Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

sziasztok,
Ma megyek a nevemre dokumentálni az én kis sárkányzöldemet :) már nagyon várom hogy hozzám tartozzon, nagyon frankó a topic gyakrabban fogom látogatni,ja és lenne egy kérdeésem Mr.Valaki------Nagyon patent a bringád,ara lennék kiváncsi hogy azt a frankó bukó "gombát"hol sikerült zsákmányolnod?
Üdv motorostársak
Beraktam a fokozatkijelzőt ma. Klasszul szól de nem voltam elég gyors az 5-ösből 6-ba váltáskor ezért 5 gangra állt be, resettálnom kellett. Sima ügy, ajánlhatom annak akinek nincs még.
Sziasztok,

Ma kimentem és elkezdett esni, nagyon. Nem akartam tul hamar hazagurulni, inkább sz@rrá áztattam magam. Mindegy. Nem tudom hányan mentetek már esőben de a nyakamig sáros lettem, Órán keresztül pucoltam a ruhámat és a motorra még sor sem került. Szal ez a hátsórész nem hányja a sarat de hát mi igy szeretjük

Jó hosszú hétvégét kivánok.

Üdv

Gábor
A holnap nem igazán lesz jó, sajnálom, családdal megyünk és autóval a müvészetek palotájába. Apámat próbáljuk meglepni kedvenc jazz zongoristájával. Remélem viszont hogy hamarosan tudunk találkozni motoros viszonyok között. Számitok rá.
Ha a 6-oson jössz fel Pestre, holnap megnézheted a motorom élőben - persze csak ha van olyasmi ami érdekel. A Campona "mellett" (Média Center előtt) áll reggel fél tíztől kb délután 5-ig... Vagy utána találkozni is tudunk - ha van kedved. Jut eszembe - mocival jössz (jó, látom, hogy koncert, de hátha...)?
Kösz fiuk,
Mivel ma van a feleségem szülinapja, nekiállok a kijelzőt bekötni...egyben rendeltem egy bixenont magamnak neki, lesz ami lesz. Aztán ha nem világit jól akkor max kiszedem. Holnap pesten vagyok egy koncerten, ezzel egybekötve veszek a karasnánál egy dainese dzsekimeghosszabitó felcipzárouható (hátsó) övet mert kilóg a derekam a kabátból. Ezt is az előbb emlitett szülinap kapcsán teszem. Ha szeret, ő is örül neki, nem?
Hello Gabi,
Megmondom a frankót, hogy nem vagyok tőle seggre esve (mármint a xenontól)...(mostanában sűrűn járok haza éjszaka) Nem is nagyon tudok típust mondani, én is csak beestem ez egyik pesti boltba és vettem egy izzót... Tompított fény elég jó, de reflektor állásban elég silány - legalábbis az enyém. Már régebben említettem, hogy több típust is kipróbáltam, és egyik sem volt tökéletes... Valószínű a lámpatest formája és mérete nem kedvez a xenon izzónak... Én is gondolkodom, hogy kipróbálok egy színben xenonhoz hasonlító sima halogént. (persze az igazsághoz hozzátartozik, hogy az eredeti izzóval nem is volt tapasztalatom, tehát hogy ahhoz képest milyen...?)
Szia Hvg.
Örülök, hogy segíthettem és ,hogy tetszik a kijelző.
Én a kilóméteróra jobb alsó felébe raktam ahol a két gázbovden fut.
Nem az órára közvetlen hanem a fejidomnak az óra alatt van egy 3cm x 4cm-es szürke kis darabja arra ragasztottam fel a a kijelző hátsó felén lévő öntapadós matricával és kész. Beszerelni nagyon egyszerű a motorod jobb oldalán lévő idomokat kell levenni, ja és a két ülést is mert csak akkor férsz hozzá az oldalidom csavarjához.
Az idom alatt találsz egy piris végű csatit piros dugóval lezárva azt a dugót vedd le és csatlakoztasd rá a kijelző csatiát és már kész is.
A gyári vezeték kicsit hosszba ezért pár helyen rögzítsd a vázhoz vagy éppen ahova sikerül gyors kötegelővel. A vezetéket a tank alatt át bírod fűzni nem kell levenni. Jó munkát hozzá ne ijedj meg tőle nem nagy feladat, ha elkadnál hívj fel számom az adatlapomon.
Helló Laci,

Megjött a kis kütyü, talán a napokban lesz időm beszerelni. nagyon korrektek voltak a boltban a telefonon, asszem ez komoly cég, legalábbis ez a benyomásom, a dokumentáció is ezt sugallja. Köszi az ajánlást. Már csak azon gondolkozom, hová tapasszam fel a kis displayt.

