Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Extra kicsi dörzsár is kell hozzá, most csináltunk meg egy 10 éves fcr40-et. Jó lett mert a srác a próba úton majdnem hanyatt baszta magát.
keihin fcr 41 képek:
A hideg zsíroldóval vigyázz mert eszi az alut!
a nitro nem csinált semmi érdemlegeset, bár barnább volt a lé egy kicsivel, a féktisztító előtte csak az olajos dolgokat vitte le
most befújtam hideg zsíroldóval vagy mi a fene a neve, de ebben se bízok, csak kell keresni ultrahangos mosót
a legjobb a kola ultrahangos tisztitoval.
A fektisztito illetve a nitro sem oldja fel
Idén már kevesebb rajthozálló volt a heca-n, mint korábban.
Valahogy be kell sorolni gyorsaság szempontjából a versenyzőket.

Amúgy egyetértek, direkt csonttörő, sáritató mutatványokat tesznek be, ami szerencsejátékká teszi a prológot. Holott egy korrekt pálya megfelelőbb lenne a rajtsorrend eldöntésére.
Na. Ritkàn van de egyetértünk...
En ezert nem jarok .mar versenyekre. Ruhellem ezeket a fos prologokat. Azert epitik a nezok tudjanak min rohogni. Sajnos ahoz hogy ket nap jot motorozz vegig kellme ni ezeken a mocskokon. Nyugodtan.kulon valaszthatnàk es csinaljak a superenduro vonalon azoknak akik szeretik. Persze lehet ra gyakorolni. De annyi fele fost epitenek valami ugy is meglep.majd. vegig lehet ezeken menni.ugyesen ha szerencsed van. Ha meg nincs atmennek rajtad vagy szajraesel. En nezni se szeretem. Amugy ezekben a mely dagonyakban kerulni kell a nagy gazt ha beragadsz. Hamar megszivja magat sarral a legszuro amikor nyelen forog a motor. Inkabb kitolni kissebb gazon mint beragadva uvegelni
Féktisztító.
A flakonos.
http://youtu.be/ehgWwukCw9s
Érdekes irànyba haladnak ezek a versenyek. Kicsit sokan esnek a prologon. Szerintem 1/3 a màsnap rajthoz se àll. Vagy beàzott a motorja, vagy sérült kéz miatt. Lehet ez a cél????
nem biztos, hogy újra kellett volna éleszteni. lehet "csak" eltört valamilye és nem bírt megmozdulni. aztán szépen meghalt, mert egy hétig nem evett nem ivott..
ez ilyen gyantás fos
öntöttem a csészébe nitrót megnézem mit csinál vele
bár most ahogy jobban ki van ganézva már látom rajta hogy elég jól lötyög a tolattyú benne, szóval ez már teljesen jó sosem lesz

ennyiból jobb az injektor, ott nem kell baszakodni csak mélyen belenyúlni a zsebbe
A nitrohigitó elég combos folyadék. Próbáld meg. A konyha legjobbja az ecet. A vizkövet felszedi.
Csavarhúzó nem játszhat ebben
Csak gondoltam hátha van valami csodaszer a konyhában ami jó lehet erre is
Gyógyszertár alkohol nem játszhat az túl drága, ezért volt jó a bioetanol
Igen. Kiszed mindent fémtisztára. Én tetováló barátomat kértem meg, neki volt ultrahangos tisztító ja.
Bocsánat. Porlasztás.
Az ultrahangos a legjobb megoldas.Az otthoni csavarhuzos piszkalgatos tisztitasnak tobb a karja mindt a haszna.Ezek a mai finom uzemanyagok igy ki tudnak baszni sajna
Szegeny japanok megcsinaltak azt rendesen,de nem tehetnek rola,hogy a felhasznalok zomenek fingja sincs arrol ,hogy a sibert is kellene cserelni ha a kevereken szeretne allitani,nem csak ff meg tarsait csavargatunk kibe. .
Akkor most fogyasztas,vagy porlasztas?En porlasztast irtam...minel jobban porlaszt egy karbi annal szebben megy egy motor..persze ehez megfelelo fuvokák,siber kell..Az nem bajnha tobbet fogyaszt,csak porlassza is el megfeleloen..es innen kezdetet veszi a benzin levego keverek utja ami mar legszuro hazba elindul....
az a furatokból is ki tudja szedni?
otthoni körülmények között nincs valami okosság?
Ultrahangos tisztító.
ha ennyire karburátorzik a nép
van egy sxs540es gép, kb egy tank benzin elpárolgott a karburátoron keresztül az elmúlt pár évben
a tűszelepet csavarkiszedővel tudtam csak kiszedni, a fúvókák is nagyon odavannak
belül minden zöld.....
tűszelep fúvóka pótolható, hanem a sok trutyi benne hogy a fenébe jön ki, ezer járat van ebben a bitang fcr karbiban
bioetanol már nem kapható az egész jól fel tudta oldani ezeket a gyantás lerakódásokat
van ötlet? mert így szerintem sok érteme mincs üzembe helyezni, elég finnyás az fcr a beálltásokra tuti szarul menne az ilyen részlegesen eltömődöt furatokkal
Fel sem merült, hogy nem tudod az egyezést a karburátor és a porlasztó között, az sem hogy ehhez gépészmérnöknek kell lenni. Azt írtad, hogy ezeknek a karbiknak a fogyasztásuk nem megfelelő. A pluszos ötven év japán műszaki gondolkodásnak az állított gyenge pontját szerettem volna, ha még osztod velünk.
Gondolod ha tobben vannak nem.megy a fànak? Az viszont lehet ha van ott valaki ujraeleszti. Szomoru..