Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

mint a nőkön.. hogy nem mind .. de többségük szofwar-e hibás..gyárilag persze titokolvasó csajok mind kivételesek..
Az enyem is budos, eleg sokat kap, valoszinu szoftveresen kene allitani rajta
mondjuk ez tényleg érdeke.. hogy az innectornak kevesebb fogyasztás kellen mint a karbisnak...
aztán eddig az összs szerkós haver.. legyen az 300 4t vagy 510 4t...hordja magával a benyát.. de nem keveset...Bontós az rendessen.. 3-4 litert is hoz...
amiből igy is alig marad a tankab1-2 liter pllussz...a nap végére..
ez számomra is érdekes....de azt tudni kell.. büdös is a 510 mint egy 2t
de mondta haver.. leszarja hogy vinni kell a benzint.. mert a motort szereti éli is rendessen.... és csak ez számit
Jönnek ám a képtelen tél esti történetek. Sanyika. Jó ketveve motorozok egyutt egy srrkos sráccal. 300 4t. 2016 os. Vagy 290 nem tudom pontosan. Az biztos hogy igencsak szivogatta a benzint a 4 t injektoros. Kb kifogyashataron volt a 2 t kkel egyidőben. Tàn valamivel kisebb a tankja.
A 4t sokat ivott mert hosszu osszekotok voltak na meg benaztam a hegyoldalba is sokat, na meg ki is folyt sok :-)
9.7liter a tankom,. Ha kibírnàm motorozni egy nap alatt.....Én lennék a sanya a erős,.
neked az innectoros 4t sokat szivott.. szerintem.. a múltkor is irtad hogy vittél tarcsi benzint neki..
hát én egyszer vittem.. ég az öskorba.. mmikor először mentem vele életembe.. akkor aznap a 86km regiment 13 A nyomon mentünk.. aznap fogyott 7,2 liter..na oda kellett is hisz ekkor a tankja..
de azóta sem volt olyan veszély hogy A nyomon lépjünk 86km

sima menetben meg simán el vagyok 5 literrel egész nap mikor a 2t a fiatal 1-2 évesek 10el

de ha alul sikerül nyomatékosabbnak lenni.. + kissebb fogyasztás és a csőkígyóval is csinálnak valamit.. biz isten egyből veszek ...kettőt
Nekem a karbis 2t ebben a hidegben pont annyit eszik mint az injektoros 4t. A felhasznalasi korulmenyek is teljesen azonosak: allnak a garazsban egymas mellett :-)
hály kolbik...

ktm innectro..
én azt látom ..azik vannak bekulázva akiknek nagy hobbijuk volt a karburátor bizgerálás...
de nyugodjanak meg a picsába...
bekele tenni egy karbit a tatyóba.. és mikor úgy érzi hogy régen a karburátorosnál állítani kellett .. akkor megáll ..előveszi a karbit a táskából...a megszerzett tapasztalatok alapján átkarburálja...se perc alatt..majd vissza a táskába.. és már indulhat is tovább teljes leleki békében hogy ő megtett mindent hog a motorja legjobb beállítással legyen...
a fogyasztás is jobb lesz mint a karbisoknak.. bár 2014 óta nagyon jól fogyasztanak...már nem 2 szörös volt a szorzó egy az sx-f 450hez képest.. csak ..1,6....1,7...
ami azt jelenti simán eljöttek velem egy tankal hogy nem is kívánta nekik a + benzin...mikor az innectoros sx-f 450ből elment már akár 4-5 liter is..
na ez is még jobb lesz hisz szerintem egy jó innectorral ez lemehet akár 1,5 alá... ami egy 5 literes sx-f fogyasztást nézve egész napra 65..68 kmhard endúróban eddig elment nekik 10 litykó...most meg elég lenne.. 8 liter is.. az állat lenne..
A lényeg, hogy mindenki megtalálja a neki megfelelőt, szerintem tök mindegy a márka!
Lehet valakinek az alacsony ülés pont hogy rosszabb, stb...
A nagyvilág számára már 2016 novemberben az EICMA-n már bemutatták.
http://www.gasgasmotos.es/en/n...

Ok a németekhez csak most viszi be egy kereskedő bemutatni.

