Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Meg ha lenne műszaki tudásod. Nyilvan nincs. Akkor tudhatnád hogy a nyomaték és bizonyos rezgések miképp befolyásolják az élettartamot. Azt is tudnád hogy a 20ezren visitó kacatodban miért bir többet egy főtengely.
Szerintem ülj le, egyes...
Egyszer mar kifejtettem kettőnk vezetési stílusa közt mi a különbség. Persze ha úgy mész mint egy lány akkor örök életű a motorod, és a futoművet sem érzed rossznak.
Azt elfelejtettuk kozolni hogy ahhoz hogy menjen kellett cserelni egy komplett futomuvet gsxr-re meg tarcsiba kell tartani egy blokkot.
Szerintem a koszveny hondamba dupla km lehet de nem kell fotengelyt vennem.
Mindezt 120-130 gebe miatt.
Az elozo tulaj kiszedetett belole. Kemeny elegge most.
Nekem a motor élvezeti cikk, így élből elutasitom hornet és társait.
Egy krossz, supermoto vagy sportmotor mar rendben van.
Nem állítom h a TL gyárilag jo motor, de legalább van benne potenciál és közútra elegendő tűz. Egy +4-es áttétellel hátra :D
Hajjaj,ezt a hoki TL-t kar volt........kotozkodni kezdek.
Én 48 évesen tartok egy 600-as hornetnél. És azt kell mondjam: KURVAJÓ.....
Na jo de neki organikus betetek vannak benne szegeny jol rabaszott azokkal
Amugy az f3 váza a hornethez kepest egy űrtechnika, persze a pc36ig.
Az F3 állítható futóműve,masszív váza semmit nem nyaklik,egész patent úgy hogy nem nyúltam se én se az elmúlt 20 év alatt hozzá.
A hátsó gátlót fel kell újítani de az is gáztartályos állíthatós,jó nincs 180-as kerék,alacsony a lábtartó is meg a kormány is.De különösebb baj nincs vele...............csak a fék.
Az érdekes hogy ataaa F4-ese elvileg jobb de olyan szar fékem még sosem volt. Még az F3-asé is jobb érzés.
A te ülésed mát alakítva volt, nem ? Alacsonyabbnak tűnik mint a gyári.
120körül volt az én ülésem, elöl hátul zselé, új huzat, varrás, logó. Kényelmes nagyon, 10óra motorozás után is kényelmes, de ha én kellett volna kifizessem biztos nem csináltatom meg.
Tanulómotor vagy városi szaladgálós mindenes. Az ereje elég egy jó motorozáshoz, nem kell vele 200folott menni, de ha forgatod jo szerpentinen, futomuve nincs a helyzet magaslatan, fék az még elmegy, vázgeometria nem a legtutibb de a tl-nél is van ilyen baj ha csak nem ultetsz elejen.

Mindenes motor, mindenre jo de igazan semmite...
A neten rákerestem ezekre a zselés betétekre: 11-20e között vannak ezek a zselés lapok. Jó drágák.
http://www.ebay.com/itm/CONFOR...

Szerintem marad így a p...ba az egész. :)
"ha zselé kell, akkor menjek a Tommothoz, mert ők tudnak olyat"

Ezen majdnem beszartam...
Ebay-en láttam komplett Hornet ülést átszabva, átkarpitozva, utas púppal ellátva 37e Ft-ért kompletten:
http://www.ebay.com/itm/Honda-...

Kérdés, hogy ennek milyen a kényelme, az van-e benne zselé, mennyire jól van tömve. A kidolgozása nagyon tetszik a képek alapján, szerintem ennek több értelme van, mint a pofátlan magyar "rablókat" gazdagítani.
Felhívtam őket, mondtam neki, hogy a kárpit nem sérült, de ki van ülve, a szivacsa felújításra szorulna és zselé beépítése is felmerült bennem.
Válasz:
- gyári szivacsot nem tud rendelni, csak pótolni tudja. Szerintem ez nem lenne gond.
- "ha zselé kell, akkor menjek a Tommothoz, mert ők tudnak olyat"
- csak műbőr huzatot tud, ha kellene cserélni, gumisabb (tapadósabb) anyaguk nincsen
- 20-25e Ft lenne egy ilyen szivacspótlás
- pár napig kellene ott hagyni a motort
Egy ilyen ülés,csak a huzat varrása+anyag 2013 ban kérdeztem náluk 20 rugó volt,semmi zselé,átszabás.
Ennyért vettem ebay-en komplett ülést postával.
megkerdeznem meg itt, szerintem olcsobb lesz mint a szethype-olt tommot es tarsai.
http://www.motorkarpitozas.hu/
a 70-ben azert annyi meg van hogy atalakitjak a gyari szivacsot is (vagy kicserelik nemtudom), ja es vagy 3 hetig ott kell hagynod az ulest....
Itt minden olyan egyszerűnek tűnik:
http://youtu.be/pvA4Hnt9qUM
Az egyik haverom most akarja a motorja ülését megcsináltatni a télen. Sajnos megfertőzőtt kissé és nekem is most ezen jár az agyam. De miután megláttam a Tommot és az egyéb cégek árait, egyből kezdett elmúlni az ülésfelújító-korságom...

Most komolyan 70e Ft-ot ki kell jattolnom, ha kényelmesebb ülést akarok?! Vagy van valami olcsóbb cég? Esetleg DIY megoldások?
Az ja :) 32 évesen egy 600-as hornetnél tartasz, és az 1200-es banditot erősnek érzed.
Valójában neked egy ezres Swift-ed van, aztán a neten huszárkodsz csak...
Hát nem ér nekem ennyit az egész. Igazad lett... :)
Azért sokat nem költök rá, csak ami kijár neki: jó fékbetét, rendszeres szervíz, jó gumik, stb.

De azért az is benne van, hogy sokkal drágább egy jobb motor. Egy Hornet mondjuk 600, egy jó 600RR meg 1,5 millió. Minden jobb motor drágább sokkal. Ha kicsit költök rá, akkor sem közelítem meg a jobb motorokat árban...