Helló Mindenki! Üdv. Régieknek, és az Újaknak egyaránt!
Megérett az idő, így ma én is visszatettem az akkut, és úgy ahogy voltam papucsba bukó nélkül fordultam egy pár száz métert...
Nem mondom, hogy rosszul esett
"Apa kezdődik!"
Hétvégén feldobálom a télen beszerzett holmikat, aztán hajrá!
Vigyázzatok magatokra!
Üdv. Feri
Ezzel kapcsolatban jegyzem meg, ha valamit a német ebayon láttok, vagy itt Németországban olcsóbb mint otthon (mint pl a MIVV cuccok... jó 30 40 %-kal) ha tudok, segitek a beszerzésben, amig itt vagyok .
Ha úgy alakul tudnál a megvásárlásban segíteni? Elutalnám esetleg neked a pénzt.
Nekem még kb 200 eurót is megérne a kipuff, ha a licit nem jönne be. Bele lehet szerinted a 205 euróba alkudni a postát?
Olasz ebay-n vettem, postával együtt, 200 EUR-t. Postával együtt most is találtam 205 EUR-t azonnal megvehetőt. Írtam a licitesnek angolul, remélem válaszol. A furulya fix, a katalizátor és a kipuff csatlakozásánál van.
A katalizátort nem vettem ki, nem láttam értelmét. A hangja nagyon szolid, talán nekem egy kicsit halk, már többször gondoltam rá, hogy a furulyán lévő furatokat felbővítem. Utast hosszútávon nem nagyon viszek, de eddig senki nem panaszkodott:) A takaró lemez jár hozzá.
Az olasz ebay-n (ebay.it ) van most egy liciten 40 EUR-nál jár, holnap jár le, talán érdemes rá licitálni.
Nagyon filózom a Mivv suono, és az Ixil kipuff között.
Neked ugye ixil van?
Kérdésem tapasztalat:
-nem túl hangos?
-kivetted a katalizátort?
-láttam az ebay-en 224 euró-ért. ebben az árban benne van a katalizátor takaró lemez is?
-nem túl zavaró, az utasnak, hogy a komlett füst a lábára megy?
Mivv-em már volt azt imádtam, nagyon komoly hangja volt, az R1-emen. Az Ixil igazábol azért tetszik, mert kicsi, és az a gyönyörű hátsó kerék érvényesülni tud.
Én sokáig Audis voltam, A4, A6, A8, de amióta Vezettem egy BMW-t azóta tart a szerelem. Autós fékbetétbe ajánlanám a Textar-t, vagy a Brembo-t. Kicsit magasabb az áruk, de minőségben ott vannak.
SHOEI sisak jó választás lehet, (barátnőmék árulják itt Szegeden) nekem Raid II-es van sima egyszínű fehérben, füst plexivel, nagyon ütős, bár kicsit nyomja a fülem szélső porcát, és sajnos semmit nem tudok vele csinálni, már nyomkodtam a belsejében lévő gyurmaszerű anyagot, de semmi. egy egésznapos túra alkalmával orrdítottam már a fájdalomtol. Megoldásképpen veszek alá sima UVEX maszkot, és így nincs probléma, bár hozzáteszem 1 éve vettem, és csak 2 túra alkalmával használtam, városira van egy AGV blade-m, azzal nyomom.
Ami eddig a legjobb sisakom volt, az a SUOMY csúcskategóriája, eddig Mo-n csak a parilla forgalmazta, de mostmár a shox is fogja, ha jól tudom. Na az egy qrva jó sisak volt.
Plexit, én a www.barracudamoto.it oldalon néztem, van Mo.i forgalmazója, tart raktáron is. harmincpárezer az ára.
Nyomom a MIVV árait:
Akkor a lista CB1000R-hez:
X-Cone: 112.900 Ft
GP Carbon: 122.900 Ft
GP Titanium: 127.900 Ft
SUONO: 149.900 Ft
SUONO Full Carbon: 180.900 Ft
Katalizátor nélküli összekötő: 49.900 Ft
Képek, a lejjebi linkemen, beszerzésben tudok segíteni, mert a barátnőmék kapcsolatban állnak az importőrrel, és még kis kedvezményt is ki tudok csiszolni.
Bocsi, hogy belevau, de a gyári betét NEM ate, hanem Nissin.
Akkor is, ha Honda van ráírva. Egyébként 27 körül van bármelyik dealernél, nem nagyon érdemes mással kísérletezni, az sem olcsóbb...
Fékbetét téma.
Nem tudom, tervez-e valaki közületek fékbetétcserét. Az automban elégettem a frissen betett gyári fékbetétet, feltehetőleg türelmetlen voltam a bejáratásnál, ami megesik az emberrel. Az itteni audisok ajánlották az EBC betéteket és tárcsákat (English Brake Company), köztük is a Red Stuff nevű betétet, ami kerámia kevlar keverék és nagy meleg esetén sem ég meg, mivel utcai sport minsősitéssel árulják. Nem porol, viszont nem is megy el 50 ezer kilométert mint a gyári ATE, de rettenetesen lassit fékezéskor. Motorhoz is árul a gyár betétet és miegymást. Ide teszek egy linket ha valaki nézegetné. Valamivel drágább mint az eredeti, viszont sportos vezetőknek beválhat. http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAP...
Megérett az idő, így ma én is visszatettem az akkut, és úgy ahogy voltam papucsba bukó nélkül fordultam egy pár száz métert...
Nem mondom, hogy rosszul esett
"Apa kezdődik!"
Hétvégén feldobálom a télen beszerzett holmikat, aztán hajrá!
Vigyázzatok magatokra!
