Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én nem raktam bele...olajat...csak láttam egy csatornán....Most lett kicserélve az összes siklócsapágy ...átszirozva...amit kell...de ha öszinte akarok lenni...egy litiumos akku az bitangabb lenne bele...mert a gyári...az elég vicces...Ha nem baszódik el az idö...hétvégén kellene gurulni egyet....itt a dombokon..amik már ki vannak száradva... a hegyekben..ha kinézek az ablakon...még elég fehérek a csúcsok...
Engedelmeddel valaszolok. .,....Nincs. Csak hallottam. Illetve kitalaltam :)
25-30 motor van a környezetemben amik évek óta olajjal mennek, köztük a sajátjaim is. Senkinek semmi gondja nem volt eddig. Én 2t benzinbe való olajat rakok bele, ha gond lenne a főtengely szimeringel, akkor ezt jobban elégeti. Utoljára pont tegnap cseréltem a teflon gyűrűket egy 300 exc-be ami 2014-be lett megcsinálva, gyönyörű volt minden alkatrésze. Az összes 4t-nek olajba fut az állórésze..
Szia Feri
Van fenykeped vagy valami hogy nezett ki a tekercs? Valoban az olajtol ment tonkre?
Amugy tenyleg ha a serko nem jott volna be a kepbe akkor beta lett volna a jovendobeli,Zsirretexistol fuggetlenul,a beta tetszett a teszt alatt.A ktm motorozhatosagi filingje most is a legjobb,csak a miertek es a merlegek maskepp mutatjak hobbi szintre,proli csorinak tul draga buli.
Szeretnek ktm-et meg venni a jovobe,de csak ha igazan produkal valami jobbat ami meg is eri a penzet..talan 1-2-3-4 ev mulva
sziasztok. gas gas fse450 2006 os vezérlés gyári beállításában valaki tudna segíteni?
betört rajta a kuplungdekli és csak régebbi típust sikerült szerezni, hogy került rá?
Néztem a képet és az az érzésem volt, valami nem illik a képbe.
így használom a gasgason, KTM-nél is hallottam, hogy így használják.
Most is szerelmes vagyok,mindt mindig :))))
Mit csodálkozol ? Amikor úgy volt hogy Beta lesz, a Zsírferibe (Münchausen) kezdett szerelmes lenni.
Nekem is olyan van....13-as...még a jó korszakból...I..még nem rég vettem...de tetszik ...
Szerintem itt mindenkieben van azokbol az evjaratokbol
láttam egy videot....de már nem találom...mindegy a jényeg az volt...hogy ktm-be...amiknek még az oldalra szerelt öninditó van...hogy öntenek bele olajat...olyan 1-1.5 dl-t...hogy a fogaskoszorú..olajban fusson...és kenje az öninditózásnál......Hallott már valaki erröl....? Nem kehet hülyeség...ha csak a tekercsnek nem árt..de nem hiszem...
Köszi.. ..Mi is 3- 4 órát gondoltunk...aztán gooooo
Jaxy . Pont az oszzes profi.kozul.Roman egy idegbeteg. Segitesz neki.lök el és szitkozodik. A patakban is tudod. Mind normalis volt koszontek az infot es a segitest meg azon a meredelyen a falunal is . Ez meg dult fult idegbeteg volt kizbe majd leesett a fànàl. Bolt s az oszes tobbi ilkedelmesen koszonte s udvozolt. Pedig mindegyik meg volt ott mar csuszva.
Egy tank benzint kimenni kíméletesen.....utána lehet baszatni...
Haverom exc 300-ába...ma tettünk új dugót...gyürüt...stb...Valaki szokta kimélni.egy pár üő-át...vagy...menni ahogy jólesik... 100 óra van benne...ez az elsö csere...
Nagyon ugyes ez a Mario..neki is a higgadsaga tetszik,es ,hogy kepes mas nyomokat is meglatni,nem megy csak masok utan.A motorja meg hallatszik alapon bazi eros
Jaj az a kombinezon ami halos es vannak rajta vedok az igazi halal,annak idejen azzal kezdtuk a motorozast..belerohadtal,budosebb voltam mindt hokizas utan,es ugy mozogtam mindt egy oroszbutelia...ahh azok a regi szep idok pffff
rajtam se voltmég a térdvédőn kívül semmi kacat
egyszer felvettem egy protektor inget tesztnek, de olyan kényelmetlen volt (pedig 6xl medve méret volt) hogy inkább nem motorozok mintsem ebben kelljen csinálni
igaz be is szoptam párszor a védelem hiánya miatt de akkor sem érdekelt
Te lovacskázol, értem, de mi köze ennek a könyökvédőhöz?
Szerencse is kell hozzá,neked volt,remélem még lesz is!!
Nézd ,nem egyszinten motorozunk!
Én inkább felveszem a protektoringet ,térdvédőt!
Inkább mozgok nehézkesebben mint,hogy lesérüljek.
Mondom,ilyen köves szaron már kétszer tört volna szilánkosra a könyököm ha nincs rajtam.
Az én mozgásomon úgysem ront sokat az ing
Vagy 5-6 eve nem hasznalok konyok vedot..azelott mindig lecsuszott vagy kenyelmetlen volt,vagy mikor estem elfordult,es ugyis odabasztam.En mondom a bordaid hamarabb bebaszhatod mindt a konyoked,a terdet meg ezeknel is hamarabb.A tavaj teritettem vagy 4 et abbol egy olan 5 meter csuszas a saros befelebe,de akkor is az alkaromrol ment el a bor es a konyokom hozza sem.A tavaly a beta19as probalasakor egy bazinagyot teritettem csak befelebe egy 40 el kb es akkor is vallamrol,alkaromrol es a hatamrol ment le a bor,es akkor rovidujuban voltam,ekkor sem ert a konyokem meg a foldhoz sem...mert mindig a kezeket rakod elore es eseskor nem eldolsz mindt egy zsak krumpli,hogy bele used a konyoked .Nekem a terdvedo sisak es csizman kivul mas nincs..nekem nagyobb problemat jelent a vedo miatt nehezkes mozgas a motoron mindt vedo nelkul ugy mozogni hogy erezd a motort telyessegeben.Sokszor mondjak,hogy milyen veszejes sport a motorozas..az is,csak annak is kell nezni,hogy melyik mufajat uzod..motocrossba tuti beoltoznek jobban,de hardenduroba ott ahol nehol a terdem magassabban van a fejemnel vagy 5 km/h tologatom a motort oda nem kell nagy mese.Tempos endurohoz is mar jobban kell a vedo,de en alltalaba tudom mi az a sebesseg amit be merek vallalni elorelathato terepen.Ott ahol nem latok bele rendesen,inkabb lassabb vagyok es nem felos mozdulatokkal probalom az akadajokat levenni.Befelebe sokszor a fek helyett a gaz egessegesebb,csak ott is kell tudni mire vagy kepes es a motor futomuje is mit bir meg.Ugratni meg ritkan de akkor az alapot betartom,hogy a fejem legalabb legyen a lampa folott es akkor tuti nem lehet gaz.
A legnagyobb es szar eseseket alltalaba kigyorsitas vagy keresztbe sodrodasos kigyorsitassal kanyarbol szoptam meg...mert atfordit a motor es ledob magarol..azokat utalom,meg azt mikor a hatso felet valami fa vagy ag elvezeti annyira ,hogy keresztbe ledobjon vagy elessek...