Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Figyu...Ha szali jóslata bevàlik.....hogy 3. Lesz a dakaton......Veszek.....
Hasznaltan eladhato . 5 plusz pont. A sarganak
ez mar kezd Dew szintu tablazat keszitesbe fordulni.:-) nehogy aztan Sanyi is vegyen egy gast :-D
Győztél...
"Amit vÀsàrlàsnàl szempont nekem: egy újas legyen a kuplung.legalàbb az egyik lâbujamm érje a földet. Mindig induljon,még ha fejjel lefele van is. Legyen alkatrész màsnapra. Legyen a telója olyan ,szèriàba. Hogy leheysen hasznàlni."
Vitassuk meg Sanyát..!!! 1: A kuplungja jobb a Ktm-nek klasszisokkal. 1 pont a Ktm javára.
2: 10mm, azaz tíz miliméterrel magasabb a Kati, de könnyen leültethető.. Ez 1 pont a Shercónak..
3: Mindkettő indul jól, ez 1-1
4: Alkatrészellátása jobb a Katinak.. 1 pont Ktm..
5: Teló, tök egyforma, a Wp van a Shercóba is 1-1
Ez nálam 4-3 a Katica javára..!!!!
Csak Zsírt hívja, úgy tudom nála karácsonyozott. Ment eddig is 4t-vel, az endúrókrosszosabb versenyeken, nehéz helyeken gondolom marad a 2t. Máshol meg jó neki az oldalkocsis..
Màn megint igazam van... Mondanà zari. De most én mondom...250 4 t enduróba....űberkiràly...Amúgy meg féltik Tpi vel elengedni... Mert mikor megfőzte 3 szor...és nem indul be....tuti felgyujtanà....
De mibaja lehet a maguraval. ? Erre kurvakivancsi vagyok. Most epp kaptam egy linket. Bejelentik hogy 250 4t fe vel.megy.18 ban. De tan par extrem versenyen meg 300i vel. Par hete még azt publikàltàk hogy 300 i. Megy àm a sakk a ktm nél. Lehet el akarnak adni par db 4 t husqit. Csoki téged nem hívott fel? Vagy csak tv vel diskuràl?
Bremboval megy Jarvis.. A Ktm Six days-hez is van venti, csak a 2t-hez nincs..
Itthon dragabb a huski mintbegy six ktm ez igy van. Viszont németben annyi egy gyarilag felszerelt huszki mint idehaza egy alap ktm. Erre mar tenyleg kar betut pazarolni. Csak erdekesseg kepp irtam. Amugy szinten erdekes hogy nemet fele nem.olcsobb a sima ktm sem.mint itt. Tehat inkabb huski van jobb aron. ( Relativ). Jarvis nem.maguraval megy ? Kivancsi vagyok mit valaszolsz. Nekem tetszenek azok a magura szektorok visszahajlos karral... Persze hasznalatban lehet kutyaszar. A sea to sky n gondolom letort volna a brembo is. En ugy olvastam csak a stift tort el neki . Persze abban a szituban stiftet is gàz lett volna cserelni. Mindenesetre ötlezesebb mint a ktm brembo csavaros megoldasa a szektor felfogatasra. Meg tartalek stiftet is adnak a huskihoz. Egy huski alapfelszereltsege. ( Trakcio kontrol es gyujtas kapxsolo egyben . Protaper kormany. Ledes lampa. Haspancel. Venti. Mart cnc villahid. ( Szerintük jobb futómű). Magura fekek kuplung. ( Szinten szerintük jobb ). Did kerekek ( szerintük erősebb). Factori anyagú üleshuzat. Ez kb azonos egy sixdays felszereltseggel. De pl ktm nel.nincs venti a sixhez sem. Viszont van supersprox. Lehet ezt nezegetni szamolgatni. Az is ifaz hiaba olcsobb nemetbe . Mire emesz erte ugyan ott vagy. Alkatresz meg muanyagon kivul.mi.kellget ra? Ami ktm nel.nincs... Muanyag szett gyari dekoros 200 euro. Ktm re 100 ezer alatt nincs gyari dekoros eredeti komplett idomszett. Esetleg a betahoz olcso a szett. De az meg allitolag azonnal eltorik miest foldet lat... Apropo beta. Kb egy oraja ismerosok lettunk tv vel. Ereztem hogy januarban ratör majd a szent àhitat. En szilveszterre vartam hogy felhiv majd reszegen.. tévé
Ne garagudj de ahogy kiirta a telefon hogy barik lettunk azzal a lendulettel töröltelek is. Szerintem.evek.ota bent lehetett a kérelmem a bizotsagnal. Aztan most veletlen rapiszkàlhattàl... Üdv.
