{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5522862] 2019. 02. 18. 22:19
Zoli32.01
En a cseresznyemaniat szeretem teso el hal a bonbonmeggyert.
Mindenki azt vesz amit akar.
[#5522856] 2019. 02. 18. 22:14
Dévidzon
Dunlop Roadsmart 3 szerintem
[#5522854] 2019. 02. 18. 22:13
Dévidzon
Szerintem fos. Méghozzá elég híg...
Sportosnak még talán lehet nevezni, de a Hornet nem egy szupersport és azon is fos volt. A Dunlop hozzá képest egy csoda, igaz nem is ugyanaz a kategória.
[#5522853] 2019. 02. 18. 22:11
Dévidzon
Hallottam már ilyet. Nagyon erősen csapkodták az asztalt és talán egészen a márkaképviseletig ment az ügy...
[#5522807] 2019. 02. 18. 21:24
cblaci
Jól jön minden tanács, nincs ezzel baj, sőt szerintem az itt hozzászólók között mindenki többször cserélt motort az elmúlt 10 évben mint én, ezért több típusnál is tapasztalást szerezhetett gumi téren.
Na de hogy teljesen kerek legyen a történet: nem is olyan régen -még a Suzuki idejében- egy durvának látszó vágott sérülés miatt gyorsan kellett első gumit vennem egy hosszabb túra előtt. Bementem az R17-hez és megvettem az akkor akciós Qualifiert előre, majd másnap elindultam a Balatonra. Már az elején fura volt alacsony sebességnél a kormány kígyózása, utassal voltam, tele dobozokkal, gondoltam biztosan azért van ez a tünet, bár korábban ilyet soha nem éreztem. Kb.400km után a dombvidéken, főleg leejtőn lefelé ez egyre durvább lett. Miután hazajöttem kiszedtem az első kereket és visszavittem R17-ékhez, berakták a centírgépbe de semmi problémáját nem láttak, se szálszakadás, se súlyprobléma nem mutatkozott... vagyis garanciális igényemet nem tudtam érvényesíteni, sőt ott mindenki a motor hibájára gyanakodott, igazat megvalva akkor már én is. Szétszedtem a kormánycsapágyat de semmi beverődés nem volt, telóban a csúszóperselyek is tökéletesek voltak, egyedül a baloldali kerékcsapágynál találtam egy minimális "lógást" és hogy teljesen száraz volt a porvédő hibája miatt. Örültem hogy megvan a hiba, gyorsan vettem két zsír új minőségi csapágyat, majd szomorúan tapasztaltam, hogy még mindig nem sikerült megoldást találni a bajra. Nagyjából még mentem vele 2 ezer km-t aminek az volt az érdekessége, hogy kb 60-70km/h-ig szitált a kormány, de afelett akár el is engedhettem mert úgy állt mint a cövek 130-nál is kár. Következett az Inazuma tali ahol kiderült, hogy nem csak nálam fordult ez elő az adott guminál és szintén Inazumánál, aztán később az is kiderült, hogy egy CBR-nél egy másik típus ha jól emlékszem valamelyik Bridgestone ugyanígy szivatta meg a gazdáját...
Mivel eladósorba került a motor és kopott volt a hátsó gumi, lecseréltem az elsőt is, mert szitáló kormánnyal a kutya nem vette volna meg. Felrakva az újakat tökéletes lett a motor egyenesfutása, sőt akkor már a gumis is mesélt összeférhetetlen motor-gumi típusokról, amiről én még soha nem hallottam, pedig régóta motorozok és voltam ettől csóróbb is amikor mindenféle szar gumival jártam de soha nem volt kormányszitálásom.
Most az a terv, hogy ott van az a 90%-os 2017-es gyártású Qualifier amit az Inazumáról levettem, az ugyanaz a méret mint a Horneté, ha elkopik az M3 akkor felteszem egy próbára előre és ha ezen nem szitál elhasználom egy új hátsó megfelelőjével. Ha viszont ezen is szitál, akkor flex-el kettévágom majd megy a kukába és többé Dunlopot az életben nem veszek.
Ezzel kapcsolatban van-e tudomásotok ilyen elsőre hihetetlennek tűnő történetről amikor az új gumi okozott rossz egyenesfutást? viszont ugyanaz a gumi egy másik típuson tökéletes volt?
[#5522784] 2019. 02. 18. 20:24
Cefi
Ennyi
[#5522780] 2019. 02. 18. 20:17
Zoli32.01
a csehszlovak hintoporos stomil a femdozos azjofele,jobb mint a birkabél megcsomózva.
[#5522779] 2019. 02. 18. 20:17
F.Levi
Hát, az fix hogy sok itt a nálad tapasztaltabb
[#5522777] 2019. 02. 18. 20:14
Pocses
Á M E N !
[#5522775] 2019. 02. 18. 20:12
Cefi
Mindenki olyan gumit vesz amit akar
Én már leszoktam hogy itt bárkit is győzködjek
Amúgy is csak tapasztalt riderek vannak az sm-en
[#5522773] 2019. 02. 18. 20:10
Pocses
Ja teljesen bevisszük Lacit a dzsángülbe.