Üdv

Gábor
Feri,
mi a tapasztalatod a saját bixenonodról, mered ajánlani? Milyen tipus, azért kérdezem mert ezernyi gagyi van a piacon kétes világitótestekkel, széteső foglalatokkal és pontatlan kisülési pontokkal. Van valami követendő tipus? Milyen árfekvésűt kell elfogadni?

Üdv

Gábor
Nálam tankra hasalva, autópályán jóóóóóóóóóóóóóóóóó hosszú egyenesben az óra 260-ig ment fel... Hogy az mennyi a valóságban, nem tudom, nem vittem a rekordkísérletre GPS-t...
Tartósan 130-140 az, ami még kellemes. Apró trükk: egy tanktáska valamiért segít, szerintem kicsit elnyomja a menetszelet a bukóról, mindenesetre nem tűnik olyan fárasztónak, mint nélküle. A profik majd megfejtik, miért lehet ez.
Helló,

Fölkelni, bukót húzni, kimenni gurulni...na végre
Gondoltam teszek egy próbát és rendeltem egy puig plexit, pár bukógombát, kormányra is...Na a kormányvég még nem jött meg de a gomba és a plexi igen. A gombák felkerültek, így kis túlzással chopperesen is lehetne utazni ha a lábaimat a gombára rakom és hátradőlök. A plexit nem tettem fel, igy meztelenül szeretem a motort (is) de felfogom próbálni mindenképpen. Tegnap sikerült abaliget és kishajmás city között saját rekordomat megdönteni 175-tel, de komolyan majdnem leestem a széltől, már nem volt hová bujnom, a tanksapkán pihent az állam. Ha sima lenne az út, gondolom menne még de így hogy kissé hullámos az aszfalt, ez is félelmetes. Nem tartom lényegesnek a motor végsebességét de próbálta valamelyötök mennyit lehet elviselni rajta?
Ha fönn a plexi (nagyon komoly darab, a felfogatásával együtt) rakok föl ábrát. Kellemes vasárnapot kívánok.

Gábor
Sziasztok,
Felraktam a hátsó kerék féloldalára a csíkot, szép lett, föleg a honda racing felirattal (röhej, mármint én magam) viszont Valaki csikja szebb mert vastagabb és reflektál. Ugyhogy asszem veszek inkább olyant én is. 630 km van a gépben ugy hogy még sehol sem voltam vele csak a környező falvak közti utakon nyomtam. Egy hosszu egyenesben ráhuztam, egészem 171-ig ment de majdnem leestem a széltől és jött a kanyar. Feltételezem hogy menne gyorsabban is . Nagyon szeretem a motort. Vettem egy vagyonért egy csomó béta kulcsot és csavarhuzót szerelgetésre és várom a bukógombákat meg miegymást. Remélem egyszer nyáron tudunk valahol találkozni. Bár májustól megint külföldön dolgozom asszem.

Üdv

Gábor
Szia Hvg.
Igen az első ülés alatti idom mögött van egy piros színű csati ami szabadon van hagyva és le van dugózva. Hogy szerviz csati e azt nem tudom de csak 4 vezeték megy rá, a fokozatkijelzőt Esztergomból a Prop-Tech től rendeltem telefonon és két napmúlva meg is jött az ára 18.000 Ft+postaköltség.
Hi,
Abszolút értettem a dolgot – Köszi! – de hát mégsem dicsérgethetem magam, sőt azért írtam, hogy ne legyetek elégedetlenek magatokkal ha valaki megszól a rinyacsíkért!
Láncspray: Sok próbálkozás után: Motul Road Plus (pl.: https://olajshop.hu/termekek/m... ). Erre esküszöm sokezer km alapján. Nem dobálja le, (vagy csak minimálisan, ha túl sokat fújsz rá), sokáig rajta van, és ami még nagyon fontos, az esőt is nagyon jól bírja. Egy baja van, az az árcédula. De szerintem hosszútávon meghálálja… Sok fajtát próbáltam előtte, a barátaim is többfélével próbálkoztak, mindig ez nyert! (Nem vagyok Motul forgalmazó, se részvényes!) Próbáljátok ki, nem fogtok csalódni. Természetesen biztosan van más jó típus is, de azt én valószínűleg nem próbáltam…
GPS: az alacsony áramfelvétel miatt gyakorlatilag bárhová beköthető (akár a műszerfal környékén is). A profi megoldás nyilván az akku (biztosítéktábla) környékéről, saját biztosítékkal. A motoros tartókat „fix” bekötésre készítik elő, tehát nem találsz a kábel végén szivargyújtó dugót vagy effélét. Én Garmin Zumo-t használok (másik motoron), hardver szempontból kifogástalan – szoftveresen tudhatna többet is… Mindenesetre ha nem motoros GPS-t tervezel használni – gondolom ezt a szivargyújtó megemlítéséből - akkor a rezonancia csökkentéséről gondoskodj, mert nem biztos, hogy jót tesz, és hát az eső…
Felnicsík - szerintem: ami fontos, hogy a kerékhez jól hozzá kell férni, vagyis körbe kell tudd forgatni. Tehát vagy kell hozzá emelő, vagy esetleg kivenni a kereket… Olyan ez mint minden más, nem könnyű, de ha ráérzel akkor onnan menni fog. Én úgy gondolom, hogy a kis szerszám – amit jó esetben adnak hozzá – elengedhetetlen. Tapasztalatom szerint mindenképpen rá kell szánni némi anyagot a kezdeti „gyakorlásra”. Tehát érdemes egy tekercset pluszba bevásárolni – legfeljebb megmarad. (nem fog )

