Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Fórumtárs vagy, nem fogok húzni rajtad. Ezresért vettem, annyiért oda is adom. A gumik hibátlanok rajta, és szorul, mint szűz lányban a f...sz! :)
Eljössz érte vagy posta?
E-mailem az adatlapomon!
Mennyiért tartod a kupakot?
Kupak kell a srácnak?
Nekem maradt egy hibátlan, ha kell eladom neki. :)
spirált jól kell elvezetni, semmi sem lehet laza, mindent ki kell önteni zsírral, a rugóval meg semmit sem fogsz tudni kezdeni. a gumi méret miatt is csalhat
ez a szelep engedi el a nyomást a hűtőrendszerből
Igen eredményezheti.
VAn szerepe azon kivűl hogy itt töltöd be a vízet? ÉS ez eredményezheti a mnotor tulmelegedését?
Na jó bocs, még nagyon reggel van, ez a hűtőrendszer kupakja.
És ennek a cseréje miként történik?Nekem is ez volt a tippem de beirva googléba hogy termosztát másképp néz ki!
termosztát
Ismét én tennék fel kérdést! Ezt megtudnátok mondani mi a képen és hogy mi a funkciója?nem olyan könnyen jár ahoz képest persze tudom a rugó miatt de akkor is egy picit könnyebben kellene járnia várom a válaszokat!
nincsenek rajta égésnyomok
Hogy érted én nekem a gyári könyvbe azt irja hogy az f változatnak van 35wos égői benne de zárójelbe megjegyzi a 55wosat is de 25w is gyárilag az nsr-be msot mit tegyek? merjem belerakni a 55watosat vagy elég a 35 wattos?
Szóval ma átforditottam a powerszelep bowdenjeit és tökéletesen működik.Modjuk kipróbálva menet közben csak holnap lesz mert esik az eső.(kiderül hogy hatosban is jó lesz-e.)Még egy kompressziómérést beiktatok valakivel,nem-e azért nem húz hatosban mert gyenge? A rugót gondolom a km órára értetted.Nem akarok okoskodni de ha a rugó nyúlt ki akkor a km számlálónak még rendesen kéne mérni a kilómétereket,nem? Nekem viszont az is csal . Amúgy köszönöm a segitséget, hozzászólásokat.Magamtol vsz,nem jövök rá a poweres problémára.Üdv István
kinyúlt benne a rugó
tegyél be nagyobbat ha gondolod. a rendszer méretezése adja meg, de 35/35 a gyári. 55/55 még éppen elmegy, de könnyen leég az alaplap, kigyullad kábel, vagy kapcsoló
Macskalámpáshoz keresek első lámpát akár idommal együtt.Ha valaki tud kérem segitsen.
Tehát ha jól értem,akkor úgy kellene mükődnie a powerszelepnek,hogy 3000 ig teljesen nyitva,utána kb 7000ig zárva majd fölötte végig nyitva. Akkor az enyémen az előző gazda forditva kötötte be a bovdeneket.Megnéztem a karbi utáni müa. idomot,és nem szűkitett.Ovális a luk rajta.Légszűrő oldalon sem szűkített.KIpufogó szintén nem tűnik fojtottnak.Karbiban a tű a legfelső állasban van,tehát a legdúsabb a keverék. Arra tudna valaki valami okosat mondani,hogy miért csal a km óra.Új benne a bowden meghajtó,Honda boltban vettem,azt mondták,hogy ehhez való,és különben egyforma az összes NSR-é...?
Akkor OK, nem vadászom neked a ZZR-eket!
Szia!
Köszi de már elnapoltam a motor vételt úgy kb. jövő augusztusig De akkor viszont 600-ast minimum Vagy ha bekattanok 1100-ast
NEkem olyan kérdésem lenne hogy mi szabályozza azt hogy az első villágításnak mekkora wattszámú izzót tehetek be jelenleg 2x25w ba20d izzó van benne kereklámpás nsrembe de ez éjszakai vezetésnél édes kevés volt sajna és jó lenne fejleszteni!Aki tud segitsen!
Szia Zoli! :)
Nem az enyém! Csak Endre szeretne ZZR-t venni, ha jól emlékszem, és neki tettem fel, hátha érdekli.
Látom ez a felgyújtásos téma elég rendesen megmaradt benned is!
Ez kedves dolog részedről (és a többiektől is)! Köszönöm! :)
Talán tavasszal veszek én is valamit, nem tudom még, de a jogsival kapcsolatban ugyanaz a véleményem, mint eddig: türelmetlen vagyok, és szerintem indokolatlanul sokat lehúznak az emberekről...
Veled minden rendben van? Egy ideig nem nagyon láttalak itt hozzászólni. Vagy te is leskelődsz?
Vetted vagy eladod?
(vagyis, készülsz feegyúútani, vagy már megtörtént korábban DDD:)
Harmadszorra csak összejött! :)
Kapkodás... bocs! :)