül visítani, ordibálni az elvezettől akkor hát ez az.
Az első szőges s a hátsó csavaros gumi olyat fog ilyenkor télen hogy be pisilsz behugyozol egyben, olyan tapadás, van olyan stabil eleje hátulja hogy jaj.
Fákon úgy átlehet menni mintha ott sem lenne, ha meg akadnál feljáróban akkor a kar vastagságú fát lefele.
A fagyott földben olyan tapadás van hihetetlen, ha pedig mondjuk durva a feljáró olyan vályút ás a motor de olyan hogy hihetetlen, ezen túl nem áll meg megy s megy s megy de meg kell találni azt a fordulatot a gépen amikor ép tól s nem kapar.
Volt olyan dupla fa akadály ami normál gumi körülmények közt pont úgy meg akasztott volna hogy na, a szögessel elöl hátul úgy át tolt mintha ott sem lett volna.
A kis 400 4T olyat tolt felfele hogy sicc. nagyon király volt, mondhatom enduros tapasztalataimnak egyik legnagyobb élménye, brutál tapadás mintha oda lenne ragasztva a motor eleje hátulja a talajhoz.
Mindegy lefele vagy felfele... tiszta enduro orgia...
Üdvözlettel
ZsirFeri
Ha van gáz nix hiszti, ha nincs gáz van hiszti
Mennyibe fáj egy ilyen rezó?
http://www.librarius.hu/easybl...
http://youtu.be/Y_FQvT1DsfA
Kigyúrta úgy, hogy az izmok tartották a szalagok helyett, úgy működött neki.
a szobeli beszamolo ugy volt, hogy Otto velhivott, majd Villi (bontos) az uj 4T-röl mesélt, s utána fel hvodott Zari, ki barátom let csupa nagy betüvel.
BARÁTOM .... :-) (figyeljetek mindjár kiugrik a bokorbol az irigy)...
irodik a beszámolo ne baxtasatok.
az angyal hozta neki... nálam.
töle kaptam DVD-ket romaniacs...
voltam s jó volt, 45 perc 130-150 tempoval lent voltam DewZsirnél.
olyan tapadásom volt hogy még almomban sem gondoltam.
ugy ment fel mindenhova hogy öröm volt nézni, rotakapa.
Jelentem Otto, Vili, s Viktor kaptak hivatalos szobeli beszámolot.
mindjár hivom RonBát.
http://youtu.be/3ZFNZEv4WLM
van program hozzá,ami kiszámolja a dolgokat,aztán az alapján megtervezi a cikkeket, azt kinyomtatja és vágja lemezből,tetszés szerint savállóból is csinált már, és azt követően hengerli,kalapálja,majd anyagával heggeszti... nagyjából ennyi, persze volt olyan hogy a kért kipuff nem volt jó a tuljanak,mert fent túl erős lett,vissazhozta, kivágta a cikkeket,átméretezte aztán elmondások szerint sokkal jobb lett a teljesítmény leadás,fokozatosabb...
nekem 8600nál adja le az exc a max nyomatékot..az volt a kérésem,ne legyen ilyen magasan, hozza kisebb fordulatra,megoldható hogy 6ezren legyen is,de nem kivitelezhető,mert túl nagy lenne az öble... a lakkozás jól bírja,mert a husqimon anno 3ée is így lakkoztuk és azóta is csak az első részben égett le róla...
most kipróbálva igaz a gyári dobbal jobban szólt,és ment is, d elehet a hosszú exc tompító is közrejátszott
3 darabot nem bírtunk eladni egy év alatt...