Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Húh öregem, nem semmi... Szerencsés vagy, hogy épp bőrrel megúsztad! Majd ha kész lesz az új fényezés akkor tegyél fel a motorról képeket! ;)

Nekem szerencsére (kopp-kopp) csak Simsonos esés élményeim vannak gyerekkoromból, de azok dögivel. Illetve a GN125-el Pest környékén és az országban járva megszámlálhatatlan "hú wazzeg, ez közel volt" élmény. Ebből utólag visszagondolva a sebesség határ betartása mentett meg sokszor (amit persze csak lakott területen belül volt nehéz megállni a kis 125-össel )
Hali!

Szentlőrincen vettem 2 éve,26000km-rel, 595000-ért, névre írva forgalomba helyezve, olaj és szűrőcserével. A műszakija most járt le 12.-én. Most kb 51000 km van benne, tehát nemsokat porosodott.
Amiket én cseréltem rajta:láncszett( az előző jó lett kőrfűrésznek ),hátsógumi 4db,elsőgumi 2db, jobbos lábtartó 2db,kuplungkar1x, elsőfékkar 2x(1x új majd vissza a régi)tükrök, indexek, 1pár gyertya, akkumlátor, 1pár telószimmering. Ja és a lánckerékcsapágy 2x mert először rosszul raktam össze és szarrá ment.
Esni 2x estem vele. Először 40-nel elütöttem egy macskát, satufék, elfékeztem magam az elsőfékkel, a motor már ment is alólam. Jobb lábtartó törött, kipufogó végignyalta azaszfaltot, jobb index megnyomta a tankot, első lámpakeret meggyűrődött és az első sárvédővég megkopott. Nekem a térdemen elkopott a farmer a térdemmel együtt.
Másodszor -az egy kicsit keményebb volt- 140-nel egyenes úton, szemből, féktávon belül, egy teherautó mögül kijött egy személykocsi. Én ismét satufék az "intenzív" helyett, tartva a padka felé, a motor ki alólam végig az út szélén és vagy 150 méter után megállt addíg is kitörve 2 oszlopot.(műanyag)
Én ennyit nem csúsztam, 50 méterrel előbb sikerült megállnom, szerencsére semmivel nem ütköztem, kb 4x-5x teljesen körbefördulva bejárattam a kabátomat és a nadrágot. Ahol lehetett mindenhol elkopott, a zsebem leszakadt, a jobb térdemnek ismét sikerült elkopnia. A motoron megint a jobb lábtartó, jobb indexek, elsőfékkar törött, hátsó kihajlott, ekkor fent voltak az idomok is amiből a jobb oldali félig elkopott. Elsőlámpa kapott megint, a kipufogó jobban kopott a tankon meg mostmár meglátszott az esés.
Dióhélyban ennyit.
egen, valahogy ezt sejtettem. Akkor együtt kell vele élni :)
Szerintem 1000km után már fel sem tűnik majd. Csak jönne már a tavasz. A tavaly tél nagyon szelíd volt ehhez képest.
azon biztos nem segit... az ER-5 ugyanúgy rángat 2000 környékén ... ezzel nem tudsz mit csinálni...
nem dadog be :-| Lehet, hogy egy karbi tisztításra/membrán átnézésre benevezhetsz majd...

Nekem csak az nem tetszik, hogy 2000 környékén kicsit csapkod a motor, ha visszaváltok (jobban pörgetem) no problem... Remélem a karbi szinkron segít rajta, bár ezzel több mint valószínű, hogy együtt kell élni, sorkettes jellemző. 3000-től makulátlan.
menyniért vetted és miokor ha meg szabad tudni? amúgy a tiétek nem dadog be 5-6 ezer közöt kcisit?
irtam Tolna megyét ...
Sziasztok!

Tud valaki mondani egy alkatrész boltot (lehetőleg Bp ill környékén vagy valahol az országban) ahol CB500-as alkatrészek beszerezhetőek (az sem baj ha nem aranyáron:)

Pl.: kipufogó tömítés (mivel át akarom csiszolni/festni még télen a leömlőket)
al-lég szűrő betét, stb. nyalámságok
nah még egy info. Rákerestem a Solfer-re, gondolom ők tervezték a dobot:

http://www.solfer.it/site_eng/...
Vicces, hogy neked meg a kék nem tetszik :D Én de örültem volna ennek a színnek... No mind1. Ízlések és pofonok.

