Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Picit elgondolkodtam !! Tegyük fel hogy Münchausen Ferencnek igaza van és tényleg egy szemét szar a TPI KTM. Akkor mennyivel fejlettebb lehet KTM/HUSKI, egyéb területeken, ha ezekkel a szemét szar, rossz keverékképzésű mocskokkal is nyerik a versenyeket ?? Bele se merek gondolni.
fain történet, fain hajtás lehetett g rat...
az utazási időről: többiek 10 órás sztorikról meséltek régen...akkor a távolság csak nem csökkent le túlzottan.

az elsötétedős sztori kicsit erős....de lényeg megúsztad és jó volt...
mondanám hogy tökre sajnálom hogy nem mentem, de nem mert itt helyben nagyon frankót mentünk...
verseny nélkül is akkora csatákba keveredtünk mint ide Nagyvázsony...viszont a nagy nagy esők meg minden úgy el kerülték a helyet...rendesen.. porzott néhol

Zsolesz...
a magyar 3 osztályról én nem ezt hallottam...ugyhogy vond vissza ..különben akkor a 1/3 osztályról ezt is hallottam
Köszi az infót..!!! A magyar endúrókrosszba is a harmadosztály, az életveszély..
Most neztem.nagyon jo fotokat csinaltak a rendezok. Azt gondoltam az elejet nem cibaltàk. Kozbe e de. Par havert felismertem. Ketten huztak.nekik a mocit. A legjobbak is negykezlab toltàk . En meg azt hittem a tabori sztoriknal hogy mindenki labletetel nelkul.ment. :). Amit eszre vettem. Az expert kategoriaba verre ment a harc. Dobtak rugtak egymasra a motort .beteg modon toltàk porgettek a motort. Kinyirtak magukat de nem haladtak jobban. Lokték le a nagy sziklakat. Veszelyes volt. Rad dobtak a motort, feszegették .siman leloktek kormannyal ha ugy sikerult. Mindezt a 6-10 ik pozicioert. Emiatt esetleg jobb a pro osztaly. Azok nem veszelyeztetik a masik motoros testi epseget. Tisztabb motorozast mutatnak. Ha itt tobb indulo lett volna a hatso fele nem fejezi be a versenyt a szetrugott feljarok miatt. Brutalis hogy ez a keves ember hogy lerugta a nyomot. Par centi talaj van alatta rengeteg gyoker s kő. Ez par motoros utan kilatszott s eltunt a talaj. Felmeteres kratereket astak a cikcakokkba.
Jo volt. Nincs semmi.kondim. Folyton megalltam pihenni.inni. hugyozni. Enni. Motor kurvajo volt. Palya is fasza eros volt. Furcsa talaj. Cikcakokat pikpak szetrugtak. Lehetett reszelni s negykezlab tolni. Eleg sok cikcakk volt. Szervezes is jo volt. En mar az elso nap elso feljarojan elolvadtam. Ugy ereztem 80 km t mentunk kozbe csak 55 ot. Utolso nap a vege elott szajra estem egy patakba. Letortem a kezvedom kormany elgorbult.fejem bebasztam egy kőbe . Egy pillanatra sotet volt. Most neztem elrepedt az arai. Aztan jott az ucso feljaro. Raneztem es azt lattam.ott reszel a mezony egy meredelyen. Kihagytam. Masikon mentem fol es mar ott volt a cel... akkor meg csak az elso 3 pro ert be... a cikxakok utani lefelek legtobhe friss zoldsegbe ment le vadba. Na azokvan en tobbszor is szajra estem alattomos fakon.. gurultam.le majd masztam vissza a motorer.... Jokat nevettem. Nem lenyeg . Jo volt. Sokat valtozott a hard enduro. Egyre jobban ramegy a reszelesre. Meg kell hagyni a pro kategoriat annak a 10 -15 embernek akinek jelolik. Lejhebb kell menni osztalyt. En igy is elveztem. Hatul sereghajtokent. Nem volt mar eredmenykesztetesem mikor elindultam se. Baromi.messzire volt! 9 orat kocsiztam vacak utakon. A kis Zsigo gyereket sajnalom a motorja nem.mukodott.s a ket napot vegig ulte. A Bence szerintem egy kettevel még gyorsabb lehetne. A motorja eleg hitvany . Megis jol megy vele . Szerintem par helyet ugrana feljebb egy utokepes 300 assal. Nem volt sok indulo. Talan majd jovore. Gobdolom az idojaras miatt s hogy uj verseny volt. Jokat szereltunk. Szakacs Robi hutojet megszereltuk az elso nap. Majd a Bence lancvezetojet. Osszessegeben jo volt nagyon. Egy jot akartam.motorozni jelolt nyomon. Uj helyeken. Jaxyval is talalkoztunk sajnos a kozos motorozas nem jott ossze. 2-3 napra szivesen elmennek oda de csakis ugy ha legalabb 3-4 en oszefogunk az utazasban.
ja.. el si felejtettem irni...
a gyerekl megkapta a házi feladatot a nyári szünetre...
házit ..nyáriszünetre...

az első nyócal még nincs is baj..
de az 9.dik...:számold meg a bogarakat...
10 az már még nehezebb.. számold meg a csillagokat....nÓÓrmális...
mondjuk ezzel el lesz egy darabig...
csak norisz már délelőtt kész lenne ezekkel a feladatokkal.. miután már elszámolt a végtelenig meg vissza....

