Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Előtte egy 2002-es R1-em volt én ahhoz tudom hasonlítani. Azon leömlők gyárilag titaniumból készültek. A "kormánnyak cső" a CB-n egyszerű acél(korrodál is), R1-en alu. Meglepődve láttam a tank alatt a nagy bumszli gyújtótrafókat is. A yamahán a pipával egybeépítve van belesüllyesztve a hengerfejbe. A balos kormánykapcsoló a legrosszabb amit tehettek rá. Sehogy nem áll kézre.
A futómű. Sajnos ebben elég nagyot kellett csalódnom. Kipróbálni nem volt alkalmam előtte ezt a motort, és a baráti körben sem volt. Így csak a tesztek olvasásával tudtam infokat szerezni róla. Teljesen állítható futómű- nem lehet gond vele, majd beállítom. Csak az összeszokás után világosodott ki számomra, hogy akár mennyire keményítem fel az eleső futóművet, hintaló marad az eleje. Próbáltam vastagabb olajjal is, nem hozott eredményt. Mindezzel nincs is gond ha az alföldön használja valaki. Tavaly sikerült hozzájutnom egy RR patronhoz, ebből kerültek át a szelepek. Ég és föld lett a különbség a kezelhetőségben. Nem is értem hogyan tudták ennyire elrontani.
Az igényesség, precizitás ettől függetlenül meg van, de nem a csúcs technikát pakolták bele.
A világítás olyan 60-70W teljesítményű lehet, az önindító lehet ennek a tízszerese, szóval szerintem nem ezen múlik, illetve ha igen, akkor az azt jelenti, hogy az akksi amúgy is a végét járja, íg y jelentősége nem lehet sok.
A spórolás nyomait én nem tapasztaltam, igaz, korábban olcsóbb (új árukat tekintve) motorjaim voltak.
A fordított, teljesen állítható első villa, a masszív és szép egykarú hátsó lengőkar, első-hátsó led lámpa, kombinált ABS, nem hangzik rosszul, főleg úgy, hogy 2008-ban indult modellről beszélünk. A blokk a 2007-es csúcsmodell átirata. (A nemrég bevezetett suzuki gsx-s-be a 2005-ös gsx-r átírt blokkja került.)
Illetve nekem az igényesség jele, hogy a csavarokat, csavarfejek nagy részét szépen eltűntették. Engem elborzaszt az egy-egy motoron látható rengeteg pőre csavarfej. Na itt ilyenből nem sok van. Ettől olyan "clean".
A magas műszaki színvonallal jellemezte technoid kolega. Sajnos nem erről tanúskodik, hogy a világítás áramkörében még egy relé sincs, ami lekapcsolja az indítás idejére a nagy fogyasztású első fényt. Valószínűleg ezért nem indult be a motorod.
Én úgy veszem észre, inkább spórolósra vette a Honda ezt a modelt. Persze értem én, hogy nem egyezik az ára egy RR-el, de nem vagyok elájulva a műszaki megoldásoktól. Ettől függetlenül, egy jól működő konstrukció, és a formavilága időtálló, szép.
Képzeljétek! Mivel a sok inditgatástól lemerült az aksi feltöltöttem, beraktam másnap azt egy pöcre elindult mintha mi sem történt volna. Előtte napon meg negyed órát inditgattam mig le nem merült. Frissen feltöltött aksival meg egy pöccre indult. Ezt végképp nem értem. De amúgy köszönöm a választ.
Szia
Köszi!!Megnyugodtam!!
ha csak rövid időre beindítgattad korábban, akkor valszeg a gyertya lesz a ludas.
Ezt írja a kezelési:
Flooded engine
If the engine fails to start after repeated
attempts, it may be flooded.
1. Leave the engine stop switch set to
(RUN).
2. Open throttle fully.
3. Press the start button for 5 seconds.
4. Follow the normal starting procedure.
5. If the engine starts with unstable idle, open
the throttle slightly.
If the engine does not start, wait for 10
seconds, then follow steps 1-4 again.
Sziasztok. Egy hónapja raktam le kb a cbt. Ma el akartam indítani és nem akart elindulni. Egyszer egyet pufogott azt semmi. Addig tekertem mig le nem merült az aksi. Pedig semmi baja nem volt amikor leraktam. Mi lehet a gond? Szoljatok hozzá ha valaki ért hozzá. Köszönöm.
Helló!
Nekem pár hónapot volt fent a motoron. Hogy előtte mennyit volt használva azt nem tudom megmondani. De sztem megkímélt állapotú. Ha gondolod, emailben tudok fotót küldeni közelről is. Én 35 e ft-ért gondoltam.
Üdv.
Szia.Köszi
Szia. igen az a normális. én is néztem ki a fejemből elöszőr de meg tudtam hogy így a jó.
Szia
Mennyit volt használva?
Mikori és mennyibe fájna?
Köszi
Sziasztok
Egy kis segítségért fordulok hozzátok!
Nekem is Cb1000r-em van kb 1 hónapja.
Nagyon friss a dolog,még csak ismerkedünk.
Az lenne a kérdésem hogy inditáskor világít ag abs visszajelz es csak akkor alszik el ha már gurulok kb 20 25-el.Ez normális vagy hibát jelez a kijelző?
A választ elre is köszönöm!
Szép!
Sok balesetmentes kilométert.
Gondolom várod a tavaszt :)
Sziasztok.És itt van
Hali!

Én is Hornetről ültem CB1000-re, nem bántam meg. Engem a formavilága fogott meg elsősorban, a magas műszaki színvonal csak bónusz :)
Helló!
És esetleg nem érdekel a fotón látható ixil hyperlow kipufogó? Én vettem meg anno. Nem árulta a dobot, csak rákérdeztem és eladta nekem. Írj, ha érdekel. Sok sikert kívánok a motorhoz!
Üdv.
Sziasztok!
Keresek CB 1000 R-t, VTR 1000 SP-2 beszámításával...
Tel.:06/70/620-81-68 Csörgess meg és visszahívlak vagy írj ha érdekel.
Üdv.:Zoli
Sziasztok.Még pár nap és kategóriát váltok.2évig gurultam egy cb600f Hornettel.Jövőhét kedden becserélem egy Cb1000r 2010-es modellre.
Sziasztok!

Valaki olyan van itt a fórumban akinek volt már Kawasaki Z1000 és tud véleményt mondani nekem az alapvető külömbségekről?
Előre is köszönöm.
Sziasztok ! Valakinek felesleges portlégszűrő cb hez ?
Ricsi bontó! ...volt nekik egy és már az enyém! Korrektek és gyorsak, le a kalappal!
...az sem baj, ha kettőbe botlasz bele!