Na ez megint kisregényre sikeredett. Bocs.
Megint én.

nem árul valamelyötök power commandert?

Gábor
Laci,

hol vásároltad a fokozatkijelzőt?
Ha be van dugva a szervizcsatlakozóba, a power commendőr még csatlakoztatható vagy vagy egyik vagy másik?

Üdv

Gábor
Feri, nagyon a szivedre vetted ezt a millimétert pedig én elismerésből irtam , én magam sehol nem tartok a kanyarvétellel még .
Technikai kérdésem viszont volna: Ha pl gps-t vagy bármi egyebet akarunk (mintha autóban szivargyujtoba) csatlakoztatni, milyen mód van erre, ami biztonságos?
Következő: melyik láncolajat tartjátok alkalmasnak?
...
Manuális orvosi szakmában dolgozom húsz éve de még nem vitt rá a lélek hogy a csikot a felnire felragasszam. Ti hányszor szúrtátok el?

Gábor
Még egy dolog. Ezek a Titax karok - ami az enyémen van - jó minőségűek és jól is néznek ki, de be kell valljam, hogy úgy érzem, hogy túl "vaskos" és szögletes kialakítású, ezért nem mondanám, hogy "kényelmes"...
Ha valaki karokat cserélne, szerintem nézegessetek más gyártmányt.... is...
Üdv. Feri
Hi HVG és a többiek.
Hát igen, az az egy-két fránya milimétert a legnehezebb legyőzni, főleg utcán...
De viccet félretéve, az az érdekes, hogy ezzel a gyári gumival voltam kinn az Euroringen még tavaly, amikor leért a kipuf mind a két oldalon, de a gumi szélén ott maradt a rinyacsík... Valószínű nagyobb, tempósabb pályán lehet legyűrni a széléig, de az is lehet, hogy csak több vér kell a pucába!
Pont azon gondolkodom, hogy milyen gumit vagyek majd rá, de valószínű maradok a Michelin Pilot Power 2CT-nél, a másik mocimon nagyon bevált nekem...
Valaki,

Lacinak igaza van, ennél többet nem is lehet hozátenni: összhang, perfekt. Ja és a minőség nem kétséges. Meghoztad a kedvem a huggerhez.
Azonban egy kritikai megjegyzés: a hátsó gumid futófelületének legszélső egy millimétere nem elég kopott, talán félsz a kanyarban?

Üdv

Gábor
Az én sisakom is kapott a feldobált vízből! Ezek szerint a vízfelhordás egyértelműen a rövid-keskeny farokidom számlájára írható, rendszámtartótól függetlenül... Ez van. Valamit valamiért.
Örülök, hogy tetszik a gép Laci. Szerintem ezen a ponton be is fejezem "tuningolást". Már csak benzint és gumit tervezek rá, remélem sokszor...
A hétvégén én is motoroztam a feleségemmel és minket is elkapott az eső. A feleségem sisakjának a hátulja is sáros lett pedig az én gépem még gyári állapotú.
Mr. nagyon szép a motorod jól eltaláltad az öszhangot.
Ja igen... Ma közvetlenül eső után jöttem haza, olyan szinten összedobálta a hátamat, hogy nem egyszerű... pedig én csináltam egy kis "feldobálás csökkentőt" amit a rendszámra tudok felpattintani ha esik...
Szóval aki leszereli a rendszámtartó nyúlványt, az ezzel számoljon!
Vigyázzatok magatokra! Jó motorzást, kevés esőt!
Sziasztok!
Bocs a késésért... Ma "ebédszünetben" kattintottam néhányat a teljesség igénye nélkül. Az én kipufogóm egyébként SC Project (olasz) http://www.sc-project.com/hond...
Ízlés kérdése, nekem bejön, a hangja elég "kakas", előnye, hogy olcsó...
Néztem a fogyasztást is: ezzel a kipufogóval (gyakorlatilag nyitott), PCIII -al (Akrapovic "nyitott" térképpel), eggyel kisebb fogaskerékkel elöl, kerek 6 liter. Ez abszolut vegyes használatnál... Viszont ezzel a konfigurációval brutálisan szedi a lábát... ( kis kuplunggal szinte helyből veszi az elejét...)