Üdv. Feri
G
Sajna nem vehettem meg, mivel a kiírásban csak olaszországi szállítás szerepelt. Természetesen segítek a továbbiakban is.
Szívesen látlak Veszprémben egy hang bemutatóra.
Üdv
Gábor
Egyszer szivesen meghalgatnám a tiéd hangját, hogy milyen.
És, ha úgy alakul tudsz majd segíteni esetleg a fixáras beszerzésében?
Nem válaszolt a kérdésemre, így nem tudom megvenni.
Üdv
Gábor
Kbb 1 óra mulva jár le a kipuff az olasz ebay-on.
Most 70 eurónál tart. ránéznél-e esetleg?
Várjunk holnapig az aukciós kipuff válaszára:)
Üdv
Gábor
Nekem még kb 200 eurót is megérne a kipuff, ha a licit nem jönne be. Bele lehet szerinted a 205 euróba alkudni a postát?
Még egy fontos dolog, az E jel rajta van, adnak hozzá műbizonylatot, ergo a rendőr nem cseszegethet.
Üdv
Gábor
Olasz ebay-n vettem, postával együtt, 200 EUR-t. Postával együtt most is találtam 205 EUR-t azonnal megvehetőt. Írtam a licitesnek angolul, remélem válaszol. A furulya fix, a katalizátor és a kipuff csatlakozásánál van.
Üdv
Gábor
Érdekelne nagyon amúgy, csak sajnos nem vagyok regisztrálva eggyik ebay-en sem. Magyar Vaterás vagyok
Te honnan rendelted? És kb mennyi a postaköltség.
Ja, és még annyi, hogy van hozzá hangtompító, ami kivehető, vagy gyárilag nyitott.
Bocsi, hogy zargatlak.
A katalizátort nem vettem ki, nem láttam értelmét. A hangja nagyon szolid, talán nekem egy kicsit halk, már többször gondoltam rá, hogy a furulyán lévő furatokat felbővítem. Utast hosszútávon nem nagyon viszek, de eddig senki nem panaszkodott:) A takaró lemez jár hozzá.
Az olasz ebay-n (ebay.it ) van most egy liciten 40 EUR-nál jár, holnap jár le, talán érdemes rá licitálni.
Üdv
Gábor
Nagyon filózom a Mivv suono, és az Ixil kipuff között.
Neked ugye ixil van?
Kérdésem tapasztalat:
-nem túl hangos?
-kivetted a katalizátort?
-láttam az ebay-en 224 euró-ért. ebben az árban benne van a katalizátor takaró lemez is?
-nem túl zavaró, az utasnak, hogy a komlett füst a lábára megy?
Mivv-em már volt azt imádtam, nagyon komoly hangja volt, az R1-emen. Az Ixil igazábol azért tetszik, mert kicsi, és az a gyönyörű hátsó kerék érvényesülni tud.
Köszi a választ.
228 ojróért kicsit sokallom a hasidomot.
Elöbb kipuff!
SHOEI sisak jó választás lehet, (barátnőmék árulják itt Szegeden) nekem Raid II-es van sima egyszínű fehérben, füst plexivel, nagyon ütős, bár kicsit nyomja a fülem szélső porcát, és sajnos semmit nem tudok vele csinálni, már nyomkodtam a belsejében lévő gyurmaszerű anyagot, de semmi. egy egésznapos túra alkalmával orrdítottam már a fájdalomtol. Megoldásképpen veszek alá sima UVEX maszkot, és így nincs probléma, bár hozzáteszem 1 éve vettem, és csak 2 túra alkalmával használtam, városira van egy AGV blade-m, azzal nyomom.
Ami eddig a legjobb sisakom volt, az a SUOMY csúcskategóriája, eddig Mo-n csak a parilla forgalmazta, de mostmár a shox is fogja, ha jól tudom. Na az egy qrva jó sisak volt.
Plexit, én a www.barracudamoto.it oldalon néztem, van Mo.i forgalmazója, tart raktáron is. harmincpárezer az ára.
Nyomom a MIVV árait:
Akkor a lista CB1000R-hez:
X-Cone: 112.900 Ft
GP Carbon: 122.900 Ft
GP Titanium: 127.900 Ft
SUONO: 149.900 Ft
SUONO Full Carbon: 180.900 Ft
Katalizátor nélküli összekötő: 49.900 Ft
Képek, a lejjebi linkemen, beszerzésben tudok segíteni, mert a barátnőmék kapcsolatban állnak az importőrrel, és még kis kedvezményt is ki tudok csiszolni.
Akkor is, ha Honda van ráírva. Egyébként 27 körül van bármelyik dealernél, nem nagyon érdemes mással kísérletezni, az sem olcsóbb...
Az összes Ermax kiegészítőt tőlük vásároltam:
http://www.silverstonemotor.co...
Üdv
Gábor
Nem tudom, tervez-e valaki közületek fékbetétcserét. Az automban elégettem a frissen betett gyári fékbetétet, feltehetőleg türelmetlen voltam a bejáratásnál, ami megesik az emberrel. Az itteni audisok ajánlották az EBC betéteket és tárcsákat (English Brake Company), köztük is a Red Stuff nevű betétet, ami kerámia kevlar keverék és nagy meleg esetén sem ég meg, mivel utcai sport minsősitéssel árulják. Nem porol, viszont nem is megy el 50 ezer kilométert mint a gyári ATE, de rettenetesen lassit fékezéskor. Motorhoz is árul a gyár betétet és miegymást. Ide teszek egy linket ha valaki nézegetné. Valamivel drágább mint az eredeti, viszont sportos vezetőknek beválhat.
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAP...