Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Még mindíg van egy gilera sp1 blokkom, hengerm.
Olcsó.
bocs,azt nem láttam. nem olvastam vissza.
nem kell másikat venned, újra kell tekercseltetni a régit,ha lehet. nem tudom milyen az alaplapod. az pár ezer ft.
Gilera RX125 váltó alkatrészek, és blokkfelek sérült 180-as polini henger is van még. Olcsó, ha a héten nem jelentkezik érte senki akkor megy a méhbe. :)
Ne haragudj de ezt a kérdést nem igazán értem. k19gabi küldött kicsivel korábban itt egy CX-hez való kapcsolási rajzot. Az enyém a szerint van bekötve.
Az a baj,hogy 8-5ig melózom és a legtöbb műhely 5kor zár:-(
műszerem nincs,tudom olcsó de jobba ha hozzáértő csinálja!

Este viszont megnézem az ismerős feszabját (elmotorozom hozzá 50km :-)és kiderül.Csak nehogy az is elcsesződjön véletlen mikor megpróbáljuk:-D

Ha meg tekercs akkor megint kb 10000?vagy több:-(

Amióta megvettem csak költök rá/másik műszerfal mert a régi kopott volt meg a mutatók töröttek voltak/új aksi/fékbetétek/festékek/na meg jönnek majd az indexbúrák!
mindegy ez van!
Asszony mondta "inkább ez mint a kocsma meg a nyerőgép".-DD
hát ha a kábelek rendben. zárlat nincs,és a feszszab is jó,akkor tekercs baja lesz.
elvileg a müszereknek müködnie is kell akku nélkül is ha ojan az elektromos rendszere.
Igen azt kéne!

Remélem az lesz:-)

Ha mégis nem az akkor mi a tö..m baja lehet még? :-DD
próbáld rá haverod feszszabályzóját,hogy mit csinál azzal
Ja és a régi robogóimnál akkor is működtek a világítás/duda/index amikor nem volt aksi benne!
Ennél semmi:-)
Melóba járok vele és 10 km után már latszik a világításon hogy gyengén világít,ilyenkor le szoktam néha kapcsolni és visszatölt valamennyire.Tehát van töltés csak max 75%
Igen többször írtam itt is+írtam hogy elviszem beméretni de még nem értem el odáig.
Ha fesszab, akkor van egy ismerősömnek bele 5K-ért az nem vészes ár.De látom a neten van még huszonezrekért is:-)

Amúgy a motor eléggé pipec,de a srác akitől vettem biztosan tudta ezt csak elhallgatta.

Mindegy megnézetem atzán kiderül!

Üdv
Köszi mindenkinek a választ!

Nincs oxid és érintkezési hiba!

Ma beméretem aztán írok!

Szép napot mek melóba:-((
én nem tudom hányszor írta, nem követem a fórumot mindig. akksi nélkül is mennie kell mindennek. azt nem tudom mit nézett át és mit nem,de bárhol lehet egy zárlat is. ki kell mérni, de én feszszabályzóra tippelek.
Az ok hogy lehet kontakt baja vagy töltés is de már kb 3.szor irja a srác hogy nem müköd a moci hát csak volt anyi esze hogy megnézze mindenhol egybe vannak a kábelek és sehol senincs eloxidálódva a csatlakozó! vagy nem?
Mert nálunk ha a trakecban rosz a gyujtáskapcsoló vagy valami és leszivja az akkut akkor tesznek bele áramtalanítót lásd MTZ, az öszesbe gyárilag van!
Nem akksi baj ez, a töltésed nem jó valamiért. Lehet kontakt probléma is, megkéne nézni a kábeleket, sarukat csatlakozókat, érintkeznek-e rendesen, de lehet feszszabályzó is, vagy töltőtekercs. :/
valami leszívhatja az aksidat próbáld meg hogy mikor leteszed hoszabb időre leveszed az akku sarut mielőtt megit előveszed akkor meg visszateszed ha ok akkor lehet hogy gyujtáskapcsoló,
de ha akkor is lemerült akkor rossz az aksid!
igazából meg müszerrel lehetne mérni a töltést
Szia!

Esetleg te erre?[6832]
az elektronika hogy van neked be kötve?
Vadi új aksit vettem bele!

Néztem van is töltés,csak szerintem kevesebb mint kéne!(nem műszerrel mértem)

Minden műxik aztán hosszabb távon merül az aksi.Ilyenkor lekapcs és megint feltölti!

Mi lehet a gond?
Heuréka! Nekem a kormánykapcsoló volt a hibás. Off állásban égett össze. Kikötöttük, azóta pöcc-röff a gép.
gilera 50 rk-hoz manual?
valaki megmondaná rk 50-hez milyen méretű lendkeréklehuzo kell?
lest du deutch!
Tanulj meg németül
Sziasztok! Tegnap lettem új tulaja egy 200-as VXR-nek! Tudna valaki linkelni 1 szervíz könyvet? Már kerestem égen-földön, de csak 1 német nyelvűt sikerült leszednem, az meg nekem kínai... Köszönöm!
Az enyém nem kiöntött, de ennek ellenére rossz! Ok, ha kiderül a hiba közzé teszem!