Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Van valakinek tapasztalata hogy 4t ktm enduróban (konkrétan exc-f 350) mennyi üzemóránál érdemes dugattyút, szelepeket, hajtókart cserélni? A manualt ismerem abban 135 óra van írva.
Mindennek van előnye, meg hátránya is. Nekem pl egyenlőre több a hátrány a TPI-nél, mint az előny, de lassan el kell fogadni, meg kell barátkozni a gondolattal. Akinek van a környékünkön az szinte mindenki dicséri, akinek nincs de próbálták nekik nem szokott tetszeni.
REV LIMITER EXTREME ENDURO, Alès Trêm, Teremendúró stb.. Googli a barátod..
add a számod én szívesen felhívlak
Lehet nem is a márkával van baj? Valahogy KTM miatt sem csörög sűrűn a telefon...
nehez dio, mert az ugyeskedeses ktm-ek is kb ott vannak arban es ha azonos az ar a ktm mellett dontenek. hiaba jo motor a sztereotipiak erosek.

amugy nekem tetszik a motorod, ketto problema van: 300as ami mar a nagyobb kategoriaba esik endurocrosson (arra keresek most 250est), illetve cefet messze van tolem.
Elvitték??? Fel se hívnak......Illetve volt egy nagyon értelmes gyerek,aki megkézdezte???A sherco kinai????Biztos hangbéli hasonlatott làtott a kimco.....és sherco között. Na mindegy....Màsfélévvel ezelőtt...én se néztem emberszàmba ezeket a motorokat....Szerintem megmarad....
ami azert erdekes mert az emberek dicserni szoktak a motorjukat meg akkor is ha nem jo, a tpinel meg mindig jon egy 'de' vagy egy 'csak' az elbeszelesekben
hol? melyik versenyen?

amugyakinek van tpije kb ugyjellemzi mint jaxy es szalajtos.
Nugodtan kacaghadtok,sot csak kacagjatok batran...az erdobe tuti,hogy en fogok kacagni egy jo patak melyen ..:))
Most is szoktam, nem kell pár év.
Mindig lesznek.olyanok akik egy uj dolog megjelenésekor hitetlenkednek annak jövőbeli sikeret illetően. Jokat fogunk majd nevetni ezeken az irasokon par ev mulva. Mar az is lehet hogy 2018 ev vege fele. Sanyo.elvitték e mar a serkot?
Szerintem itt négy ember tuti nem elfogult. Te, Jaxy, Vikk, meg Zsífrenszisz.
Jarvis, Cody Web, Lettenbichler, Gomez.. Ők már TPI-vel mennek.
hát ez kurvanagy:)
http://youtu.be/EEljmtID-mo
ktm megy az apple utjan.
Jól beszélsz....És hiteles.....mert neked is Ktm van......és mégse vagy elfogult.....
Ebben a 2 kerekes formaban sajnos a tpi-nek nagy jovoje nincsen,mert nincs lehetoseg sem hleyben es sem sujban egy olyan motorot ki alalkitani ami igazan jo lenne.Az injektorosbol is ki lehet hozni sok mindent biztos,de kiserletezgetni kell.Eddig minden versenygep karbival mukodott a legjobban,foleg 2T rol beszelve.A ktm ezekkel a valtoztatasokkal az euros normaknak akarnak meg felelni es nem egy utos verseny gepet csinalni..avagy a verseny gepet maskepp csinaljak masoknak es oda a gyarban meg csak iriszes belepovel mehetnek be ,a tobbi exc,xc,xcw es sx meg tartsait kivetik mindt sima motorbiciklit es szoknek ra az emberek,mint a tyuk a takonyra,mert 1 a Markat meg kell fizetni,es mindenki persze a legjobbal akar motorozni..szoval kivetett a piacra olyan motort ami csak ment (a 17 es 300 as modelrol beszelek) es kelett furni faragni csiszolni vagni szo szerint hogy jo legyen a motor,mert csak ossze volt vetve es nem a vasarlokert a fogyasztokert hanem a kibaszott normak miatt.Most is ugyan ez a helyzet..beleraktat a delortotol az injektort,tele tyukbellel a motor,de 18 as es injektoros..ez kell,szeretik az emberek az ujitasokat...masnak erzik a motort de hat bazee ez a trendi..megyunk el picsagyenge 2T-k fele es a 4T k mennek el a meg gyengebb 2T fele.
