Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Feri!
Válalkozás tulajdonosai nem szokták publikálni mennyi mindenre futja. Persze ha harmonikus kapcsolatod van a NAV-al (ellentétben az ittlevők egy részével), akkor nincs mitől tartanod. ;)

Tekintsd jó tanácsnak.
Ha jól emlékszem, akkor a 250re váltással együtt Sherco-ra is váltottál. Ez nem zavar be az objektív össze hasonlításba? Mindamellett, hogy egyet tudok érteni veled, hogy a könnyű kezelhetőség elsődleges.
2 t-vel nincs sok tapasztalat...egy 380-as cross CZ..volt még..de az nem embernek való...el is adtam gyorsan...Mondjuk üzletre is vettem...
Értettem mire gondolsz..és egyet is értek veled...régebben a speed motorok elött enduroztam sokat...akkor az xr 600 volt az isten...és jó is volt az..de mikor vettem a wr 426-ot...a külömbség fényévnyi volt...biciigli volt hozzá képest...igaz erösebb is...I az sokat jelent..ha rakod ide-oda..nem ver a földhöz. nem vesz ki..stb..
:) biztos igazad van. nem az a motoros vagyok aki masra fogja hogy balfasz vagyok:) de én is ismerek olyanokat. én nem megyek olyan sokat, nincs kondim sem és elfáradok. nekem segít a -3. mióta felraktam és így használom szívesen motorozok vele. előtte leestem már fél óra után. az alkarom nem bírta... elfáradtam utána már csak szenvedés az egész.
A 300 as a fejemnek jo,az egonak.A 250 meg nekem
Hobbibszintre motorozni..siman jo a 250.a 300 mar igenyli a pluszt ami akkor jo ha van.
Jo jo ez.mind szep de akkor a multkor miert mondtad hogy de jolenne begyujteni egy 300 ast :) hat mar senkinek se lehet hinni ?
Figyelj, többször elmondta hogy ő az erdőben állít a karburátoron hogy felfelébe jobb legyen :D dúsít rajta a csavarral :D szegény pedig ha a súbertűt rakná feljebb. Aztán kioktatott mindenkit a karburátorról. Ott annál a pontnál dobtam le a láncot. Bocs Feri, de tényleg vannak dolgok amibe bekavarodsz.
Na ma este a tutitmegmondo vagyok..a velemenyem de nem kell meg fogadni.
A power allitas nekem sosem volt jo.ha kicsavartam akkor be kellet volna,ha be csavartam akkor ki kelett volna...looofaszt.be kell allitani arra amilyen tipusu motoros vagy,azt a gazzal igy banni es kuplungal hogy minden terepen tudd az elonyeit es hatranyait kikovacsolni.
En ezert az aranykozep utat hasznalom...feljaroba nyelen kuplungal megy a jatek,ha ugrani kell detto..hamasztatni kell sem ugrik de maszik..ha pajazni kell akkor igyis nyelen csavarom ott igyis megy..ezek az allitgatasok csak arra jok hogy mindig kifogast talaj valamire.ismerek sok olyan jo motorost amikor soha de soha a kibaszott elwtbe nem ok a hibasok hanem a gumi, a lanc,a futomu es zarsai..na ennek kell a power allitgatas,meg 1 kifogasnak...
Nekem nincs rajta...de ha nem sokat ér....nem is lesz.... ..Megyünk eröböl...egyszer élünk...
Nem ertetted ...pontositok.A kapcsolo nem er semmit mert ugy is 300 marad.Kicsit butit rajta de ugy is 300 marad.TUL eros marad a buta modban is.Vagyis egy kisebb motor sokkal mozgekonyabb filinget nyujt majdnem ugyanazzal az erovel de megis puhabb es elvezhetobb.Erdekesseg kepp a 250 esem a buta modba igy maszik hogy csodalkozok rajta,de en a buta modot soha nem szerettem mert a buta modba buta marad..nem ugrik nem agressziv meg a. 300 as sem.A buta mod oda jol ahol csuszik,ahol finomkodni kell ahol mar el vagy fogyva es varod hogy a motor megcsinalja hejettedd a dolgokat.Es azert varod mert elfaraszt.Most nem mibdegy,hogy harcolsz vele vagy viszed magaddal ahogy akarod.A 300 es a 250 kozott csak 50 kobcenti van ami lofing de megis a forgo tomeg oriasinak erezteti magat,megis a 250 biciklinek erezteti magat,megis a 300 utana egy vadallat egy bikanak mutatja magat de megis a 250 nyonatekba kevesebb es sokszor a 300 ha faradt vagy alapon jobban elsegit nehez terepen mindt egy 250 de lehet hogy pont nem.Akarom mondani a nagy kalamajka kozepette,hogy sokszor a 300 ott allt meg ahol nem kelett volna mert biztam az erejebe es nem a lenduletbe...ez a 250 nel mar jatekosabb sztori..itt mar lenduletesebben indítasz,dinamikusabb vagy es levezhetobb mert biciklibb
A baj ott jon a 250 nel mikor az igazan hard enduros terepen lepesbe erobol lepkedsz es kellene a nyomatek..na az alol a 250 fele a 300 hoz..de ha elindulhat akkor 30 cm utan ugyan igy tol es fut viaz akar a 300.A 250 egy kibaszottul kiegyensujozott eltalat motor motorozni,endurozni.Hianyzik az a plusz ami a 300 ba van,de az a plusz inkabb tobbet hatraltat kinoz egesz nap mindt amibe segit..igy a 250 inkabb egesz nap segit a lagysagaval kezelhetosegevel es beszopat a nap 5%aba ahol tologatni lepegetni kell.
Velemenyem szerint a romaniaxos terep utan beszelve, a romaniaxon is 97 %egy 250 tobbet segit mindt a 300..legyen befele legyen kifele...beszelek itt nagyon jo kezelesu es allokepessegu motorosrol.Jarviszek nem baszakszanak..elmennek mindenhol es nem csak azert mert tudnak hanem mert a lendulet a legnagyobb baratuk es azt ki tudjak hasznalni a motor erejevel eggyitt amihez meg van az allokepesseguk.Nekunk hobbi rajdereknek ez a szint nagy...ahoz hogy elvezd sajnos errol a szintrol le kell lepni es kisebb kategoriaba erzed igy magad hogy jobban teljesitesz es elvezed...
Na de ezt nem en mondom,ki kell probalni.
Valamikor az 525 volt a motor..aztan most ha emlegetjuk akkor..huuu de hujek voktunk,hogy a pocsaba birtunk vele...valamikor mindenki 450 crfx,wr 450..most..sehol 1.
Most a mai 250 4T nekem booven eleg lenne ha 4Tvel mennek.es azzal is megennek barmilyen hegyet volgyet...
a power szelep állítónak tényleg van értelme. 9 fokozatban tudod állítani. 6ban később nyit a szelep 3-ban előbb. -6on szinte észre sem veszed hogy mikor nyit ki, már akkora fordulaton van a motor, nem sokat számít... sokkal nyúlósabb, nem rángatja szét a kezed ha -3ba letekered. +3ban meg előbb nyit, tiszta krosszos lesz tőle.
Egy idobe enis hittem ennek a kapcsoloak. Nugodtan leszereleted. :)
A többi motornál nem tudom..de a ktm-nél..a régebbi tipusokon is van lehetöség...teljesitmény kapcsolót bekötni..Egyik haveromnak 16-os 300 van...Ö mindig butában megy..azt mondja..nem kell az erös..elég a buta mindenhol...Lehet én is bekötök egy ilyen kütyüt..Nekem sem igazán jön be a hard..motorozni szeretek...ahogy Te is irod...napi 100-120 km...De az..hogy egész nap szenvedjek valami patakban..vizmosásban...sziklák között...na az nem az én világom...
Jaxy, mondasz valamit, ebbe a lenyeg benne van
Nem azt mondom,hogy a 300 nem jo vagy nem tetszik..dehogy nem csak hobbi motorozasra nem annyira elvezheto katekoria mindt egy kisebb teso.Sajnos belenodtunk egy olyan motoros eletbe ahol elmaradtak a kezdo motorok hasznalatai,mindenki egybol hardenduros es 300 assal full felszerelt cuccal motorral indul a hegynek deeeeeeee meg egy fektavot sem tud rendesen telyesiteni nem is beszelek a kigyorsitasrol vagy a jobbik tenyezorol amihez a mai motorosok 90%a meg elmeletben is kotel sem jar,hogyan is kellene helyesen kanyaridni ulve vagy allva...deeeeeee mar egybol hardendurozunk..Sajnos mindenki hardendurozik ami lassan hanyinger kategoria.Ha valakinek elmondod,hogy el voltam endurozni es csinaltam 170 km hegyen vokgyon tologatas nelkul kb 5 ora alatt akkor kikacag es azt mondja hogy az nem motorozas..de sajnos az nem motorozas ahol a mai trendi tart.
A futomuvekkel kapcsolatosan meg jon es mondja hogy neki az nem jo mert tul kemeny..mondom de mi azbhogy kemeny,mihez kemeny?Be van allitva sujodra?be van allitva a ság?Mit erzel hol nem jo?..ha nem jo mert ver...es akkor elgondolkodol ,hogy neki a csucstechnika is gyenge,de o nagynak tartja magat es az az elvezete ha 5 orabol 1 et ha motorozik a tobbit tologatja a motort.
En mar kinottem a tologatos korszakot.Nem tologatom ha kell ha nem.Ha en a sajat tudasommal nem birok elmenni akkor baj van es inkabb kikerulom,be ismerem magamnak h az nem nekem valo es elmegyek rendesen motorozni..huzni a gazt,menni minel tobbet latni elvezni akar crossenduro paja vagy cross paja ahova endurosok sokasaga ki se megy mert nem akar esni vagy ugrani..pedig a motoros elet ott kezdodik...a motocross tanit meg motorozni,élni a motoron.

A crossenduro palyan a 300 assal okyan flingem volt,hogy most halok meg,mert ott nyelezni kell..de 20 perc korozes utan ugy ereztem mindtha 3 orat erdoztem volna.

Nem untatlak..pá
A kevesebb nèha több....
Nekem nem volt kedvenc ,csak jobbnál jobb...mindig az aktuálisba kerestem a pozitivumot.Erdekesseg kepp irom le,hogy a 300 2t az egy szuper motor volt mindegyikem de az elvezet csak maax 3 orat tartott intenziv motorozasnal ami kb 1.5 tank benzint jelent vagy kb 100-120 km mert az után szet szedett es szet vert.
A sok motorozasok kozepette rajottem arra,hogy sokszor a sok ero az csak 10 max 15%segit ki de a tobbibe beszopat es kiver.Sokszor azt vettem eszre,hogy a gazt csak felig ha lehuzom mert nincs szukseg tobbre,meg a nyeles feljarokba sem voltam fullon hanem felgazon.
Ezeket elemezve ,megtanulva konnyedebben dinamikusan motorozni vagy leheletnyi gazokkal arra dontottem,hogy 250 2T az en baratom lesz.
Az is lett...bicikli a 300 mellett..fincsi lagy,lehet huzni batan mert egy szintig meg bocsajt...de csak egy szintig..mert ha elbaszod es mohora veszed akkor a 300 ast meghazudtoloan ugy megbuntet hogy beszarsz.Az amit nyujt es telyesit a 250 en azt mondom,hogy minden szuperrájdernek pont megfelelo elvezetet es kihivast nyujt..de ehez eltelt 11 ev a motoron hogy az egomnak be ismerjem,hogy nem mindig a nagy fasszal vagy fasza csoro hanem sokszor a jatekos mozgekony tobb kromet okoz..neked is :)
Mer a 300 mi?
Önigazolást keres, magát nyugtatja, és megerősítést vár a közösségi médiától.
Ha meg ilyen nincs, akkor olyan mint a csúnya lány, aki jobb híján lekúrvázza a szép lányt.
Meg könnyedén be lehetett rúgni.
Akkor csinálni kell egy szavazást kinek mi volt a legjobb motorja: nekem a VOR, bár abban annyi csalás volt hogy öhlins futóművel és nagy brembo fékkel vettem meg. Szerettem amíg a dugattyú el nem repedt... Szerintem az új 300rr-nél könnyebb volt, fogaskerekes vezérlés, gyakorlatilag egy versenymotor volt.
a ktm helyett a vor-t kellett volna odarajzolni.
Szia
Sajnos odaig jutott mar, hogy Feri a vilag legjobb motorjat sem tudna itt a tobbsegnek eladni, a viselkedese es stilusa miatt. Ezen nincs mit szepiteni.
Aki megis tole vesz ennek tukreben, abban annyi emberi tartas sincs, mint egy meztelencsigaban. Elnezeset ezert.
Egyebkent ha nem igy nyomatna, ezen az aron amiert kinalja, mar vettem volna egyet, mert alapjaiban tetszik a gep.
Eppen most dontottem, hogy mi legyen, de inkabb egy aluminium hegeszto lesz motor helyett