És nagyot estél vele, vagy nem komoly? Neked jöttek?

Motorikusan volt vele amúgy problémád? Én azon gondolkozom, hogy lekapom majd a kipufogó leömlőt, lecsiszolom és hőálló feketével átfújom. Sajnos elég gagyi a gyári kidolgozása, dobja le a festéket. Kipu tömítést hol érdemes hozzá venni? Van valami bejáratott Hondás boltod?

Jah, és most megy a karbiszinkron projekt :) Majd este felé csinálom meg. Alacsony fordulaton eléggé rángat a vas, és a hangján is hallatszik, hogy elcsúsztak. Ha érdekel valakit majd leírom a módszert :)

Ma már csak Simsonnal merek kimenni :) jégpáncél az út...
Helló!

Sajnos nincs itthon a fotó apparát, úgyhogy csak leírom a szöveget ami a kipun van.

"HI MY5 E1" mellette "e" betű bekeretezve, alatta: 0047

Kicsit előrébb a blokk felé: HONDA
A kipufogó alján: SOLFER

Ennyit találtam. 99-es a motor, PC32. Remélem tudtam segíteni. Amúgy mihez kellett a szöveg?
Hali!

1995-ös gyártású PC26-os, 1997-ben, Olaszországban forgalomba helyezett, ezért a forgalmiban 97-esként szerepel. Jelenleg éppen nincs itthon mert lejárt a forgalmija és előtte egy kis átalakításon vesz részt. Kap egy új színt( fekete) és a hibáit is ki kell javítani.(estem vele párszor)
Szia Enrico!

Üdv a klubban! ;) Szép motorod van! Hányas évjárat? Nekem is a metál kék festés tetszett mindig is, de ugye ha szembe jön egy másik elérhető kis fekete, az ember nem válogat

Doky, lefotózom neked a kiput, úgy sem láttam már egy hete a kis 500ast :P
Egyébként az van ráírva a gyárira: HONDA és a kipufogó ipusszáma meg valami kriksz-kraksz Japánul.
Nem néztél akkor igazán körül mert én Tolna megyében lakom
az autoklub a debreceni utcán van igaz? elemgyek sztem mindkettőhöz kérek időpontot + még van időpontom a KPM nél szóval 3 lövésem lesz dögöljenek éhen ha sehol nem engedik át
mert a tiéd magyar motor te ..
Ja, amit lefelejtettem, az az, hogy mi lesz akkor az rs-ekkel? Az is karbis....

Jah meg nekem hétfőn volt műszakim, kedden eredetvizsga és műszakin nem is volt fényképezgetés
A postaautón kívül az autóklubnál lehet.

Visszatérve az forgalombahelyezős cuccra, tényleg igaz lehet a karbis motorokkal kapcsolatos hír. Nemrégen voltam a suzukinál, és ott mutogatták nekem a 2008as katalógust és azt vettem észre, h van mellettük ilyen embléma szerűség. Több motor mellett nemláttam. Pl.: drz-400sm. Megkérdeztem, hogy akkor most jövő évben nem lesznek ilyenek? Mondta, hogy nem. Röviden ennyi....
ez igaz na gyáridobosok ! vki irja már be nekem mik vannak ráirva ill hogy hanyas évjáratú gépről olvasta le..
de azt, hogy mi van a dobba írva, megnézheti neked bárki innen a CB 500 fórumról! Gyanítom olvassák még páran, és a vas is mellettük van
oksa ! madj ird már be ide lécci
legkorábban péntek éjszaka/szombat reggel
lehet Debrecenből lesz egy dobom csak arra nincs irva semmi jelzés... majd ha hazaérsz nézd már meg a tiédbe bele van e ütve vmi E betű vagy vmi cucc? meg amúgy mikor érsz haza? csak hogy tudjam kb mikorra kapok választ
úgy kérdeztem, hogy használt motor, EU-ból (másképp nem is hozhatod át a határon, csak ha ki van vonva a forgalomból)

Egyéb kérdés, óhaj, sóhaj: 061-477-1551 A műszaki osztályt kérd, és minden kérdésedre választ kapsz.

Ennyit tudtam tenni az ügy érdekében.