Fejlesztenek de tobb penzert egy szart kapsz,egy igazi nagy szart,ami fo fel,kopog,hinta a futomu es uugy tovabb.A profi versenyzoknek meg csinaljak a gepeket nyugopdtak lehettek,olyan szinten,hogy koze nincs a gyarihoz.
En azt mondom,hogy a Ktm csak volt jo motorgyarto ceg,lassan a gasgass is jobbat fog csinalni es a beta mar jobbat csinal minden szinten...apropo beta..ha kipillan az ido,megyek at Zsocihoz oroszhegyre,hogy igyunk egy jo palinkat miutan kiprobaltam a 18 as Beta 300 ast..nem mondom el mit mondott,de lehet at ullok egy betara,es nem azert mert Zsirfeco befojasolna vagy barki..kiprobalonm es dontok majd.
jrvisz kozlegeny le maradt mindt a borravalo a startnal..erre jo a 4T vs 2T gyujtasa :))
Amikor a tömegek forogni kezdenek, akkor mutatja meg a foga fehérjét a rendszer. Főleg ha a kissebb tömeg 5000-el forog, a nagyobb meg 10.000-el forog.
Ami.még ide tartozik. Ha ehy sxf 250 vagy akar 450 et toligatsz. Brutal.konnyunek erzed az elejet mondjuk egy 300 exc hez kepest . Aztan.menet kozben ez megfordul. Furcsa.
Sanyika. Agyaltam a 4 t n de még ősszel mikor ezek a hirek sehol sem.voltak. en 2 t pàrti vagyok. Tetszenek az uj 4 t k de draganak talalom . Nincs ilyesmire keret. Lesz most nalam szerelni egy ujabbacska 4 t. Azt majd kiprobalhatom. Utana okosabb leszek. Mentem nemreg egy 17 es sxf el de csak par percet. Annyibol csak azt tudtam.megallapirani hogy kegyetlen jo volt a futomuve! Mondjuk azt tzdtam elotte is mert valami speci cucc van benne. Az biztos hogy en konnyebbet vartam egy sxftol .sulyerzetre. mikor viszaultem az en2 t mre meglepoen biciklis volt az eleje .a 4 t hez kepest.pedig az enyem.meg van sulyozva rendesen. Védőkkel. Probalni kell a 4 t t tobb fele helyen. Aztan lehet velemenyezni. Extremre volnek ra jobban kivancsi. A srac siman jon vele enduroba minden problema nelkul.
Ez igy igaz. Futtatjak befele a. Kis ccm 4 t ket. En hallottam egy eleg biztos helyrol hogy a jarvis 250 ese nem igazan 250. Bar le is szarom.meg el se hiszem ha igazis. Neki tok.mindegy mivel megy. Bar picit ugy tunt hogy még könnyebben haladt a 4 t vel. Én a magam.részéről most ugy nez ki visszabb megyek évjaratban. Veszek ujra valami regi tragacsot. Es kihozom belole a legjobbat. Még azis lehet felujitok valami veteran jószàgot.
Nem ertek egyet. Szerintem csak arrol van szo h meg tanuljak az njektoros 2t-t a ktmnel. Ha jol remlik a 4t elsokoros injektorosa sem vol fakjas menet pedig 4tnjektorban mar rengeteg tapasztalat van. Emisszio kapcsan meg a tpi qva jo lett, benzint se eszik sokat de olajat meg tenyleg alig. Allitom egy kopottabb 4tbol tobb olaj fogy mint abbol. Viszont ez a tpi igy nem utokepes is nem lehet Jarvist raultetni mert nem jonnenek a gyozelmek amivel levagnak az arany tojast tojo tyukot (Jarvis is az es a 2t enduro is). Egy ket ev es jo lesz a tpi. Ki kell varni.