A Huskin alapból az van, ami a Six days Ktm-en, az ára is kb annyi. Kivéve a Magura fék kuplung, ami Jarvis szerint annyira jó, hogy otthon őrizgeti. Van Traction control is a Ktm-en. Nem igaz hogy nem csípem a Huskit, csak egyszerűen számora kevesebbet nyújt mint a Ktm. A himba nekem hátrány, mind szerelhetőség, mind súly (+2.5 kg), mind felakadás szempontjából. Ehez jön még a kevesebb Huski szervíz, az alkatrészellátás szempontjából. Nem "eladhatatlant" mondtam, hanem kevésbé eladhatót, a Ktm-hez képest ( ezzel ne is folglalkozz).
Ja a trakcio kontrol kapcsolo még a six 350 en sincs csak a faktori sxf en. Mart befogo haspancel venti stb... Tudom csoki te nem csiped a huskit . azt mondod eladhatatlan . sajnos a szamok nem ezt igazoljak.
A Huski kuplung meg fék annyira kibaszott jó, hogy Jarvisék nem is használják. Az elektronika és teló tök egyforma csak a Huskiban benne van alapból a rugóelőfeszítés állító az elejében, a Katiban viszont csak a Six day-ben van.
A huskiban van par dolog ami veri a ktm et. Fek.kuplung. elektronika is peckesebb. Futomu tan jobb extrabb. Toled nem.hiszem el hisz koztudott evente szeretsz uj.motorra ulni. Aki pedig igy van az egesz biztos hogy szem.elot tartja a fentieket. A frirajdrol doki alltal.olvasgattam. tetszik amiket irnak. Latni se lattam.meg. de a technikai info sokat elarul. X plor 48 vp. Rendes ktm fékek. 250 exc blokk. Ezek voktak amik hitvanyak voltak eddig satnyA telok fékek. Na most ez megszünt. Plusz uj vaz kialakitas. Arban 1000 euro.minusz egy 250 exc hez kepest.
Jól làtod a dolgokat, és sok mo mindenben igazad is van. De......Ha veszek egy új motort....nem arra gondolok, mi lesz ha eladom....mert akkor 1Új motort se vettem volna. Egy éve 3 hónapot voltam motor nélkül....mert a ktm nem bírt küldeni egy xcw 250 2T. Majd mire jött volna....híre ment....hogy nem mind arany ami fénylik...Ha estleg eladnâm a shercot....akkor se gondolkodom ktm be. Mondom miért. Tpi vennék.......???dehogy 350vennék ..na még mit nem. A 250 4T re bàrmikor visszaülnék....De tudom....hogy az első extrem feladatnàl visszasírnàm a 300 shercomat... Amit vÀsàrlàsnàl szempont nekem: egy újas legyen a kuplung.legalàbb az egyik lâbujamm érje a földet. Mindig induljon,még ha fejjel lefele van is. Legyen alkatrész màsnapra. Legyen a telója olyan ,szèriàba. Hogy leheysen hasznàlni. Na ha ezeket szemelőtt tartanàd akkor te is elgondolkodnàl. A 350 jó vàlasztàs lehet...Az újakról nincs infóm .Megjegyzem....egy db 4000 ft os relét kellt vennem a ventilàtorhoz...na nem azért mert nem müködött...hanem mert zizegő hangot adott. Màrciusig ha nem viszik ,kap a teló új olajat és megy még egy szezont...A free ride ot fejlesztették....vagy új blokkot kapot? Mondj mâr miért lett jó??
A masik. Hiaba ultetnek ra egy motorra 2-3-5 vilagsztart es nyerik vele a versenyeket. Nem.mervado. azok a problemak erdekelnek vasarlaskor amikkel egy amator hobista szembesul hasznalat kozben. A vilagszint nek ezekkel a kis problemakkal nem kell szamolni. Folyamatosan magas szinten figyelnek a motorjaikra a megfelelo emberek... Jarvis azt mondta jo :)) vagy Roman azt mondja kurvajo. Nekik teljesen.mindegy mivel.mennek. egyik evbe ezen ul a masikon azon.. nehez ügy. Be kell ismerni a kurba ktm jocskan uralja a piacot vilagszerte. Es a folyamat nem lassul. Azt se tartom.kizartnak par ev es ujabb markak tunnek el a ktm torkaban...
