Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

kezdődik...szétszedtemösszeraktam denemmegyaq..rvaanyját,biztosfölgyujtom
Köszönöm mindenkinek a sok segítsèget, kitakarítom ès remèlem jó lessz
még jobban is. takarmányozd ki azt a rezót
Mekkora benne a kompresszió?
A motor hányta az olajat meg a vízet mielött meg lett javíttatva, èn arra gondoltam hogy a kipufogó tele van koksszal, csak nem tudom hogy az befolyásolhatja e ennyire
A lap az tuti nincs, mert azt láttam volna 135 ös a fuvoja ès kipörög 12 ezerig
A membránház előtt egy lap, lyukkal a közepén, ami szabályos kör, az fojtás. Súber ütköző a karbiban, illetve kisebb fúvókák. Szűkítés a kipufogóban. CDI(CI639) fojtott ha nem pörög el üresben legalább 11-ig, de inkább 12 fölé. A TV-124-es RC modul csak 70%-ot nyit a szelepre.
Tényleg Zoli, lassan jön a szezon, nekiesnék a 125 ccm 4T léghűtésesnek. :)
A fojtással kezdeném. Kipuff leömlőnél meg a végdobban keressem a kiiktatandó alkatrészeket? :)
Naná! :)
2 szemèllyel is megy 120 at ha ez segít valamit
Ez miből tudható meg hogy csökkentett teljesítmènyű ? Azt hallodtam hogy folytás lètezik rá de azt se rudom miből áll, de amugy nem hiszem mert elèg erőteljes, mentem már olyannal ami nem ès van olyan erős, pikk pakk fent van 120 on de utána semmi
Nem lehet, hogy egyszerűen csak csökkentett teljesítményű (mondjuk svájci) példány?
Mi csak leskelődni és gyújtogatni szeretünk!
Én mondtam, hogy ők a szakik! :)))
Köszönöm a választ vègig mazsolázom ezeket
akkor jöjjön az, ami még nem volt:
tank szuszogó
üzemanyag csap
üzemanyag szűrő
légszűrő
membrán gyengeség/szakadás
túl sok olaj a forgattyús térben(különolajozás, szimering probléma, blokkfél tömítetlenség)
felömlő dugulás
kipufogó dugulás
henger tömítetlenség
korom lerakódás a dugattyútetőn vagy hengerfejen
elektromos ívgyengeség
gyújtási szög eltérés
túl magas viszkozítású olaj a hajtóműben
kuplung csúszása
meghajtó lánc megnyúlása a végletekig
berohadt kerékcsapágyak
nem megfelelő abroncsnyomás
stb.
Helló úgy hallottam hogy te szaki vagy, nekem egy olyan próblèmám lenne, hogy a motor nem megy 120 nál többet, kipörög húz rendesen de, 120 nál annyi, most volt teljes motor generál mert hányta a vizet meg az olajat is, minden cserèlve lett ami kopó alkatrèsz, nagyon szeretem ezt a motort, èa szeretnèm ha ezt a próblèmát is meg lehetne javítani, a karbi is ki lett pucolva így ezzel n lehet gond.
Köszi a választ
Egy 1999-es Honda NSR 125 JC22-es motorom van és nem találom az indító relét valaki tudna ebben segíteni? :) (macskalámpás verzióról van szó)
Nem tudom, hogy lehet-e köze hozzá, mert nem vagyok szaki, de a kompresszió mekkora a hengerben?
Bár a szakikat (emzoli, Marci, csoki,...) kellene megkérdezned elsősorban, ők értenek is hozzá.
Èn olyasmire gondoltam hogy a kipufógó lenne lekormolodva vagy folytás, de nem èrtek annyira hozzá
Igen működik ki is pörög a motor több mint 11 ezerik jól gyorsul, de 120 nál annyi, ès pedig elvileg azèrt egy 140 et mennie kellene
power commander műxik?