Robbantott ábrák még nincsenek a motorról, de gyanítom addig nem is lesznek, míg ki nem dobják a piacra.
Részemről erre leszek kíváncsi.
Nem tudtam hogy felvezetni ezt a videot ezért ezt találtam ki: én találok párhuzamot az alábbi videó és az új injektoros 2T között, "First blowjob" és "I love you"! ha-ha-ha
http://youtu.be/-x4x6zhuuo0
Szerény véleményem ,hogy 11 től strapabíró motorokat gyártottak! Nekem egy 13 as van és hobbi motorosnak jobb választás mint a ktm
Alacsony ülésmagasság
Kedvezőbb vételár
olcsónak mondható gyári alkatrész
Rezonátor elég szívós lemezből készült és elég magasan van még nem sikerült felütni

A Mumus eldáskor jön mivel nem annyira kapós mint a narancs de ez igaz bármely más enduróra is ( scherco beta berg husq.)
Ami bosszantó az a gagyi csavarok és lemezanyák
1. Senki nem mondta azt, h nem sikercég. 2. igen is voltak, vannak hibái, főleg első szériájú modelleknél (199x,2008,2011-12), lehet nem túlságosan nagy hibák és orvosolhatóak 3. persze, h jobb motort gyártanak, mint ahogy minden gyártó.
Úgy beszéltek.mintha a ktm tele lenne hibákkal.ki kell mondani hogy egy sikerceg. És évről évre jobbnál jobb motorokat gyárt. Az Injektor is kurvajolesz
Azért lehet nem árt megvárni vele 2019-et, mire az első széria hibáit kijavítják vagy visszatérnek a karburátorhoz. :)
Sajnos az anyagminőség nem hiszem, hogy sokat változik! De itt a jövő: http://youtu.be/7tuy9YR427Y
Ideje volt màr.....Vagy bezàrnak,,,,,vagy megpróbàlnak jó motort építeni....
sértődik be a faxom
csevi céznek van egy filmje.. több is de az egyikben mondja .. egy nagy ember bismeri ha tévedett.. de én nem vagyiok nagy ember....múhahaahaha
inkább csináld a szögest ...olyanra amilyenre csak akarod.. aztán pakolj be és gó ki halytanÍÍÍÍÍÍÍ...
mostmár tényleg csinálom emezt.....
ugyhogy szeggyed össze magad... meg a rissz rossz facsavarokat a shchufnibó... oszt készüljön az a csavaros gumiiii
Be ne sértődj nekem. Nem akartalak megbántani, ha mégis sikerült, akkor bocsánatot kérek. A videóid és az írásaid jók ezért nézem, engem szórakoztatnak, nem úgy mint kebelbarátodé Ferencé.
hály
Déw..
ez a ruha ez valamii faxom tudja miből van.. de nem engedi át a levegőt...seki sebe.senyŐ
a kesztyű meg ugye.. sikesztű...az sem... volt raktam kámzsa meg szemüveg...
konkrétan most hogy kérded.. most jut eszembe egyik haver viszonylag sürűn megállt .. aztán a kipufogó dobot szorongatta.. de akkor fel sem tűnt ez....
ha fáztam volna.. akarna legközelebb menni a faxomse
annyi hogy mikor végeztem és bültem összszedtem a családot.. akkor érzetem hoyg a jég hideg ruha.. ami eddig megvédett a fagytól.. az igy a kocsiba öléskor hogy rápréseltem csoffadt testem.. na az akkor .szóval beülés után 2 percel levetköztem mert na az akkor az hűtött a fütöt kocsiba...
ez alá alul egy cicanaci meg egy melegítő.. felülre meg két melegítő fölsőt veszek....oszt csi...a másfél óra alatt kb 1szer sem jutott eszembe hogy hideg van vagy .. fáznék vagy bár negatív....
pedig -7 fok volt tegnap délben...illetve... negyedik kövérgázzal ment ...úgy ahogy a salakos döntés.. kb 3x 15..20 percet nyomtam... de a harmadikba mikor a nagyok már jó feldarálták a jeg felső 1-2 centijét.. olyan porhanyósabbra jégdarára.. na onnantól azért már lehetett vel droadside-olni....ha még lenne rajta egy 5..10 centi.. akkor ez a gumi oda nagyon nagyon lácsó volna....mig a nagyoknak meg oda a túl sok kis csavar ott nekik túl könnyen keresztbe ment volna...
de már csinálok egykeskenyebb gumiba a láncoldalsó bütykeibe is csavart...aztán ha kicsit még felhordják a jégdarát a stuntosok.. akkor aztán beteg mód fog tolni is meg döteni is csúsztatni is lehet majd...
mert csak símán dölve elgurulni..igy is nagyon tudott..csak az innen kezdeményezett csúsztatások voltak nehezen kontrolál6ók számomra....
de ügyesebb gyerekek.. pl az összes titokolvasó.. meg a sok sok irkáló tuti mind tudta volna.. dehát .. egy big face sem volt ott..mg ne mis raktak fel videót se az ö menetükről...
pedig lehetett volna taníícs mester-nézni
A motoros nem.fazik csak ha nem látják.
Nem fagysz le a gépről?