En az ilyen barki alltal dicsert dolgokat szkeptikusan fofadom. 99% ban azt mondja anit hallani szeretnel. Hiaba adta el! Persze hogy dixseri hisz ha utolag szidnà sajat magat tenne hiteltelennek a multbeli kijelentesei miatt. Versenyzokre abszolut felesleges hallgatni!! Azt mondjak amit mondaniuk kell. Vicc... Inkabb halgatok meg ket amatőrt de azok is hiteltelenek mert boldogsagukban ossze visszabeszelnek.. csak anit latok a szememmel.motorozasokkor azt hiszem el es az alapjan dontok.. en ktm el még nem lattam folyamatos muszaki hibakkal kuszködő embert!!!!! Egyéb lmondhatom ügyes motorosokkal jarok alkalmankent. Akik uraljak a teknikat de ugyanakkor kapnak isa motorok hideget meleget. Soha! Egyik ilyen tarsam sem szerelte köpködte a motorjat!!! E
Ugyanezt nem tudom elmondani a ..........ról es a .......ról azokrol akik a kozelemben motoroztak. Hol elektromos hol valto hol kuplung nagy problemak uj motorokon. Csavarok tornek a motorban es azon kivul. Anyaghibak. Termikusproblemak... par honaposan 2 ezer euro veszteseggel eladaskor. Nehezkes alkatreszelkatas. Ez csak az egyik markara vonatkozik. Egy ember kezeben ban az alkatreszellatas . Emiatt nehezkes. Egyebkent semmi baj veluk!!! Egyebkent....... Azuj belépő a spanyol motor. Azt egesz jol toljàk. Alkatresz is van igaz egy helyen azis. Indulbak a dakaron is!!! 3 motorral is!! Durva! Ifaz ktm motorok gasgas matricaval . Komoly! Akar dobogos islehet a gasgas matricas ktm. Kerdes ez kinek lesz siker ? :).
En kizarolag ezert maradok a ktm nel. Semmi bajom egyik masik markaval sem. Egesz biztos hogy ugyanazt adja mint barmi mas. Az egyetlen ok ami nekem szamit. Vetelkor nem erdekel.par tiz ezer ft amiert hozzajuk lehetne jutni.... Ha egyeves koraban fel miliot bukok rajta nem kell. Romaniaba megy el az itteni hasznalt motorok 70% a. Marpedig ott hatarozottan elzarkoznak a ktm tol idegen markak vasarlasatol! Egyszeruen nem kell senkinek hasznaltan. Vagyis kell. De 1.5 m vagy az alatti arakon mennek el... Ezt figyrlembe veve muszaj ktm et hajtani ha valaki csoro es nincs kidobalni valo penze. En most egy 350 fe huskin agyalok. Azt mocskosul.kiprobalnam. vokt mar a kezemben de probara nem volt lehetosegem. Annyira istenitik a 4 t. Meg viktor is tud vele mennni az pedig nagy szó. Lehet konnyebb vele az élet. Na meg a fogyasztasa nevetseges... Tpi lesz jo idén. Esetleg az. .vagy egy uj freeride! Kivették a hibait. Raadasul rohadt jo aron van... annyiert ha megveszi a paraszt buko se igen lesz rajta. Bar szerintem a freeride is az eladhatatlan kategoria ktm en belul.
Annak idején én is bizonytalan voltam....kell e. De egy olyan ember szava meggyőzött akinek volt, de eladta...màs màrkàt vett, de így is szét dicsérte..
Ki kell próbálni, ha tetszik, megszereted úgyse adod el. Ha van alkatrész hozzá, ha jó konstrukció akkor mi a gond ? Akinek van, biztos leírja mire kell ennél a típusnál odafigyelni. Vagy KTM vagy más motor marad vásárlásnál. ennyi. Nekem ha megtetszik egy motor, engem nem tudnak lebeszélni róla. kivéve az aprilia rxv :) arról lebeszéltem magam.
Sherco, gasgas, minde enduro márka. Szar nem lehet.
Igen én is azt gondolom...nem könnyü eladni...Nincs nagy tolongàs..Azt gondolom..aki bevàllal egy ilyen màrkàt az újat vesz.....
Én a sportmotoron 8 -at számoltam,de mindegy. Nem vonom kétségbe hogy jó motorok,az egyikre alkudoztam is. Attól félek ha vennék egyet és véletlen megunom vagy nem tetszik nehezen tudnám eladni. Jártam már így motorral hogy nagy bukóval tudtam csak értékesíteni. Fájdalmasan érintett!
Kivancsi vagyok.mikor lesz uj motorod . Meg a cimbinek is.
Hasznàltautón 4 db van . Az sok?Ebből egy az enyém...màsik a a haveré. Mindketten veszünk újat. Ezért van ennyi eladó..