és mi lesz.. ah elszámolja??
hy kolbik...

miért irtad ezt a nem törte a motort kockára... olyan volt a nyom ...hogy törtek a motorok .. kockára
kemény volt, mint tarzan sarka?? vagy mint a három napos fagyott kutya lába??

mert mi is mentünk a 7 végén.. és az is kemény volt...
volt olyan hely ahol haver a 4t vel maradt alul.. mondtam is neki.. el kell adni a picsába. . 4t nem alkalmas motorozni..sem
de volt olyan is hogy a 2t-k maradtak alul

meg olyan is hogy alamuszi nyuszi nagyot ugrik... 2 helyen is! a kéktéjjel megmutatta a frankót. ..
meg olyan is hogy öreg motort szerelték...sokszor sokszor.. de aztán...kigyógyult a bajából.. és utána egész délutánt fainul vitte...
hála nekem ... mert én hoztam az embert A MESTERT...aki kijavította az öreg verdát ...
nem torte a motorot kockaba,kikerulte a szopost a vegen es buntit kapott,vagyis az A nyom hejett a B ment fel
Köszi a képeket.. Fejessel mi lett..?? Az időket elnézve, gyanusan lett valami a motorjával..
Hello srákok
Ditrocksról pár kép ..csak palyanyitani voltam Fefével,es delutan a verseny utan a vasarnapi trek utolso szopocskáját csinaltuk..vegig vert az eso..de a verseny szep volt es nehez..igazi hard enduro
hy...
tegnap egy ismeretterjesző filmet néztem...
és monda a kommnetátor.. _
-ez egy nyúl fejű ló... de egy véletlen genetikai mutáció miatt a nyúl lett a teste
- illetve a kétfejű kutya lát6ó még itt ami szerencsétlenül születésből sajnos csak egyfejű lett...

hát én derültem akkorát.. mint derült égből a villám,csak más

Szali mesél...ditro??

egyébként tetszik a béta... ha nem lenne ktm olyat vettem volna... nekem is a második helyen van a szívemben.. mint Dem úrnak a tpi
Szivesen..
Köszi Zdolti!
Jó de mint köztudott, rajtad nem lehet segíteni..
En inkabb motoroznek egy 150 xcw vel mint egy 200 vagy 250 el. Ha 300 as nem volna a vilagon.
Semmi extra a telóba. Ugyan az mint a régebbi Gizgazba volt, egy egyszerű open cartridge teló, de abból is az olcsóbb fajta. Ezt arra értem hogy a kopó csúszó alkatrészek a belsejébe, bevonat nélküliek.. Ami még gond vele, hogy maga a lemezelése se szabvány méret 7-es átmérőjű a lemezek közepe, nehézkes a beszerzése és mivel ritka nagyon, alig van készlet a telószerelőknél.. A porvédője egy ajkú, endúróra alkalmasabb a két ajkú változat, de ezt a Ktm-re ki lehet cserélni..
Nekem volt 200-as Ktm és imádtam.. Nagyon jó kis moci volt. Kicsit több kompromisszum mint a 300, de nagyon tetszett. Volt régebben 250 is több darab, viszont az tetszett a legkevésbé..
Nem tudom ez a 200 as motor mennyire lesz elterjedt. Abbol kiindulva hogy a ktm 250 ccm is szinte az eladhatatlan kategoria. Tuti nem fut be olyan utat mint a 300 ccm barmelyik.markanal. multkor ultem ehy 250 ccm en. Azt mondom kell az a plusz 50 ccm. Egyszeruen hervatag volt. Lehet vele haladni de ugyesebb a 300 as.mondjuk egy 60 kilos motorosnak elonyere vallhat. Viszont az még ifi méret. Kevesnek adatik meg hogy önerőből motort vegyen.
Csinos motorok. Ha 2T m lenne,és nem ilyen....biztos sàrgulnék.
A vállalatot ismerem, elég sok időt töltök a Zf Friedrichshafen AG nal minden nap... Konkrét paraméterekre lettem volna kíváncsi a futóműről. Annyit látok csak, hogy Zf Sachs 48mm
Autómata váltókat gyártó cég a ZF, övéké a Sachs márka, csak most ZF néven jöttek ki. A minőség nagyon jó lehet, élő példa rá Ferenc testvérünk és barátunk, mert ő is kiveszi és egy állandó klímájú helységben tárolja, nehogy baja legyen.