Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na, tudsz jobbat olcsóbban közelebb?
Drága
Jól látod...de utána megint lenne benne száz óra...
Nagy profitot nem hozna, mert azért nem a szomszédban van, nagyon bontva sem volt még a képek alapján és kb. így most 100at simán elnyelne a blokkja.
Vagy nagyon tudott az ember...és nem esett vele...vagy nem tudott...és fosott vele menni...Egyébként jó az ár...üzletre is...Föleg ha a fuvar megoldható
Kinai papuccsal...nem dohányzóként lehet az...
Ahhoz élőben kéne látni, de krossz gép nagyon becsapós tud ám lenni, amúgy simán a az árát érő vehető kategóriába sorolnám.
itthon egy váltókar cserével.. vinnék mint a cukrot...
Szép àllapot. Hihető a 77 is.
200 nincs benne.
Igen kicsit kockára kopott...Olyan 200 óra körüli lehet...de nagyon vigyáztak rá...és nem az idomokra értettem.. Ugy látszik..ott is nagyon megy a 77 óra. ..ez a Svájci határon van...mikor jártam ki ott mentem át mindig...
https://www.1000ps.at/gebrauch... Nem leütött gép, de ajánlom figyelmedbe a váltókart
Igen kell hozzá elszántság... ..az összekötö utakon nem gond...ott lehet tartani a tempót...ha van hely..nem tudtak elmenni tölem...de a feljárók..na azok vagy-vagy...a hirtelensége miatt..Az idén pár kuplung..és fékkar elkopott... ..mert kézvédö csak addig volt..még egy átfordulós hasasnál..a kézfejemet majdnem el törte....Gondoltam inkább a karok menjenek a levesbe...
krossz motorral eddig még csak egy embernek sikerült jól motorozni a hegyen, de ő lehet valami görög isten eltitkolt gyermeke
Nemsokà bereccsent a tél. Nem kell kapkodni. Csak nem szeretném ha elvinne a fiatal évj ...meg a csil vil. Ha nincs pénz endurora......van egy két motor ami tudja...de 350sx nem az. Alföldön vertni a leggjobb ...meg krosszbpàlyàn is. De erdőbe nem való.
Tévedsz...még nem döntöttem.. .várok...télen nem szoktam motorozni...Tavaszig..még van idö...szóltam pár helyen...még ki tudja mi lesz Ez is csak egy a sok közül...Kedden néztem egy 2012-es 300 xc...de az ugy le volt pusztulva...hogy nagyon...1misit akart érte az ember...de kb 8 kiló let volna reális...
Te màr ezt eldöntötted. Majd mesélj milyen a patakba, a gyökeres feljàrón....
én is ismerek egy 2008as exc-t amiben max 120 (pár éve 80 volt benne azóta alig használta) óra van, de többet nem
biztos vannak gyönygyszemek, csak nálunk valamiért túl sokat fújt össze a szél
A motor Svájcban van...szervizkönyves...Kaptam róla képeket...közeliket...és szerintem az uton mentek vele.de hogy erdöt nem látott az biztos.....lehet még a kormány sem ért a földhöz az életben... Ott nem olyan egyszerü...csak ugy betörni természetbe mint a balkánon...dolgoztam kint egy ideig.....ha lemostam az ablakot az auton az udvaron...a szomszéd már nézegetett....
a 77 üzemórát úgy kell érteni hogy abban az órában annyi van, ez az egy biztos
a motorban meg annyi amennyi
pl nekem 3 év alatt összejött 80 óra úgy hogy ebből 2 évet úgy motoroztam végig hogy 4-5 napokat volt beindítva évenként
az első évben többet használtam akkor újdonság volt
egy munkatársam hétvégente ment csak pár órákat(nem reggeltől-estig túrák) többnyire szombat vasárnap, de amikor túl meleg és hideg volt akkor nem motorozott, 120 óra felé ment bele neki egy évben
szerintem ebből az erdélyi menetek voltak napi 5-6-7 órák a többi meg sem közelítette ez a "rengeteg" üzemórát
De akkor megint lenne egy üzemórás krossz motor...ha ujitani kell..komolyabb összeg..ez is visszatart a 4T .töl...Viszont akkor már egy 350 sx 2013-as...most egyy misi..és 77 üo-ra...patika gép..De lehet ez is csak szerintem jó
Köszi. Azt hittem műszakilag érted.
Arra gondoltam, hogy aki 4 T vel elboldugul,,,,,nem biztos,hogy tud 2 T vel menni. Tehàt kockàzatos.
A 2t kockázatosabb mint 4t ?