[#5522772] 2019. 02. 18. 20:09
F.Levi
Oponeo.at-is érdemes, azt mondja haverom hogy már lehet magyarországra is szállítást kérni és ingyenes a posta. De ezt meg kell probalni, nem fix, én nem rendetem még magyarországra.
[#5522771] 2019. 02. 18. 20:09
Zoli32.01
Van egy halom masfele is.
[#5522769] 2019. 02. 18. 20:07
Pocses
Vagy a conti road 3.
[#5522766] 2019. 02. 18. 20:05
Zoli32.01
Angel st szerintem tuti egy ilyen felhasznalasra vagy egy road 3-4.De a power elore-road2 hatra se rossz.
Terepgumit minek nagyhornetre?Es a rosso corsa se lenne kihasznalva.
[#5522764] 2019. 02. 18. 20:04
Pocses
Azért a kék holdnál is nézz körül hátha megkapod olcsóbban ugyanazt.
[#5522763] 2019. 02. 18. 20:01
F.Levi
Rá leszel beszélve a hülyeségre a michelinnel
[#5522762] 2019. 02. 18. 19:58
Cefi
Irtam privit!
[#5522759] 2019. 02. 18. 19:41
Zoli32.01
A road 2 jo,hatra.Elore powert rakj.Fura de a kemeny kozepe rohadtul csuszik,kanyarban meg tapad az oldala.
[#5522753] 2019. 02. 18. 18:31
cblaci
Peti barátomnak TKC80-al van most szerelve az Inazumája (nem írtam el a számát!), ajánlotta nekem is, de az egy Horneten olyan erősen súrolná az esztétikai határokat, amit én már nem szeretnék átlépni, még akkor sem ha terepen tényleg kimagasló.
A TKC70 viszont csak 180-as méretben lenne nekem való, előre nincs 120/70-17es csak 19-es felnire van /70-es, legalábbis én nem találtam, de hogy őszinte legyek az is túlzás lenne. Egyszer már felmásztam túragumival a Nagy-Bihar csúcsára, az necces volt de egy erősebb túragumival teljesíthető, attól durvább helyzetben meg már inkább túrabakancsot húzok és gyalog indulok tovább.
[#5522745] 2019. 02. 18. 18:08
F.Levi
Én a helyedben terepre nem vennék michelint, mert papírvékony még egy motorgumihoz képest is.
A scorpion trail egy túraenduró gumi, viszonylag nagy mintaárkokkal. Nekem van már ithon egy szett de még nem szereltem fel.
Esetleg Neked jó lehet még egy conti tkc70 is. A baj hogy ezek közül egyik sem olcsó, 60-70pénz minimum.
[#5522741] 2019. 02. 18. 17:58
cblaci
Zolinak is említettem, hogy így névre nem ismerem őket, csak ha rákeresek. A GT-ről nagyon jókat írnak, bár az ára közel 100e FT, én meg olyan helyre is elviszem ahol könnyen sérül, ahhoz meg tényleg drága. Az St viszont egy jó árfekvésű gumi, a tapasztalatokat is elolvastam ami szintén pozitív. Ezeken már eltudok indulni a keresővel, olvasgatok még és úgy könnyebb lesz választani.
Köszi mindkettőtöknek!
[#5522739] 2019. 02. 18. 17:54
cblaci
Pilot Road 4 volt a Diablo előtt a Suzukin, azzal volt egy meleg helyzet kint Erdélyben amikor megcsúszott a hátulja, kicsit poros volt az út de azt tolerálnia kellett volna, akik jöttek utánam nem is értették mitől mentem keresztbe, aztán még kisebb megcsúszások voltak vele amitől oda is lett a bizalom. Név alapján nem sokat mondanak, viszont rákerestem a Road 2-re ami kétkomponensű és most az R17-nél páros akcióban 61e Ft, két tapasztalat van hozzá írva, mindegyik pozitív, a futásteljesítményére 18-20 ezret írtak, eddig úgy tűnik ez is egy jó választás lehet.
[#5522733] 2019. 02. 18. 17:13
F.Levi
1-es qaualifier-ert koptattam el a horneten, nem volt jó de rossz sem. A michelin power2ct és a pure2ct is ahogy kopott egyre szarabb lett, sodródott le az ívről.

Én Dunlopból csak N-Teces gumit teszek fel ezután, a sportmart2 is egy oriasi csalódás.

Angel ST nem fér bele, esetleg a gt? Vagy egy scorpion trail2?
[#5522732] 2019. 02. 18. 17:09
Zoli32.01
Ha turas a felhasznalas,akkor a michelin road szeriaval nehez melle loni futas tekinteteteben.Tapadasa is jo tura vonalon.A sportosabb felhasznalok szerint szar,de ezrk altalaban nagyteljesitmenyu szuoersport gepeket hasznalnak.
A michelin legrosszabb tulajdonsaga hogy jelzes nelkul veszit tapadast sportos hasznalatkor.
esetleg a pirelli angel st-gt paros lehet meg jo.Az olcso es jo.